Puta schreef:
De meeste mensen wel, de andere niet. Soms zeg ik ook; 'mijn haar zit vandaag lelijk.'
Maar dan is het stiekem ook zo want dan staat het helemaal omhoog in verschillende plukken, haha.
You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥
MrsChartered schreef: Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...
I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury
MrsChartered schreef: Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...
Sommige mensen zijn heel erg onzeker over zich zelf.
Ze vinden zich zelf lelijk en als iemand anders dan zegt je bent lelijk
dan denken ze dat iedereen dat over hun denkt
er zullen vast personen zijn die daarop hopen (bewust of onbewust), maar ik denk dat je niet alles over een kam kan scheren en dus niet alles algemeen samenvatten. Daarom oneens, omdat er ook mensen zullen zijn die het alleen maar zeggen, omdat ze het echt menen en niet naar complimenten vissen.