• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die zeggen dat ze lelijk zijn, willen juist graag horen dat ze mooi zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet allemaal maar wel de meeste


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Invention schreef:
    Eens, de meeste mensen wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Puta schreef:
    De meeste mensen wel, de andere niet. Soms zeg ik ook; 'mijn haar zit vandaag lelijk.'
    Maar dan is het stiekem ook zo want dan staat het helemaal omhoog in verschillende plukken, haha.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Omg, mijn stelling , awesome. Ja de meesten wel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Eens in de meeste gevallen. Voor sommigen is het gewoon waarheid, en denken ze dat ook echt. Maar echt in de meeste gevallen klopt 't


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    De meeste wel
    Maar sommige doen dat omdat ze dan meer zelfvertrouwen krijgen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    BEn ik het mee eens.


    I can't ever stop crying.

    Ligt aan de persoon (:


    Kill them with kindness.

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    <3

    Sommige mensen zijn heel erg onzeker over zich zelf.
    Ze vinden zich zelf lelijk en als iemand anders dan zegt je bent lelijk
    dan denken ze dat iedereen dat over hun denkt ;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    eens, maar niet iedereen is zo..


    Tumblin' every day!

    er zullen vast personen zijn die daarop hopen (bewust of onbewust), maar ik denk dat je niet alles over een kam kan scheren en dus niet alles algemeen samenvatten. Daarom oneens, omdat er ook mensen zullen zijn die het alleen maar zeggen, omdat ze het echt menen en niet naar complimenten vissen.

    eigenlijk wil iedereen toch graag horen dat je er mooi uitziet? een compliment ligt altijd goed


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MrsChartered schreef:
    Alle mensen willen wel horen dat ze iets moois hebben en de meeste zeggen dan idd dat ze zichzelf lelijk vinden zodat de ander zegt: 'Nee hoor, je bent juist heel mooi' Maar er zijn ook mensen die dat zeggen omdat ze erg onzeker zijn en dan verwachten ze niet dat iemand gaat zeggen dat ze mooi zijn...


    Don't walk. Run, you sheep, run.