• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ah damn ;o
    Ik ben achterlijk...
    Ik zeg dat ik een abo ga nemen en dan nog vergeet ik het
    FAIL:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je ze nog maakt, zou ik er wel graag eentje van je willen :3

    Titel story: I'm done with you
    Liedje: Never Gonna Leave Your Side - Daniel Beddingfield
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?: Het liefste heb ik een jongen die eerst 'normaal' is en daarna steeds dunner en dunner wordt -als dit kan-.
    Wat moet erin komen: Dat laat ik voor de rest geheel aan jou over (:
    Extra titeltjes: dit hoeft niet(:
    Extra eisen van jou naar mij: Die heb ik niet echt, ik zou wel graag hebben dat de trailer bij mijn verhaal past.

    Het verhaal gaat over Tom Kaulitz die anorexia/boulimia krijgt.
    Zijn beste vriend, Georg probeert hem te laten ophouden met het lijnen, maar of Tom zich er iets van aantrekt?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 22:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Houston schreef:
    Titel story: Polygamy |16+|
    Liedje: Welcome to my life-Simple plan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Meisje, rond de 16, donkerblond haar, slank, een rebel.
    Wat moet erin komen:
    Meisje dat rookt, wegrend, en in een gezin komt waar de man met meerdere vrouwen/meisjes in getrouwd. Zoenen, misschien een beetje rollebollen (wat klinkt dat schattig :'))
    Extra titeltjes: 'welcome to my life'
    Extra eisen van jou naar mij: Het liefst niet te veel foto's erin, het liefst bewegende plaatjes, zwart wit lijkt me wel mooi.
    En de story gaat over een rebel, een meisje dat om niets of niemand geeft en overal kak aan heeft. Ze loopt weg van huis en komt terrecht in een lief, gezin maar dat veranderd al snel als ze in de gaten krijgt dat ze moet trouwen met de man van het huis, hij heeft meerdere vrouwen. Diegene die niet willen trouwen worden vermoord ..Jaha ..Snappie? Gaat dat lukken?

    Ik was dit topic gewoon vergeten ;O Ik ga er iets van proberen maken, maa de filmpjes zijn best moeilijk te vinden.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Houston schreef:
    Titel story: Polygamy |16+|
    Liedje: Welcome to my life-Simple plan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Meisje, rond de 16, donkerblond haar, slank, een rebel.
    Wat moet erin komen:
    Meisje dat rookt, wegrend, en in een gezin komt waar de man met meerdere vrouwen/meisjes in getrouwd. Zoenen, misschien een beetje rollebollen (wat klinkt dat schattig :'))
    Extra titeltjes: 'welcome to my life'
    Extra eisen van jou naar mij: Het liefst niet te veel foto's erin, het liefst bewegende plaatjes, zwart wit lijkt me wel mooi.
    En de story gaat over een rebel, een meisje dat om niets of niemand geeft en overal kak aan heeft. Ze loopt weg van huis en komt terrecht in een lief, gezin maar dat veranderd al snel als ze in de gaten krijgt dat ze moet trouwen met de man van het huis, hij heeft meerdere vrouwen. Diegene die niet willen trouwen worden vermoord ..Jaha ..Snappie? Gaat dat lukken?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)

    _O__O__O__O_


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Titel story: Gravitation is not responsible for people falling in love ~ Embry Call
    Liedje: She's got a Boyfriend - Boys like Girls
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?: Het is een indiaans meisje, dus zoiets ;]
    Wat moet erin komen: Het gaat over een indiaans meisje die naar een andere indianen stam verhuist, omdat ze altijd weg rent. Dan komt ze in La Push bij de wolf pack terecht. :] Dus iets leuk daar mee. Ze moet haar beste vrienden achterlaten.
    Extra titeltjes: 'She has to leave everything behind'
    Extra eisen van jou naar mij: Het liefst in het engels als dat kan :D En je moet je best doen, ghehe xd

    [ bericht aangepast op 17 juni 2011 - 21:02 ]


    No more walks in the wood.

    Titel story: She's been running through my dreams
    Liedje: Loser of the year - Simple Plan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? : Als een simpel , allerdaags meisje. Lang haar , simpele kleren
    Wat moet erin komen: mensen tijdens een concert , een wegrennend meisje , een armbandje dat op de grond ligt... Denk ik. Oh , als je Alex Gaskarth er in kunt doen , graag :3
    Extra titeltjes: Another Cinderella story.
    Extra eisen van jou naar mij: Dat je hem wel maakt ? Ik heb eerder mensen gehad die een cover voor me zouden maken , die ik nooit kreeg.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Progeny schreef:
    Titel story: Op zoek naar jezelf
    Liedje: Ludovico Einaudi - Le Onde
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: Heeft geen eisen, ik wil wel kleine kinderen, grotere en leeftijden daartussen, zowel lachend als huilend. Geen volwassenen/bejaarden en het liefst geen bekende personen. Losse beelden zoals de arend uit de clip Stitches van de Young Guns mogen ook, ik weet dat je mooie beelden hebt! (:
    Wat moet erin komen: Bovenstaanden beelden. En graag als ondertitel 'Verhalen van het leven'. (Is dat een correct Nederlandse zin?:'D)
    Extra titeltjes: Oh, ja, bovenstaande dus. :'D
    Extra eisen van jou naar mij: Dat je niet verdrietig wordt als ik zeg dat ik hem niet helemaal goed vind, want dan breekt mijn tere hartje!(no_chears)


    Wat den je?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story: A Pirate Life for me
    Liedje: Pirate Song
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: een zeventien jarige meisje in de kleding In de tijd van Pirates of de Caribbean, en als Jack en Gibbs ook zo af en toe in het filmpje voor zouden kunnen komen?
    Wat moet erin komen: Een meisje (in de juiste kleding) die wegloopt van haar Bestaan als welgemanierd en een leven wilt beginnen als Piraat. (gibbs blijk haar vader) dus Jack en Gibbs moeten er ook invoor.. verder inprofisser
    Extra titeltjes: It's funny how people think i've had it easy when they know nothing al all..

    Extra eisen van jou naar mij: als je meer moet weten moet je me een Bp sturen :)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 19:07 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Before schreef:
    (...)


    Ik ben eindelijk weer eens op Q :$
    Maar hij is wel leuk geworden haha, inderdaad het lijkt wel een beetje op Castle x'D

    Thaaaaaaaaaaaaanks.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    cariad schreef:
    Titel story:Encuentra (vind jezelf)
    Liedje:Jar of heart van Christina Perri
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: een meisje rond de 18 met bruine haren. Het liefste lijkt ze hier een beetje op:


    en haar vriendje, lijkt op Dominic cooper
    Wat moet erin komen: beelden van reizen, vrienden, afscheid nemen, liefde
    de verhaallijn:

    Floriana is opgegroeid op het platte land van Gozo. Ze heeft nog nooit echt in een stad geleefd en ze weet niet hoe het leven buiten Gozo eruit ziet. Op de dag dat ze 18 wordt besluit ze te vertrekken samen met haar beste vriendin, haar vriendje en het vriendje van haar beste vriendin. Ze gaan met zijn vieren reizen om erachter te komen wat ze willen doen met hun leven en om er achter te komen wat er buiten Gozo is. Op de avond voordat ze weggaat verteld haar moeder dat haar vader niet haar echte vader is. Floriana gaat nu ook opzoek naar haar vader. Tijdens deze zoektocht heeft ze haar vrienden meer dan nodig.
    Extra titeltjes:You have to laugh, cry, scream to find yourself
    Extra eisen van jou naar mij:-

    Ik ga beginnen (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    cariad schreef:
    Titel story:Encuentra (vind jezelf)
    Liedje:Jar of heart van Christina Perri
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: een meisje rond de 18 met bruine haren. Het liefste lijkt ze hier een beetje op:


    en haar vriendje, lijkt op Dominic cooper
    Wat moet erin komen: beelden van reizen, vrienden, afscheid nemen, liefde
    de verhaallijn:

    Floriana is opgegroeid op het platte land van Gozo. Ze heeft nog nooit echt in een stad geleefd en ze weet niet hoe het leven buiten Gozo eruit ziet. Op de dag dat ze 18 wordt besluit ze te vertrekken samen met haar beste vriendin, haar vriendje en het vriendje van haar beste vriendin. Ze gaan met zijn vieren reizen om erachter te komen wat ze willen doen met hun leven en om er achter te komen wat er buiten Gozo is. Op de avond voordat ze weggaat verteld haar moeder dat haar vader niet haar echte vader is. Floriana gaat nu ook opzoek naar haar vader. Tijdens deze zoektocht heeft ze haar vrienden meer dan nodig.
    Extra titeltjes:You have to laugh, cry, scream to find yourself
    Extra eisen van jou naar mij:-


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)


    I like it!! Alleen op youtube kan ik het geluid niet horen. Kan je daar iets aan doen??
    Verder vind ik hem heel mooi!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 22:06 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    cariad schreef:
    (...)

    I like it!! Alleen op youtube kan ik het geluid niet horen. Kan je daar iets aan doen??
    Verder vind ik hem heel mooi!

    Uh --' Rot YT


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    cariad schreef:
    (...)

    I like it!! Alleen op youtube kan ik het geluid niet horen. Kan je daar iets aan doen??
    Verder vind ik hem heel mooi!


    Ik heb de glee versie gebruikt, hopelijk blijft die erop


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right