• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Hier kon ik niet veel mee, so, hij suckt!

    Sorry

    Ik vind hem leuk. Ik ga hem zeker weten gebruiken, dank je(K)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Ik vind hem leuk. Ik ga hem zeker weten gebruiken, dank je(K)

    Dus toch (: Dankje


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Morgaine schreef:
    Titel: Obsessed.
    Personages: Een meisje met donkerbruin haar tot net boven haar middel, met groene ogen. Ze is 23. Een man van 27 met zwart halflang warrig haar en blauwe ogen, gespierd en knap. Geen jongen, maar echt een man. (ik gebruik Gerard Butler gezicht, langere haar en ogen voor de man, het haar en de ogen van Olivia Wilde, maar niet haar gezicht. Moet je anders maar even kijken of zo)
    Wat moet erin komen: (Hele lange uitleg);
    Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.
    John gaat haar persoonlijk redden.
    (Ze ontsnapt en rent in een trouwjurk naar het hele politieteam toe, onder leiding van John - dat is misschien wel leuk in de trailer)
    Extra titeltjes: Aan het einde staan Rose en John in haar badkamer, zij is naakt. Op dat stuk zou ik graag willen dat ze zegt; 'Can you take it away?'
    ----

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 12:14 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story:Deleted love
    Liedje: SING by My Chemical Romance
    personages?:Mooi meisje blond haar-groene ogen rond twintig jaar(hier ook een versie van van toen ze twaalf was). een man van rond de 25 met zwart haar en blauwe ogen, en nog een man van rond de dezelfde leeftij met met blond haar maakt niet uit welke kleur ogen ze moeten allebei knap zijn.een man van middelbare leeftijd maakt niet
    Wat moet erin komen:Het verhaal gaat over Kenda Bell, haar vader is overreden toen ze twaalf was, ze speelde altijd de viool (moet erin komen)maar is daar mee gestopt toen haar vader doodging. dan als ze 22 is komt ze twee mannen tegen de man met het blonde haar flirt altijd met haar terwijl de man met het zwarte haar vrij brutaal is tegen haar deze twee mannen proberen de muziek terug in haar hart te brengen.
    Extra titeltjes: helemaal op het einde"WARNING: love triangle"
    Extra eisen van jou naar mij:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 20:42 ]


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Working on the one van Obsessed!
    Ik was dit topic gewoon vergeten ;O


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Morgaine schreef:
    Titel: Obsessed.
    Personages: Een meisje met donkerbruin haar tot net boven haar middel, met groene ogen. Ze is 23. Een man van 27 met zwart halflang warrig haar en blauwe ogen, gespierd en knap. Geen jongen, maar echt een man. (ik gebruik Gerard Butler gezicht, langere haar en ogen voor de man, het haar en de ogen van Olivia Wilde, maar niet haar gezicht. Moet je anders maar even kijken of zo)
    Wat moet erin komen: (Hele lange uitleg);
    Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.
    John gaat haar persoonlijk redden.
    (Ze ontsnapt en rent in een trouwjurk naar het hele politieteam toe, onder leiding van John - dat is misschien wel leuk in de trailer)
    Extra titeltjes: Aan het einde staan Rose en John in haar badkamer, zij is naakt. Op dat stuk zou ik graag willen dat ze zegt; 'Can you take it away?'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Synyster schreef:
    Titel story: Prejudice is Ignorance
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? De man ziet eruit als Matt Shadows (zanger Avenged Sevenfold) en de vrouw ziet er ongeveer uit als Amanda Seyfried. At least moet ze blond haar hebben. Want dat vind ik typisch. Maakt niet veel uit.
    Wat moet erin komen: Ok, dus het verhaal gaat over een 17 jarig meisje, Gylfie Groover, wie in de prostitutie is geforceerd door haar broer, Soren die de baas is van het bordeel waar ze werkt. Ze haat het werk, en doet het ook niet met plezier, terwijl ze het toch moet doen.
    De 29 jarige Matt Shadows is daarentegen een moordenaar van jonge prostituees. Hij haat ze, hij vind ze 'unclean'. Matt is echter een moord aan het plegen als Gylfie er bij staat. Ze is weggelopen van haar 'werk'. En daar vind ze op de plek van de moord zijn ketting. Al snel vind ze waar hij woont en werkt, en dan beginnen ze samen en relatie die uitloopt tot een drama.
    Extra titeltjes: -
    Extra eisen van jou naar mij: Het liefst in het Engels. Als dat niet lukt, wil ik je wel helpen vertalen van dingen.

    Ik vind hier wel geen filmpjes voor. Ik probeer later nog eens, ok?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story: Let's Get These Teen Hearts Beating Faster.
    Liedje: First Try van Brendon Urie
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Het is een meisje met lang, bruuin haar. Steil. En de andere hoofdpersoon is Brendon Urie, van Panic! At The Disco.
    Wat moet erin komen: Het liefste wil ik hem in het zwart wit.
    Nou de story gaat zeg maar om de jeugdliefden Devasha en Brendon. Na een lange tijd elkaar niet gezien te hebben na de break-up komen de twee elkaar tegen op een feest. Ze drinken wat, en dat word steeds meer. Uiteindelijk gaan ze met elkaar naar bed. Devasha raakt zwanger en is nogal depressief en treurig hierom, omdat ze teleurgesteld is in zichzelf en zij totaal niet het type meisje is wat zoiets doet. Brendon vindt het allemaal wel best en blijft zijn vrolijke zelf. Ryan (Ex-gitarist van de band) helpt Devasha er doorheen.
    Extra titeltjes: Eh, geen idee. Doe maar niet. :'D
    Extra eisen van jou naar mij: Nou buiten dat ik het zwart-wit wil, eigenlijk alleen dat je uit de trailer niet kan afleiden wat er precies gaat gebeuren maar toch een duidelijk beeld hebt over wat er aan de hand is.

    Zou dit lukken?

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 20:10 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    Titel story: Let's Get These Teen Hearts Beating Faster.
    Liedje: First Try van Brendon Urie
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Het is een meisje met lang, bruuin haar. Steil. En de andere hoofdpersoon is Brendon Urie, van Panic! At The Disco.
    Wat moet erin komen: Het liefste wil ik hem in het zwart wit.
    Nou de story gaat zeg maar om de jeugdliefden Devasha en Brendon. Na een lange tijd elkaar niet gezien te hebben na de break-up komen de twee elkaar tegen op een feest. Ze drinken wat, en dat word steeds meer. Uiteindelijk gaan ze met elkaar naar bed. Devasha raakt zwanger en is nogal depressief en treurig hierom, omdat ze teleurgesteld is in zichzelf en zij totaal niet het type meisje is wat zoiets doet. Brendon vindt het allemaal wel best en blijft zijn vrolijke zelf. Ryan (Ex-gitarist van de band) helpt Devasha er doorheen.
    Extra titeltjes: Eh, geen idee. Doe maar niet. :'D
    Extra eisen van jou naar mij: Nou buiten dat ik het zwart-wit wil, eigenlijk alleen dat je uit de trailer niet kan afleiden wat er precies gaat gebeuren maar toch een duidelijk beeld hebt over wat er aan de hand is.

    Zou dit lukken?

    Is goed


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    OffTheRecord schreef:
    Titel story: Battle of the snakes
    Liedje: Klik
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?


    Dit is het hoofdpersonage
    Wat moet erin komen: Kleine fragmenten van Voldemort samen met Bellatrix en een stukje film waarbij een klein meisje met zwart krulhaar iemands hand vasthoudt en naar boven kijkt naar die persoon. Voor de rest mag je iets doen dat bij de verhaallijn past die ik hieronder heb neergezet.
    Extra titeltjes: She'll never love someone like him. (en dan zo'n plaatje van Hem
    Extra eisen van jou naar mij: Ik wil deze foto aan het begin hebben.
    Maar ik zal even uitleggen over wat de storie zal gaan.

    Crystal Summeiro begint aan haar 5de jaar op zweinstein.
    Op zweinstein staat ze gekend als de grootste bitch van Slytherin.
    Iedereen zou haar omschrijven als de vrouwelijke versie van Draco Malfoy, maar dan nog 10 keer erger.
    In tegenstelling tot Draco, is Crystal veel moediger.
    Bijna iedereen kent haar familiegeschiedenis, of tenminste dat denken ze.
    Wat bijna niemand weet is dat Crystal de dochter is van niemand minder dan Tom Marvolo Riddle of beter gezegd,Lord Voldemort.
    Summeiro is maar een schuilnaam om niet ontdekt te worden op Hogwarts.
    Crystal heeft een erg goede band met haar vader en kan haast niet wachten tot hij haar als zijn hoofd-dooddoener kroont.
    Maar wat ze echter niet weet, is dat haar vader in ruil daarvoor wilt dat ze trouwt met de kerel die ze niet kan zien of ruiken.
    Blaise Zabini.
    Zodra Crystal het nieuws hoort, komt ze in opstand.
    Ze laat haar bitchy imago varen en trekt op met modderbloedjes en bloedverraders gewoon om haar vader te irriteren.
    Zodra ze tot het uiterste gaat, begint het kat en muis spel tussen vader en dochter.

    Uh :(
    Harry potter, sorry. Die ga ik laten passeren


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    PrayForYou schreef:
    Titel story: I'm not reasy for a twin.
    Liedje: Turning Tables van Adele.
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? een blond meisje voor de rest maakt dat niet zo uit.
    Wat moet erin komen:Aan het begin zeg maar een soort van begrafenis, 2 baby's(1 jongen 1 meisje),Justin Bieber.
    Extra eisen van jou naar mij: Dat je hem mooi maakt.

    Kan je wat meer info geven?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story: Op zoek naar jezelf
    Liedje: Ludovico Einaudi - Le Onde
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: Heeft geen eisen, ik wil wel kleine kinderen, grotere en leeftijden daartussen, zowel lachend als huilend. Geen volwassenen/bejaarden en het liefst geen bekende personen. Losse beelden zoals de arend uit de clip Stitches van de Young Guns mogen ook, ik weet dat je mooie beelden hebt! (:
    Wat moet erin komen: Bovenstaanden beelden. En graag als ondertitel 'Verhalen van het leven'. (Is dat een correct Nederlandse zin?:'D)
    Extra titeltjes: Oh, ja, bovenstaande dus. :'D
    Extra eisen van jou naar mij: Dat je niet verdrietig wordt als ik zeg dat ik hem niet helemaal goed vind, want dan breekt mijn tere hartje!(no_chears)


    everything, in time

    Ik wil..

    Titel? When things fall apart
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? meisje met blond haar
    Wat moet erin komen: foto´s van justin bieber en meisje met blond haar


    I love BTR and One Direction!

    Bieberholic schreef:
    Ik wil..

    Titel? When things fall apart
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? meisje met blond haar
    Wat moet erin komen: foto´s van justin bieber en meisje met blond haar

    Ik doe alleen met filmpjes


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Even abo nemen (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.