• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik kleine tip. Ik vind dat je trailers te lang duren. 2 minuten is echt lang. En trailer moet iets kort zijn dat je overvalt en waardoor je met spanning zit; Ze zijn zeker mooi gedaan, maar probeer rond 1minuut te blijven. Het is de bedoeling dat naar de trailer blijft kijken en hem niet na een minuut wegklikt.
    Het is maar een tip, maar je doet er uiteindelijk mee wat je wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik kleine tip. Ik vind dat je trailers te lang duren. 2 minuten is echt lang. En trailer moet iets kort zijn dat je overvalt en waardoor je met spanning zit; Ze zijn zeker mooi gedaan, maar probeer rond 1minuut te blijven. Het is de bedoeling dat naar de trailer blijft kijken en hem niet na een minuut wegklikt.
    Het is maar een tip, maar je doet er uiteindelijk mee wat je wilt.

    Doel je op die van Progency? Ze vroeg dat zelf.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ach ja ik kan me aanmelden maar dat gaat lang duren xD
    Titel story: The Miami Bitch
    Liedje: Lika a g6 en mogen nog andere bij als dat kan
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Selena Gomez
    Wat moet erin komen: Wel de schets van mijn verhaal. Dus een meisje Destiny Coopers is verslaafd aan drugs, sex, alcohol, .... ze heeft enkel one night stands en heeft best al lang een crush op James the beachboy(één shot moet er in waarin je Lima (Demi lovato) en haar ziet praten over hem. wanneer ze naar the beach party gaat, draait ze James binnen en doet ze het met hem. Maar de volgende dag op het strand loopt ze tegen Bieberboy aan. Ze weet eerst niet dat hij het is en beide zijn ze op slag verliefd. Dan komen ze elkaar tegen op een party en beginnen ze te praten tegen elkaar. Ze trekken steeds meer met elkaar op en worden een koppel. Na een tijdje wordt dit bekend en valt de paparazzi hen lastig. Maar als dan dankzij Melanie ( iemand die jaloers op haar is) uit de bus komt wat voor iemand Destiny is, verbied Justins moeder hem nog om met haar om te gaan. Uiteindelijk besluit ze haar grote geheim te onthullen, want Justin was de enige die het wist. Maar hij mocht van haar niets zeggen en deed dat dan ook niet, enkel en alleen om haar te beschermen.
    Extra titeltjes: Sex, Drugs, Alcohol, in short the life of Destiny Coopers, A story with Justin Drew Bieber
    Extra eisen van jou naar mij:
    Als er dingen van tekst gezegd worden moet deze er in het Engels ook onder, maar je kan eerst alles achter elkaar zetten en dan me al laten zien en dan kunnen we bespreken waar de titteltjes moeten komen. ook heb ik al wat beeldmateriaal verzameld. Als je dingen wil bespreken kan dat.

    Titel story: Running Away
    Liedje: http://www.youtube.com/watch?v=WloBl0Yq8UM
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Euhm geen idee ik wil dat graag eens bespreken met jou
    Wat moet erin komen: bespreek ik liever eens met jou
    Extra titeltjes: bespreek ik ook liever eens met jou
    Extra eisen van jou naar mij:
    idem

    Titel story: Forget it ft. Justin Drew Bieber
    Liedje: first dance- justin bieber
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?: een meisje met bruine/rode haren rond de 16 jaar oud
    Wat moet erin komen: Jusitn bieber natuurlijk, een meisje met bruin haar dat gepest word, hetzelfde meisje dat ten huwlijk word gevraagt. lees anders het verhaal maar even op mijn profiel
    Extra titeltjes: Nee niet echt.
    Extra eisen van jou naar mij: Het moet mooi zijn :) maar daar vertrouw ik wel op.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Doel je op die van Progency? Ze vroeg dat zelf.
    Zeker en vast niet. Het viel me gewoon op dat je er 2 had in je lijst en hier eentje van 2minuten en. Ik heb niet gekeken wat de mensen precies vroegen enkel naar de filmpjes zelf. Het is enkel maar een tip hea, voor de rest zijn ze zeker goed gedaan. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Zeker en vast niet. Het viel me gewoon op dat je er 2 had in je lijst en hier eentje van 2minuten en. Ik heb niet gekeken wat de mensen precies vroegen enkel naar de filmpjes zelf. Het is enkel maar een tip hea, voor de rest zijn ze zeker goed gedaan. :)

    Hoezo? 2 in mijn lijstje?
    Kijk want Progency vroeg het:
    Progeny schreef:
    Hier kun je hem als het goed is krijgen!;D Het is wel een mooi liedje hea! (cat)
    Het zou het mooist zijn als je de het hele liedje vol krijgt. Maar het is wel lang.x] Alleen het lijkt me zou mooi als er net op die laatste toon komt te staan "SILHOUETTE of IMAGINATION" En dan onder elkaar, dus eerst SILHOUETTE, enter of, enter IMAGINATION.
    En dan nog een paar seconde stilte achter die laatste toon.x]

    Ja ik ben veeleisend.x]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ImmaWolf schreef:
    Titel story: Sweet Dreams ~Seth Clearwater~
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Een meisje met blond haar en blauwe ogen.
    Wat moet erin komen: Een meisje met vleugels, Seth Clearwater, liefde, dromen, de hemel, dieren, wolven, een briefje
    Extra titeltjes: "Sweet Dreams, my love"(bij het briefje) "Starlight made a choice, a choice that changed her life" "Finding your true love, and losing it" "We do not remember days, we remember moments."
    Extra eisen van jou naar mij: Als liedje graag het nummer Daydream van Avril Lavigne. (Als dat lukt tenminste)

    Hier komt even de inleiding van het verhaal:
    Ik lig in bed,
    mijn deken over mijn hoofd getrokken.
    In mijn droom zing ik een duet,
    om ons heen vallen sneeuwvlokken.

    Jij kijkt verliefd naar me,
    en ik kijk net zo terug.
    Samen zijn jij en ik we,
    gelukkig gaat mijn droom niet zo vlug.

    Jij gaat zitten op een knie,
    en pakt iets uit je zak.
    Dit lijkt wel een fantasie,
    van de schrik ga ik vlak.

    Ik schiet overeind,
    het was maar een droom.
    Ik wil dat die droom niet verdwijnt,
    en dat heb ik zonder schroom.

    Ik kijk op,
    het is of ik dit weer verzin.
    Op mijn bureau ligt een envelop,
    er zit een briefje in.

    Op het briefje staat wat geschreven,
    en ik lees het snel.
    Ik begin te zweven,
    ik wist het wel.

    Ik laat het briefje vallen,
    en kijk uit mijn raam.
    Daar sta jij met verschrikkelijke wallen,
    wat ging het eerst moeizaam.

    Jij komt naar me toe rennen,
    en je draait me rond.
    Dankzij het briefje valt het niet te ontkennen,
    en op het briefje stond:

    Sweet Dreams, my love.
    Seth

    ~~

    Starlight, een 15 jarig meisje, is het zat om de hele tijd naar haar ouders te moeten luisteren. Ze wil haar eigen keuzes kunnen maken en dan vooral op het gebied van de liefde.
    Starlight is bijzonder. Ze is voorbestemd om later te trouwen met de koning van het dierenrijk, en dat enkel en alleen omdat zij de troonopvolgster is van het luchtrijk. Starlight wil haar ware liefde vinden, voor het te laat is, en loopt weg... Naar Amerika
    Niemand kent haar daar en dat wil ze zo houden. Een spannend avontuur begint voor Starlight, op zoek naar haar ware liefde die tegen haar kan zeggen:
    "Sweet Dreams."

    Dat is best, zeg maar, onmogelijk om een meisje met vleugels te vinden.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik geloof je hoor. :)
    ik had het over:
    Mijn 2de
    Dit is meer een docu maar goed

    ze duren over 1:30. Ik wil je gewoon als tip geven dat je best rond 1min werkt. :)
    (ik heb het gevoel dat we elkaar misbegrijpen, want ik waardeer je werk zeker. Ik vind ze echt goed in elkaar gestoken, het is gewoon een kleine tip voor in de toekomst, maar je doet er uiteindelijk mee wat je zelf wilt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Dat is best, zeg maar, onmogelijk om een meisje met vleugels te vinden.
    In Constantine heeft een meisje vleugels, maar ze is best een kwadaardige engel, dus daar bent je vast niet veel mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik geloof je hoor. :)
    ik had het over:
    Mijn 2de
    Dit is meer een docu maar goed

    ze duren over 1:30. Ik wil je gewoon als tip geven dat je best rond 1min werkt. :)
    (ik heb het gevoel dat we elkaar misbegrijpen, want ik waardeer je werk zeker. Ik vind ze echt goed in elkaar gestoken, het is gewoon een kleine tip voor in de toekomst, maar je doet er uiteindelijk mee wat je zelf wilt. :)

    oh zo bedoel je (: Deed ik gewoon omdat ik er meer in wou (:
    Ach, ik denk dat ik je begrijp (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Haha, ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar jij -passerby- zegt dat je 'dit is eigenlijk meer een docu maar goed' te lang vindt duren. Ik neem aan dat docu staat voor documentaire, die duren toch meestal langer dan één minuut? Anders kun je er niet echt veel informatie in kwijt, haha.(nerd)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Haha, ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar jij -passerby- zegt dat je 'dit is eigenlijk meer een docu maar goed' te lang vindt duren. Ik neem aan dat docu staat voor documentaire, die duren toch meestal langer dan één minuut? Anders kun je er niet echt veel informatie in kwijt, haha.(nerd)
    Oh ik dacht dat het een trailer over een docu was. Daar ben ik dan in de fout. Mijn excuses. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alcatraz schreef:
    (...)
    oh zo bedoel je (: Deed ik gewoon omdat ik er meer in wou (:
    Ach, ik denk dat ik je begrijp (:
    juuuuj. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Dat is best, zeg maar, onmogelijk om een meisje met vleugels te vinden.

    Dan doe je het zonder (A)
    Ik ben al lang blij dat je het voor me wil doen xD
    Zolang er iets is met de lucht, ben ik al lang blij


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    UnderTheSea schreef:
    (...)
    Dan doe je het zonder (A)
    Ik ben al lang blij dat je het voor me wil doen xD
    Zolang er iets is met de lucht, ben ik al lang blij

    Hier kon ik niet veel mee, so, hij suckt!

    Sorry


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right