• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Pernilla schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, het is al super dat je het al hebt gemaakr:9~


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Omg, nu is die HELEMAAL waue :)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Pernilla schreef:
    Omg, nu is die HELEMAAL waue :)

    Dankje (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story:Encuentra (vind jezelf)
    Liedje:Jar of heart van Christina Perri
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: een meisje rond de 18 met bruine haren. Het liefste lijkt ze hier een beetje op:


    en haar vriendje, lijkt op Dominic cooper
    Wat moet erin komen: beelden van reizen, vrienden, afscheid nemen, liefde
    de verhaallijn:

    Floriana is opgegroeid op het platte land van Gozo. Ze heeft nog nooit echt in een stad geleefd en ze weet niet hoe het leven buiten Gozo eruit ziet. Op de dag dat ze 18 wordt besluit ze te vertrekken samen met haar beste vriendin, haar vriendje en het vriendje van haar beste vriendin. Ze gaan met zijn vieren reizen om erachter te komen wat ze willen doen met hun leven en om er achter te komen wat er buiten Gozo is. Op de avond voordat ze weggaat verteld haar moeder dat haar vader niet haar echte vader is. Floriana gaat nu ook opzoek naar haar vader. Tijdens deze zoektocht heeft ze haar vrienden meer dan nodig.
    Extra titeltjes:You have to laugh, cry, scream to find yourself
    Extra eisen van jou naar mij:-

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Professor schreef:
    Titel story: What we call heroes
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Zoals Lea Michele
    Wat moet erin komen: Beelden van superman, spiderman, batman en kick-ass. En beelden van Lea Michele.
    Extra titeltjes: ''It takes courage to be a hero, not a mask.'' ''If you want to proof you're a hero, don't just take of that mask, but show the goodside of you.''
    Extra eisen van jou naar mij: Heb ik niet. (:

    Ik zal even de uitleg van het verhaal geven, zodat je het begrijpt. (:
    Martine gaat al jaren door het leven als een onpopulaire meid op school. Ze haalt goede punten en is een geweldige dochter bij haar alleenstaande moeder die werkloos is, alle dagen alleen op de bank hangt en zo haar leven door moet gaan. Maar alles verandert voor Martine als ze op een dag wakker wordt en zich compleet anders voelt. Ze vindt een brief, gestuurd aan haar, zonder afzender die haar verteld dat ze moet helpen de mensheid te redden van [Vijand]. Ze is een van de uitverkorene, een zogenoemde superheld.
    Ze negeert de brief, terwijl ze zich steeds vreemder begint te voelen. En op een dag wordt ze ontvoerd naar een geheime schuilplaats en komt ze er achter wat ze wel niet kan betekenen voor deze wereld.



    Heb je een liedje in gedachten?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ^ Don't worry, we wachten netjes. (:
    Ik had nog geen echte verhaallijn voor mijn verhaal, nu heb ik dat wel. Wil je dat er bij hebben, of denk je dat het je sowieso wel lukt?


    everything, in time

    Progeny schreef:
    ^ Don't worry, we wachten netjes. (:
    Ik had nog geen echte verhaallijn voor mijn verhaal, nu heb ik dat wel. Wil je dat er bij hebben, of denk je dat het je sowieso wel lukt?

    Verhaallijn plz! (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik mis nogal de spanning in je trailers eigenlijk als ik zo naar kijk :x
    Maar daarnaast zijn ze wel leuk :--)

    Kelc schreef:
    Ik mis nogal de spanning in je trailers eigenlijk als ik zo naar kijk :x
    Maar daarnaast zijn ze wel leuk :--)

    Hoe bedoel je?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    "Eeuwig vrolijk, lachend, spelend, opgroeiend. Tot je begint na te denken, dan gaat het fout. Genieten is belangrijk, blij zijn met wat je hebt. Maar soms is dat het probleem niet, de mensheid, dat is het probleem. We zijn wie we zijn en we doen wat we doen, maar waarom? Voor sommige mensen is dit onbegrijpelijk, de tegenslagen, de keuzes, vrienden, vriendinnen… Het is teveel, het is allemaal teveel.
    Zo ook voor mijn beste vriendin, die besloot dat het genoeg was.

    Voor Suus."

    Le verhaallijn. Ik kan geen goede samenvattingen schrijven.
    (no_chears)


    everything, in time

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Heb je een liedje in gedachten?


    Ja, de soundtrack van Batman. Don't ask why,m hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?

    Nou je tweede trailer bv. vind ik niet echt spannend of 'wauw dat moet ik zien/lezen' overkomen :-)
    Al vind ik wel dat je de beelden mooi bij elkaar gezet hebt :-)

    Kelc schreef:
    (...)
    Nou je tweede trailer bv. vind ik niet echt spannend of 'wauw dat moet ik zien/lezen' overkomen :-)
    Al vind ik wel dat je de beelden mooi bij elkaar gezet hebt :-)

    Die hoefde ook absolut niet spannend hoor!


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Professor schreef:
    Titel story: What we call heroes
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Zoals Lea Michele
    Wat moet erin komen: Beelden van superman, spiderman, batman en kick-ass. En beelden van Lea Michele.
    Extra titeltjes: ''It takes courage to be a hero, not a mask.'' ''If you want to proof you're a hero, don't just take of that mask, but show the goodside of you.''
    Extra eisen van jou naar mij: Heb ik niet. (:

    Ik zal even de uitleg van het verhaal geven, zodat je het begrijpt. (:
    Martine gaat al jaren door het leven als een onpopulaire meid op school. Ze haalt goede punten en is een geweldige dochter bij haar alleenstaande moeder die werkloos is, alle dagen alleen op de bank hangt en zo haar leven door moet gaan. Maar alles verandert voor Martine als ze op een dag wakker wordt en zich compleet anders voelt. Ze vindt een brief, gestuurd aan haar, zonder afzender die haar verteld dat ze moet helpen de mensheid te redden van [Vijand]. Ze is een van de uitverkorene, een zogenoemde superheld.
    Ze negeert de brief, terwijl ze zich steeds vreemder begint te voelen. En op een dag wordt ze ontvoerd naar een geheime schuilplaats en komt ze er achter wat ze wel niet kan betekenen voor deze wereld.



    Not as you wanted it to be, but it was damn hard.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ^ Ik vind vooral dat begin echt vet, dat iemand zo door die strip bladert!;o

    Maar yay, nu ben ik! ^^


    everything, in time