• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb even het gekopiërd; dus niet hetzelfde als jou vragen lijstje;

    Titel: Perfection.
    Speciale personages: Melody (Dianna Agron/Quinn uit Glee)
    Liedje: Nobody's home. http://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc
    Extra?
    Okee, dit gaat ingewikkeld worden, maar hopelijk begrijp je het (;

    Melody Swann verhuist samen met haar tweelingzus Bella Swann naar het regenachtige plaatsje Forks, om in te trekken bij hun biologische vader Charlie. Melody is de hoofdpersoon in dit verhaal, waarbij je haar 'leven,' leest, en hoe iemands leven plots kan omslaan in een complete hel. Melody doet al heel haar leven aan proffesioneel ballet, zo dus ook in Forks. Haar Balletleraar John begint haar te misbruiken, en ze heeft drugs nodig om te kunnen overleven. Daarbij ontwikkeld ze ook nog anorexia en boulimia, en een 2e persoonlijkheid. langzaam maar zeker glipt de realiteit uit haar handen weg en weet ze niet meer wie ze zelf is.

    De trailer moet een beetje vrolijk begin, en dan langzaam maar zeker gaan de beelden steeds sneller (drugs/ballet/verkrachting/kotsen, etc) zo snel en snel tot je iemand van een brug ziet vallen en dan komt erzo in beeld: Perfection. Losing reality, but finding yourself.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Titel story: What we call heroes
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Zoals Lea Michele
    Wat moet erin komen: Beelden van superman, spiderman, batman en kick-ass. En beelden van Lea Michele.
    Extra titeltjes: ''It takes courage to be a hero, not a mask.'' ''If you want to proof you're a hero, don't just take of that mask, but show the goodside of you.''
    Extra eisen van jou naar mij: Heb ik niet. (:

    Ik zal even de uitleg van het verhaal geven, zodat je het begrijpt. (:
    Martine gaat al jaren door het leven als een onpopulaire meid op school. Ze haalt goede punten en is een geweldige dochter bij haar alleenstaande moeder die werkloos is, alle dagen alleen op de bank hangt en zo haar leven door moet gaan. Maar alles verandert voor Martine als ze op een dag wakker wordt en zich compleet anders voelt. Ze vindt een brief, gestuurd aan haar, zonder afzender die haar verteld dat ze moet helpen de mensheid te redden van [Vijand]. Ze is een van de uitverkorene, een zogenoemde superheld.
    Ze negeert de brief, terwijl ze zich steeds vreemder begint te voelen. En op een dag wordt ze ontvoerd naar een geheime schuilplaats en komt ze er achter wat ze wel niet kan betekenen voor deze wereld.


    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pernilla schreef:
    Ik heb even het gekopiërd; dus niet hetzelfde als jou vragen lijstje;

    Titel: Perfection.
    Speciale personages: Melody (Dianna Agron/Quinn uit Glee)
    Liedje: Nobody's home. http://www.youtube.com/watch?v=NGFSNE18Ywc
    Extra?
    Okee, dit gaat ingewikkeld worden, maar hopelijk begrijp je het (;

    Melody Swann verhuist samen met haar tweelingzus Bella Swann naar het regenachtige plaatsje Forks, om in te trekken bij hun biologische vader Charlie. Melody is de hoofdpersoon in dit verhaal, waarbij je haar 'leven,' leest, en hoe iemands leven plots kan omslaan in een complete hel. Melody doet al heel haar leven aan proffesioneel ballet, zo dus ook in Forks. Haar Balletleraar John begint haar te misbruiken, en ze heeft drugs nodig om te kunnen overleven. Daarbij ontwikkeld ze ook nog anorexia en boulimia, en een 2e persoonlijkheid. langzaam maar zeker glipt de realiteit uit haar handen weg en weet ze niet meer wie ze zelf is.

    De trailer moet een beetje vrolijk begin, en dan langzaam maar zeker gaan de beelden steeds sneller (drugs/ballet/verkrachting/kotsen, etc) zo snel en snel tot je iemand van een brug ziet vallen en dan komt erzo in beeld: Perfection. Losing reality, but finding yourself.

    Moet het altijd dat meisje zijn? Want, ik denk eerlijk gezegt dat ze moeilijk te vinden is.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Moet het altijd dat meisje zijn? Want, ik denk eerlijk gezegt dat ze moeilijk te vinden is.



    Nee, hoeft niet. Als het maar een beetje lijkt, dat het niet opeens is van; wow, wie is dat? :$


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ik wil er één, maar ik vul het lijstje later in oké? Ben nu heel erg druk.x]

    Ik weet alleen dat je veel beelden moet hebben van kleine meisjes. Het liefst steeds dezelfde met blond haar.x; Als dat niet gaat, maakt het niet uit. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik wil er één, maar ik vul het lijstje later in oké? Ben nu heel erg druk.x]

    Ik weet alleen dat je veel beelden moet hebben van kleine meisjes. Het liefst steeds dezelfde met blond haar.x; Als dat niet gaat, maakt het niet uit. (:

    OKé goed. Ik zet je alvast op de wachtlijst.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alvast bedankt, btw! :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Titel story: Sweet Dreams ~Seth Clearwater~
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? Een meisje met blond haar en blauwe ogen.
    Wat moet erin komen: Een meisje met vleugels, Seth Clearwater, liefde, dromen, de hemel, dieren, wolven, een briefje
    Extra titeltjes: "Sweet Dreams, my love"(bij het briefje) "Starlight made a choice, a choice that changed her life" "Finding your true love, and losing it" "We do not remember days, we remember moments."
    Extra eisen van jou naar mij: Als liedje graag het nummer Daydream van Avril Lavigne. (Als dat lukt tenminste)

    Hier komt even de inleiding van het verhaal:

    Ik lig in bed,
    mijn deken over mijn hoofd getrokken.
    In mijn droom zing ik een duet,
    om ons heen vallen sneeuwvlokken.

    Jij kijkt verliefd naar me,
    en ik kijk net zo terug.
    Samen zijn jij en ik we,
    gelukkig gaat mijn droom niet zo vlug.

    Jij gaat zitten op een knie,
    en pakt iets uit je zak.
    Dit lijkt wel een fantasie,
    van de schrik ga ik vlak.

    Ik schiet overeind,
    het was maar een droom.
    Ik wil dat die droom niet verdwijnt,
    en dat heb ik zonder schroom.

    Ik kijk op,
    het is of ik dit weer verzin.
    Op mijn bureau ligt een envelop,
    er zit een briefje in.

    Op het briefje staat wat geschreven,
    en ik lees het snel.
    Ik begin te zweven,
    ik wist het wel.

    Ik laat het briefje vallen,
    en kijk uit mijn raam.
    Daar sta jij met verschrikkelijke wallen,
    wat ging het eerst moeizaam.

    Jij komt naar me toe rennen,
    en je draait me rond.
    Dankzij het briefje valt het niet te ontkennen,
    en op het briefje stond:

    Sweet Dreams, my love.
    Seth

    ~~

    Starlight, een 15 jarig meisje, is het zat om de hele tijd naar haar ouders te moeten luisteren. Ze wil haar eigen keuzes kunnen maken en dan vooral op het gebied van de liefde.
    Starlight is bijzonder. Ze is voorbestemd om later te trouwen met de koning van het dierenrijk, en dat enkel en alleen omdat zij de troonopvolgster is van het luchtrijk. Starlight wil haar ware liefde vinden, voor het te laat is, en loopt weg... Naar Amerika
    Niemand kent haar daar en dat wil ze zo houden. Een spannend avontuur begint voor Starlight, op zoek naar haar ware liefde die tegen haar kan zeggen:
    "Sweet Dreams."

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:30 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Titel: Obsessed.
    Personages: Een meisje met donkerbruin haar tot net boven haar middel, met groene ogen. Ze is 23. Een man van 27 met zwart halflang warrig haar en blauwe ogen, gespierd en knap. Geen jongen, maar echt een man. (ik gebruik Gerard Butler gezicht, langere haar en ogen voor de man, het haar en de ogen van Olivia Wilde, maar niet haar gezicht. Moet je anders maar even kijken of zo)
    Wat moet erin komen: (Hele lange uitleg);
    Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.
    John gaat haar persoonlijk redden.
    (Ze ontsnapt en rent in een trouwjurk naar het hele politieteam toe, onder leiding van John - dat is misschien wel leuk in de trailer)
    Extra titeltjes: Aan het einde staan Rose en John in haar badkamer, zij is naakt. Op dat stuk zou ik graag willen dat ze zegt; 'Can you take it away?'

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 20:26 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Titel story: Prejudice is Ignorance
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? De man ziet eruit als Matt Shadows (zanger Avenged Sevenfold) en de vrouw ziet er ongeveer uit als Amanda Seyfried. At least moet ze blond haar hebben. Want dat vind ik typisch. Maakt niet veel uit.
    Wat moet erin komen: Ok, dus het verhaal gaat over een 17 jarig meisje, Gylfie Groover, wie in de prostitutie is geforceerd door haar broer, Soren die de baas is van het bordeel waar ze werkt. Ze haat het werk, en doet het ook niet met plezier, terwijl ze het toch moet doen.
    De 29 jarige Matt Shadows is daarentegen een moordenaar van jonge prostituees. Hij haat ze, hij vind ze 'unclean'. Matt is echter een moord aan het plegen als Gylfie er bij staat. Ze is weggelopen van haar 'werk'. En daar vind ze op de plek van de moord zijn ketting. Al snel vind ze waar hij woont en werkt, en dan beginnen ze samen en relatie die uitloopt tot een drama.
    Extra titeltjes: -
    Extra eisen van jou naar mij: Het liefst in het Engels. Als dat niet lukt, wil ik je wel helpen vertalen van dingen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Titel story: Silhouette of imaginations.
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: Graag een klein meisje, dat veel lacht, blij is, op een schommel zit bijvoorbeeld. En later een groter meisje, een tiener van een jaar of 16, dat veel schrijft/typt. Als het kan zou het leuk zijn dat ze een beetje op elkaar lijken.(:
    Wat moet erin komen: Deze tekst, dat hoeft trouwens niet in één keer: "We all write our stories with pen, so we can't erase our mistakes. But you must have control of your own destiny. The pen that writes your story, must be held in your own hand."
    Extra titeltjes: Je bedoelt zoiets als een ondertitel? Dan is dat "Know that we all fall down."
    Extra eisen van jou naar mij: Ik eis dat je hem mooi maakt. Succes!(chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Titel story: Silhouette of imaginations.
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: Graag een klein meisje, dat veel lacht, blij is, op een schommel zit bijvoorbeeld. En later een groter meisje, een tiener van een jaar of 16, dat veel schrijft/typt. Als het kan zou het leuk zijn dat ze een beetje op elkaar lijken.(:
    Wat moet erin komen: Deze tekst, dat hoeft trouwens niet in één keer: "We all write our stories with pen, so we can't erase our mistakes. But you must have control of your own destiny. The pen that writes your story, must be held in your own hand."
    Extra titeltjes: Je bedoelt zoiets als een ondertitel? Dan is dat "Know that we all fall down."
    Extra eisen van jou naar mij: Ik eis dat je hem mooi maakt. Succes!(chears)

    Haha (: Die laatste zin deed me glimlachen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Haha (: Die laatste zin deed me glimlachen.


    Altijd leuk om iemand aan het lachen te maken.(clown)

    Dus, omdat mij dat lukte, krijg ik nu voorrang?:'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 17:45 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Altijd leuk om iemand aan het lachen te maken.(clown)

    Dus, omdat mij dat lukte, krijg ik nu voorrang?:'D

    Haha (: Je zal toch moeten wachten.
    Welk liedje wil je trouwens ?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sorry als ik traag werk. Trailers vergen tijd.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right