• Hoi!
    Ik verveel me dood, dus ik dacht, laat ik trailers gaan maken.
    Eerder gemaakt:
    Mijn allereerste
    Mijn 2de
    Documentaire over opgroeien
    Info die je moet geven:
    Titel story:
    Liedje:
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien?
    Wat moet erin komen:
    Extra titeltjes:
    Extra eisen van jou naar mij:

    Af:
    Perfection [14+]- pernilla 2
    -What we call hero's
    --Silhouette of imaginations 2
    -Sweet Dreams
    - Obsessed
    - Polygamy
    - Op zoek naar jezelf


    Wachtlijst
    -Pernilla
    -Professor
    -Progeny
    -Immawolf
    -Morgaine
    -Synyster
    -MidLand
    -OffTheRecord
    -MsrBarnes
    -Prayforyou
    -Progeny
    -Vezz
    -Protective
    -mitsukunui
    -Nikon
    -Knoxvile
    -MonkeyPie

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 11:39 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Not as you wanted it to be, but it was damn hard.


    Niet zoals ik wilde? Hallo, het is awesome. Dankjeweeeeeeeel! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Progeny schreef:
    ^ Ik vind vooral dat begin echt vet, dat iemand zo door die strip bladert!;o

    Maar yay, nu ben ik! ^^

    Ik begin er meteen aan (: Ik vind die van jou erg leuk om te maken.
    Krijg ik een linkje van je verhaal? ^^


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Professor schreef:
    (...)

    Niet zoals ik wilde? Hallo, het is awesome. Dankjeweeeeeeeel! _O_

    Aww (: Dankje


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik begin er meteen aan (: Ik vind die van jou erg leuk om te maken.
    Krijg ik een linkje van je verhaal? ^^


    Echt waar? Ik voel me vereeheeerd!:9~ Hoezo lijkt die je leuk dan? (:
    En natuurlijk krijg je een link! Ik zal ook meteen beginnen met schrijven, mehe.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Echt waar? Ik voel me vereeheeerd!:9~ Hoezo lijkt die je leuk dan? (:
    En natuurlijk krijg je een link! Ik zal ook meteen beginnen met schrijven, mehe.

    Gewoon het ideetje (: Ik vind het heel leuk om met kleine kinder beelden te werken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Progeny schreef:
    Titel story: Silhouette of imaginations.
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien: Graag een klein meisje, dat veel lacht, blij is, op een schommel zit bijvoorbeeld. En later een groter meisje, een tiener van een jaar of 16, dat veel schrijft/typt. Als het kan zou het leuk zijn dat ze een beetje op elkaar lijken.(:
    Wat moet erin komen: Deze tekst, dat hoeft trouwens niet in één keer: "We all write our stories with pen, so we can't erase our mistakes. But you must have control of your own destiny. The pen that writes your story, must be held in your own hand."
    Extra titeltjes: Je bedoelt zoiets als een ondertitel? Dan is dat "Know that we all fall down."
    Extra eisen van jou naar mij: Ik eis dat je hem mooi maakt. Succes!(chears)

    Ik had er veel meer van kunnen maken :(
    Hij is absoluut niet wat je wou, maar het is heel het liedje (:
    Ik hoop dat je hem mooi vindt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mwuh, ik vind hem wel echt mooi hoor, juist omdat het zo lijkt alsof die filmpjes écht van haar zijn!
    Maar er staat 'Must be held...' x: "In your own hand" is dus verdwenen.
    En ik vroeg me twee dingen af, maar als dat teveel werk is moet je dat laten!
    Ik vroeg me af of die tekst meer verspreider kon en misschien in een iets andere lettertype.x: Ietsjes duidelijker?x;
    En mag ipv de titel op het begin ook "Know that we all fall down" staan? De rest vind ik echt prachtig!


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Mwuh, ik vind hem wel echt mooi hoor, juist omdat het zo lijkt alsof die filmpjes écht van haar zijn!
    Maar er staat 'Must be held...' x: "In your own hand" is dus verdwenen.
    En ik vroeg me twee dingen af, maar als dat teveel werk is moet je dat laten!
    Ik vroeg me af of die tekst meer verspreider kon en misschien in een iets andere lettertype.x: Ietsjes duidelijker?x;
    En mag ipv de titel op het begin ook "Know that we all fall down" staan? De rest vind ik echt prachtig!

    Sure!
    Ik was iets vergeten doen, hopelijk is het nu beter? Anders had ik te veel tijd nodig, dus, die blokl tekst blijft wel zo, maar ik heb hem langer gedaan. Ik kan hem altijd nog aanpassen. U vraagt, wij veranderen.
    What about this


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind hem echt mooooooooooooooooooooooi!:3
    Dankje!
    Nu is het mooi, dat "in your own hand" is nu echt een statement, zeg maar. Thanks!:3 Dan kan ik nu een promotietopic maken, haha.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik vind hem echt mooooooooooooooooooooooi!:3
    Dankje!
    Nu is het mooi, dat "in your own hand" is nu echt een statement, zeg maar. Thanks!:3 Dan kan ik nu een promotietopic maken, haha.

    Haha (: Graag gedaan hoor.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Titel story: I'm not reasy for a twin.
    Liedje: Turning Tables van Adele.
    Hoe moet het hoofdspersonage eruit zien? een blond meisje voor de rest maakt dat niet zo uit.
    Wat moet erin komen:Aan het begin zeg maar een soort van begrafenis, 2 baby's(1 jongen 1 meisje),Justin Bieber.
    Extra eisen van jou naar mij: Dat je hem mooi maakt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 7:02 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Nu ben ik benieuwd, welk programma gebruik je? En waar haal jij die video's vandaan, en welk bestand Want ik krijg alles .avi, maar mijn windows movie maker weigert dat gewoon te openen. D:

    Ghehe, sorry hoor voor de vragen.x]

    Trouwens, ik vind je trailers echt cool en ik zou er gewoonweg nog een willen, het probleem is dat ik geen story meer heb. Ik heb wel zo'n SA bundel (Op zoek naar jezelf), maar ik weet niet of je daar ook wat mee kunt, aangezien daar niet echt een verhaallijn in zit? Zou dat te moeilijk zijn? Het enige wat ik je kan vertellen is dat alles een zekere betrekking heeft tot mezelf en ik er echt moeite doe om ze te schrijven, maar daar krijg je denk ik geen hele trailer mee vol, wel?D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nu ben ik benieuwd, welk programma gebruik je? En waar haal jij die video's vandaan, en welk bestand Want ik krijg alles .avi, maar mijn windows movie maker weigert dat gewoon te openen. D:

    Ghehe, sorry hoor voor de vragen.x]

    Trouwens, ik vind je trailers echt cool en ik zou er gewoonweg nog een willen, het probleem is dat ik geen story meer heb. Ik heb wel zo'n SA bundel (Op zoek naar jezelf), maar ik weet niet of je daar ook wat mee kunt, aangezien daar niet echt een verhaallijn in zit? Zou dat te moeilijk zijn? Het enige wat ik je kan vertellen is dat alles een zekere betrekking heeft tot mezelf en ik er echt moeite doe om ze te schrijven, maar daar krijg je denk ik geen hele trailer mee vol, wel?D:

    Windows movie maker, Keepvid en dan coverteren naar WMV. Haha, ik zal eens zien wat ik ermee kan doen, okay?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nu ben ik aan de beurt :)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    Nu ben ik aan de beurt :)

    Indd.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right