• Wat moet je doen als je in een rotklas zit met allemaal mensen die je totaaal niet liggen?
    p.s kan niet overgeplaatst worden;/


    Expect the unexpected

    Je eroverheen zetten.


    -

    Vrienden proberen maken (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Genius schreef:
    Je eroverheen zetten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je erbij neerleggen dat school er is om te leren en dan maar buiten school om of in pauzes met je vrienden afspreken. Sterkte (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Genius schreef:
    Je eroverheen zetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    HeyApple schreef:
    (...)


    hoe? :X


    Expect the unexpected

    Zoiets denk je vaak in het begin. Uiteindelijk zal het vast meevallen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik snap je, op mijn vorige school had ik dat ook grotendeels. Misschien kun je beter de stap nemen om naar een andere school te gaan. Dat heb ik ook gedaan. Maar het kan zijn dat jouw school leuk is en je dat niet wil. Misschien kun je even gaan praten met je mentor, en anders ga je naar je ouders, en misschien kunnen hun wel wat voor je doen. Praten helpt altijd.


    Where words fail, music speaks

    Leg je erbij neer, en zoek vrienden buiten school. (je weet wel... op clubjes enzo. I know, het klinkt afgezaagd, maar het helpt echt).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Genius schreef:
    Je eroverheen zetten.

    Positief blijven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aardig zijn tegen degene die je al kent, of die je aardig lijken. En de rest: gewoon aardig doen, maar niet echt afspreken enzo. Dat ga ik volgend jaar doen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Aardig zijn tegen degene die je al kent, of die je aardig lijken. En de rest: gewoon aardig doen, maar niet echt afspreken enzo. Dat ga ik volgend jaar doen =P


    veel succes!;D


    Expect the unexpected

    Ik dacht vorig jaar ook zo over mijn klas. Maar ik heb er uiteindelijk toch een paar leuke kinderen uit kunnen pikken.
    En een paar stomme jongens in mijn klas blijven bv zitten omdat ze te lui waren, zo kan je klas misschien volgendjaar beter worden.
    Gewoon het beste er in zien.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Gewoon kick-ass blijven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!