• Na een hele discussie met mijn vriendinnen - ik noem geen namen - wou ik toch even weten; Wie vinden jullie beter in gezelschap enzo? Met wie kunnen jullie beter omgaan, of wie denk je. Turken of Marokkanen?


    We accept the love we think we deserve.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ik ben niet o iemand die in andermans gastenboek gaat kladderen over zulke domme dingen!
    Dude ik heb ook niet gezegd dat jij datw as, maar iemand kwam wel zeiken over MIJN mening.

    Laatste waarschuwing, anders sluit ik het!


    Let the Night embrace you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Is dit een vrij land: Ja
    Mag je zeggen wat je te zeggen hebt, zonder dat je iemand écht uitscheld: Ja
    Heb jij het recht andermans mening af te kraken: Nee
    Zijn je argumenten redelijk: Nee
    Denk je na voordat je iets zegt/typt: Nee
    En dat is míjn mening :Y)

    -Ik heb niet gezegd dat het geen vrij land is, in tegendeel. Ik heb juist gezegd dat iedereen vrij is om te denken wat hij/zij wil!
    -Ik heb alleen gezegd wat ik ervan vond en dat je over een gote groep zulke uitspraken niet kunt doen!
    -Volgens mij zijn mijn agumenten redelijk.
    -Ja, ik denk na voordat ik iets typ nog wat anders
    -En fijn voor je, met je mening.
    Nog wat anders?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kanon schreef:
    Laatste waarschuwing, anders sluit ik het!

    Doe er alsjeblieft nu een slotje op. Er komt toch alleen maar gezeik van.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    1. Volgens mij zou het jou ook geen flikker schelen als ze het bijv. over Zwitsers hadden.
    2. Ik vind mezelf geen egoist omdat ik niet zo een reactie zou plaatsen als het over een ander land ging. (want ik hoef het niet erg te vinden, dat is dan mijn mening!)Zij heeft ook een mening, maar ga dan niet zulke reacties plaatsen. Plaats dan helemaal geen reactie!
    3.Je probeert mij af te kraken omdat zij toevalig jouw vriendin is.
    4. Ik heb geen bek! Dan is het ook niet mogelijk om hem dicht te houden!

    Iemand is er boo-hoos. Dear je maakt mijn dag alleen maar beter. Je kan het niet hebben dat jouw "mening" uitloopt op niets, en komt aan met de meest onzinnige "dissen" die ze in groep 4 al kennen :'D

    MrsChartered schreef:
    (...)
    -Ik heb niet gezegd dat het geen vrij land is, in tegendeel. Ik heb juist gezegd dat iedereen vrij is om te denken wat hij/zij wil!
    -Ik heb alleen gezegd wat ik ervan vond en dat je over een gote groep zulke uitspraken niet kunt doen!
    -Volgens mij zijn mijn agumenten redelijk.
    -Ja, ik denk na voordat ik iets typ nog wat anders
    -En fijn voor je, met je mening.
    Nog wat anders?

    Ja, veel plezier met je al te sneue mening :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Iemand is er boo-hoos. Dear je maakt mijn dag alleen maar beter. Je kan het niet hebben dat jouw "mening" uitloopt op niets, en komt aan met de meest onzinnige "dissen" die ze in groep 4 al kennen :'D
    hahahahah -plat-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ja, veel plezier met je al te sneue mening :'D

    Houd die grote mond van je dicht oke?! PUNT. KlAAR. Einde discussie. -laat me hier niet beginnen-
    En volgens mij kloppen jouw domme meningen weer niet,,dus niet zeuren!
    PS: Jouw Mening mg de pot op! En jij bent? Ooow wacht, meelper van haar...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:02 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Houd die grote mond van je dicht oke?! PUNT. KlAAR. Einde discussie. -laat me hier niet beginnen-
    En volgens mij kloppen jouw domme meningen weer niet,,dus niet zeuren!

    Ik zeur wel, ik loop me hier dood te lachen achter mijn computertje om jou mening.En toevallig heb ík wél een bek :'D

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Houd die grote mond van je dicht oke?! PUNT. KlAAR. Einde discussie. -laat me hier niet beginnen-
    En volgens mij kloppen jouw domme meningen weer niet,,dus niet zeuren!
    PS: Jouw Mening mg de pot op! En jij bent? Ooow wacht, meelper van haar...
    Heeej heej nu beledig jij haar mening mag ook niet misschien kwetst je haar jaa let maar vooral goed op meid

    We zijn allemaal mensen.
    Allemachtig, wat zitten er een aantal sukkels bij die elke discussie weer moeten verpesten!
    Het boeit niet of je nu een Turk, Marokkaan of een Nederlander bent. Iedereen heeft z'n eigen karakter, en dat hangt helemaal af van de mens ZELF.
    Daarom vind ik niet dat we kunnen oordelen over bepaalde volkeren, want zij zijn ook maar gewoon mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Houd die grote mond van je dicht oke?! PUNT. KlAAR. Einde discussie. -laat me hier niet beginnen-
    En volgens mij kloppen jouw domme meningen weer niet,,dus niet zeuren!
    PS: Jouw Mening mg de pot op! En jij bent? Ooow wacht, meelper van haar...
    alleen Sevda is een meelper

    Positive schreef:
    (...)Heeej heej nu beledig jij haar mening mag ook niet misschien kwetst je haar jaa let maar vooral goed op meid

    Dit is nu heel wat anders he! Zij maakt de HELE tijd beledigende uitspraken en dan ga ik hier niet zomaar zitten ja?!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Houd die grote mond van je dicht oke?! PUNT. KlAAR. Einde discussie. -laat me hier niet beginnen-
    En volgens mij kloppen jouw domme meningen weer niet,,dus niet zeuren!
    PS: Jouw Mening mg de pot op! En jij bent? Ooow wacht, meelper van haar...

    Mijn mening kan de pot op, hmm zitten onze meningen dan toevallig naast elkaar op de pot? :Y)
    Meeloper? Hoor je dat Imen, ik loop achter je reet aan!Na, als meeloper zal ik je even zeggen, dat zij nog meelopers kan krijgen met haar normale mening, en jij mooi niet. :'D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik zeur wel, ik loop me hier dood te lachen achter mijn computertje om jou mening.En toevallig heb ík wél een bek :'D

    OOww, soorry ik beschouwde je nog als mens weetje, vandaar.
    Maar jij geeft zelf toe dat je een bek hebt, dus houd je Bek dan!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!