• Ik weet niet of er al een topic over is dus probeer ik het toch maar.
    Het lijkt me een leuk idee als er ook een bepaald groepje komt die voor de andere leden een avatar, banner of iets kunnen maken voor hun profielfoto, verhaal of voor hun blog en weet ik veel waar je allemaal foto’s voor kunt plaatsen haha.
    Ze kunnen dan bv. een aanvraag doen en vertellen wat ze graag in hun foto willen hebben qua style, tekst of foto’s die er persé in moeten.
    Mij lijkt het een leuk idee en ik zou dan ook graag zoiets willen doen, maar het hangt er natuurlijk vanaf wat de andere leden en Rutger ervan vinden.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Daar is er al een over, volgens mij.
    Maar ik vind het niet echt nodig, je kunt het ook zelf aan anderen vragen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    is al een topic over, en ik ben het er ook niet mee eens want dan zou er een vaste groep komen die iets moeten doen en mogen degene die niet in die groep zitten en iets willen doen voor anderen het niet meer. Tegen dus, er zijn genoeg mensen die iets willen doen en er worden tig topics geopend dat mensen graag iets willen maken voor anderen.

    Op zich vind ik het wel leuk,
    maar ze kunnen er misschien voor zorgen
    dat je dan iets op je profiel kan aanduiden als teken dat je dat wil doen voor anderen,
    en dat die dan ook weten dat ze bij jou terecht kunnen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet niet of dat een goed idee is, ik vind het juist leuk dat iedereen zich kan aanmelden om zoiets te maken. Als er een vast groepje zou zijn zou niemand nog naar die anderen stappen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    En dan heb je zo overal een groep voor.

    Nee, dat kun je altijd nog via topics regelen, animo zat (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Patronum schreef:
    Op zich vind ik het wel leuk,
    maar ze kunnen er misschien voor zorgen
    dat je dan iets op je profiel kan aanduiden als teken dat je dat wil doen voor anderen,
    en dat die dan ook weten dat ze bij jou terecht kunnen?


    Dat vind ik wel een goed idee als het ‘groepjes’ gedoe een probleem is. Zo kan toch iedereen iets maken voor anderen


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Patronum schreef:
    Op zich vind ik het wel leuk,
    maar ze kunnen er misschien voor zorgen
    dat je dan iets op je profiel kan aanduiden als teken dat je dat wil doen voor anderen,
    en dat die dan ook weten dat ze bij jou terecht kunnen?


    Dan kun je ook zelf op je profiel zetten dat je graag iets wil maken voor anderen?

    C17 schreef:
    is al een topic over, en ik ben het er ook niet mee eens want dan zou er een vaste groep komen die iets moeten doen en mogen degene die niet in die groep zitten en iets willen doen voor anderen het niet meer. Tegen dus, er zijn genoeg mensen die iets willen doen en er worden tig topics geopend dat mensen graag iets willen maken voor anderen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tegen
    Ga naar "creativiteit" en je hebt topics zat over iets maken


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf