• Mijn mentor let erop dat ik twee of drie dagen dezelfde kleren aan heb 0.o Ik had mijn andere kleren bij mijn oma liggen, en dus had ik een paar dagen achter elkaar dezelfde kleren aan. Mijn vader heeft net met mijn mentor gebeld, zegt mijn mentor dat het hem is opgevallen dat ik een paar dagen dezelfde kleren heb gedragen. Ik had echt iets van wtf, andere mensen valt dat niet op, waarom hem wel?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mag je dan niet 2x dezelfde kleren dragen? o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMB, wat voor mentor heb jij?

    Haha, gelukkig is mijne niet zo.

    Okay, that's kinda weird (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BEL0VED schreef:
    Mag je dan niet 2x dezelfde kleren dragen? o.o


    Jawel, maar met 3x ga je naar de gevangenis hè.

    Neer slaan dus. (baby)


    Some angels have no wings.

    Misschien vond hij je kleding gewoon opvallend, of was het toeval dat het hem opviel. Ik vind dat niet heel erg raar. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waar bemoeit die mentor zich mee? En wat maakt dat uit O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    Misschien vond hij je kleding gewoon opvallend, of was het toeval dat het hem opviel. Ik vind dat niet heel erg raar. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik draag ook wel eens een paar dagen lang dezelfde kleren, so what? Echt, die mentor is raar o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dominance schreef:
    (...)

    Jawel, maar met 3x ga je naar de gevangenis hè.

    Kak! Dan moet ik maar snel onderduiken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het kan natuurlijk zijn dat het een mentor opvalt, misschien is dat alleen maar beter. Dan heeft hij tenminste snel in de gaten als er iets speelt.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ehm, ik draag van maandag tot woensdag hetzelfde en dan van donderdag tot zondag, maar dan kan het zijn dat ik in het weekend iets anders, gemakkelijker aandoe.
    Ik vind dat absoluut niet erg en het is ook niet zo dat mijn kleren na drie dagen vuil zijn en stinken. :x


    Let the Night embrace you

    Sjonge, jonge, jonge, wat een mentor.
    Beter dan seksuele voorlichting van je mentor. Dat is traumatiserend

    Maar op mijn oudergesprek vroeg hij zo: "Maar jij bent het toch altijd met me eens eh?" Ik zo: "Eh, over het algemeen wel ja."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omg... wat maakt dat nou uit?

    Heel soms doe ik dat ook, en laat dan in de avond me kleding gewoon luchten, stinkt het ook niet..


    What is youre favo scary movie?

    Ik droeg vroeger 5 dagen na elkaar dezelfde kleren? So what, als je niet stinkt is dat toch geen erg? D:
    Achja, ondertussen vervang ik dan weer te snel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.