• Na een hele discussie met mijn vriendinnen - ik noem geen namen - wou ik toch even weten; Wie vinden jullie beter in gezelschap enzo? Met wie kunnen jullie beter omgaan, of wie denk je. Turken of Marokkanen?


    We accept the love we think we deserve.

    Archimedes schreef:
    Turken.
    Maar dat heeft niks met het ras te maken, maar met persoonlijkheid.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Geen van beiden


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Voor mij heeft het niks met afkomst te maken, maar met persoonlijkheid. Ik kan dit zo ook niet beoordelen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dear, ze is zelf een Marokkaan :'D
    En eigenlijk, mag jij ook wel wat aardiger tegen háár doen :'D

    Sory, maar ik vind dat gewoon een beledigende uitspaak en ik heb ook normaal antwoord gegeven!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Quixotic schreef:
    Ik heb geen flauw idee, kan ook nooit het verschil zien. :')


    Never forget the things that make you smile

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik snap jou niet helemaal. Je bent zelf een Marokkaan en je maakt beledigende uitspraken over je eigen volk? :S Dat vind ik raar...
    Moet ik nu ineens mijn eigen volk de hemel in prijzen? Is toch mijn mening over mijn vlok. Jezus..

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Sory, maar ik vind dat gewoon een beledigende uitspaak en ik heb ook normaal antwoord gegeven!
    Dude wat is daar beledigend aan serieus is toch vrijheid van meningsuiting of niet?

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Sory, maar ik vind dat gewoon een beledigende uitspaak en ik heb ook normaal antwoord gegeven!

    Dan zijn de meningen verdeelt, want jou antwoord vond ik ook nogal vijandig. En volgens mij is het omdat je zelf turks bent, dat je dit zegt. Als we het hadden over Grieken en Polen, had je niet op of om gekeken naar haar reactie :'D

    Positive schreef:
    (...)Daarom.. alsof ik nu ineens marokkanen en turken hemel in moet prijzen. Was gewoon mijn mening

    heb ik dan gezegd dat je ze in de hemel moet prijzen? Nee, ik heb alleen gezegd dat je heus wel wat aardiger kon doen..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dan zijn de meningen verdeelt, want jou antwoord vond ik ook nogal vijandig. En volgens mij is het omdat je zelf turks bent, dat je dit zegt. Als we het hadden over Grieken en Polen, had je niet op of om gekeken naar haar reactie :'D

    Ja, natuurlijk niet, want dan zou ik me niet aangesproken voelen. En als ik vragen mag, waarom kom je de hele tijd voor haar op? Ze zegt iets over een hele groep en dat is een vooroordeel! Dat doe ik tenminste niet.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wishful schreef:
    Ik ken te weinig Turken en Marokkanen om daarover te kunnen oordelen. :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    heb ik dan gezegd dat je ze in de hemel moet prijzen? Nee, ik heb alleen gezegd dat je heus wel wat aardiger kon doen..
    Sorry, maar ik snap jou niet helemaal. Je bent zelf een Marokkaan en je maakt beledigende uitspraken over je eigen volk? :S Dat vind ik raar...
    SDie reactie.. alsof ik niks negatiefs mag zeggen over mij volk. Sorry hoor dat ik niks positief aan mij volk zie. Ow en dan ook helemaal sorry dat ik mijn mening gaf jezus

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk niet, want dan zou ik me niet aangesproken voelen. En als ik vragen mag, waarom kom je de hele tijd voor haar op? Ze zegt iets over een hele groep en dat is een vooroordeel! Dat doe ik tenminste niet.
    MIJN MENING.

    Positive schreef:
    (...)Moet ik nu ineens mijn eigen volk de hemel in prijzen? Is toch mijn mening over mijn vlok. Jezus..

    oke, weetje wat: Je mag denken wat je wil, -ook over je eigen volk, dat moeit me ook totaal niet meer- Maar zeg dan niet 'Ze zijn 1 pot nat', want daarmee beledig je mensen, die misschien juist heel vriendelijk kunnen zijn...Einde Discussie, alsjeblieft. -En ik vind niet dat ik te aanvallend op je af kwam ofzo-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk niet, want dan zou ik me niet aangesproken voelen. En als ik vragen mag, waarom kom je de hele tijd voor haar op? Ze zegt iets over een hele groep en dat is een vooroordeel! Dat doe ik tenminste niet.

    Dus het interresseerd je geen flikker, dat ze mensen beledigt. Het interresseerd je alleen dat ze jouw "volk"beledigt. Kijk, dat is egoïsme :Y)

    Omdat ze enkel haar mening geeft, en jouw mening mij niet aan staat. Ja, ze is mijn vriendin, maar evengoed zeg ik op mijn beurt tegen vrienden dat ze even hun bekken dicht moeten houden, zoals ik nu bij jou doe :'D