• Okee ik kwam dit tegenxD
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/9566922/___Dode_alien_gevonden_in_Rusland___.html?sn=buitenland
    En nu ben ik heel erg benieuwd hoe jullie hier over denken?


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Geloof eerlijk gezegd niet zo in Aliens..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ah bah :X

    Volgens mij gewoon grappenmakers


    Not all those who wander are lost.

    Als ze echt bestaan hebben we 2 keuzes; 1 ze zijn slimmer als ons dus ze vinden ons als eerste
    2; Wij zijn slimmer dus we hebben er niks aan


    Ik zeg; Schaf het hele aliengebeuren af tot het zichzelf écht bewijst met contact zoeken of niet. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik geloof er niets van. Het grappige is dat mensen buitenaardse wezens vaak ziens als een gruwelijke versie van zichzelf, maar ik denk persoonlijk dat het enige buitenaardse leven juist totaal anders is. En dat is dit niet.


    Felix

    omfg aliens bestaan niet eens (A)


    scotje

    Mummie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sadistic schreef:
    Als ze echt bestaan hebben we 2 keuzes; 1 ze zijn slimmer als ons dus ze vinden ons als eerste
    2; Wij zijn slimmer dus we hebben er niks aan


    Ik zeg; Schaf het hele aliengebeuren af tot het zichzelf écht bewijst met contact zoeken of niet. :Y)


    Lol, zo heb ik het nog nooit bekeken, maar je hebt wel gelijk!


    Olive

    Hmm, ik zou het wel gaaf vinden als het echt zo was.
    En ik geloof wel dat er iets meer is. Maar of dat dit is? I dont know.


    Sometimes it's best not to care.

    Sadistic schreef:
    Als ze echt bestaan hebben we 2 keuzes; 1 ze zijn slimmer als ons dus ze vinden ons als eerste
    2; Wij zijn slimmer dus we hebben er niks aan


    Ik zeg; Schaf het hele aliengebeuren af tot het zichzelf écht bewijst met contact zoeken of niet. :Y)


    Het is slimmer DAN WIJ!
    kon het niet laten
    En dat is wel waar. Maar waarom zijn ze dan toch neergestort als ze zo slim zijn? :p


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)

    Het is slimmer DAN WIJ!
    kon het niet laten
    En dat is wel waar. Maar waarom zijn ze dan toch neergestort als ze zo slim zijn? :p


    Ik spreek geen Nederlands, ik spreek Rotterdams. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wtf. is het niet indd een grapj ofzo x']

    ALIENS! IK HOU VAN ALIENS! Lol, not. Geen flauw idee wat ik hiervan moet denken. :')


    wth.

    OMYJBIEBER schreef:
    Geloof eerlijk gezegd niet zo in Aliens..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    alsof die echt is.
    waarschijnlijk is dit weer zo'n grap van die russen.


    Believe in yourself, change the world.

    ofwel zijn het grappenmakers, ofwel is het een mensen van 11 jaar gelede die is gestorven door de kou ofzoow?