• Omg. Ik moest voor Engels een beschrijving geven van een half a4tje, en ik deed 't over een fictief kind. Vet m'n best op gedaan.. En op Q gezet. Toen zei vanochtend m'n lerares dat ze even met me wilde praten terwijl we naar 't lokaal liepen. Ze keek blij ofzo, dus ik dacht, ok da's dan positief. Later in de klas begon ze er niet meer over, maar begon ze wel een verhaaltje van ja een iemand in de klas heeft alles gewoon van internet gewoon gekopieerd, diegene weet dat van zichzelf en als die het morgen zelfgeschreven inlevert krijgt ie alsnog een punt, maar wel heel veel lager. Toen had ik dus nogal het idee dat ze 't over mij had, wss heeft ze mijn ding op Q gevonden. Ik lever morgen gewoon niks in, als ze ernaar vraagt bewijs ik wel dat het gewoon van mij is, want het slaat echt nergens op. Jullie ook van die kutleraren? ;s

    Edit: Ze is erachter gekomen dat ik het wel zelf heb geschreven gelukkig.. Heb nu een 9 (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 15:53 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Haha. Ik dacht al dat er vroeg of laat zoiets ging gebeuren. x)
    Maar, bewijs gewoon dat dit account van jou is, en het verhaal dus ook? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Daarom durfde ik dingen voor school nooit op Q te zetten voordat we het alweer terug hadden. Voor zoiets was ik dus bang. :/
    Maar je kunt het vast wel bewijzen toch? Je logt gewoon in ofzo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had een keer een werkstuk ingeleverd voor Algemene Natuur Wetenschappen via internet. Die site deed het eerst niet, 2e keer wel. Kom ik op school aan, zegt die vent dat het plagiaat was. Bleek dat er een lek zat in die site waardoor iemand het had kunnen kopiëren.. Gelukkig geloofde hij me wel, wel naaiend dat ze jou niet geloofd!
    Het komt wel goed, je kunt het toch bewijzen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oooww, dat is idd stom! Ze heeft dus jouw tekst gevonden op internet en nu denkt ze dat je het hebt gekopieerd van internet. (; Welke tekst was het eingelijk, nu ben ik best wel benieuwd. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Oooww, dat is idd stom! Ze heeft dus jouw tekst gevonden op internet en nu denkt ze dat je het hebt gekopieerd van internet. (; Welke tekst was het eingelijk, nu ben ik best wel benieuwd. :Y)


    uh, kijk maar bij m'n stand alones, en dan alone in the dark. Die was het, alleen dan iets anders (:


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had een keer 2 woorden van internet en teon kreeg ik al een 1


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one