• Ik vind een jongen heel leuk, al een tijdje. Ik heb dat nooit aan iemand verteld omdat ik denk dat ze flauwe grapjes gaan maken/zich er mee bemoeien. Maar nu vindt een vriendin van me hem ook leuk. Hij heeft gezegt toen ze er niet bij was dat hij mij leuk vind/vond. Dat is nu denk ik een maand geleden en ik weet niet wat ik moet doen.
    Als ik gewoon aardig ben dan doe ik er niks mee.
    Maar dat voelt ook niet relaxed want ik vind hem echt leuk.
    Wat moet ik doen? :$


    I'd rather hurt than feel nothing

    Als eerst zou ik er met je vriendin over praten.


    We accept the love we think we deserve.

    Om eerlijk te zijn, zou ik mijn hart volgen. Jij vind hem leuk, hij jouw. Daar kunnen jullie niks aan doen. Hij vind jouw vriendin niet leuk dus zij 'heeft niks' aan hem.
    Je moet niet alleen aan andere denken, ook aan jezelf. Maar praat wel met haar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jij vindt hem leuk, hij jou. Jouw vriendin ook maar da's dan weer niet wederzijds. Het is dan niet leuk voor je vriendin maar ik zou hem niet laten staan omdat mijn vriendin hem ook leuk vindt. Zij vindt nog wel iemand anders... Klinkt egoïstisch als ik het zo zeg maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet egoïstisch. Dat is gewoon de realiteit en tja, realiteit is nu eenmaal niet zo mals. En daar moet iedereen mee leren leven.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het klinkt misschien heel hard, maar ik zou gewoon voor die jongen gaan :') Het is al veel te vaak bij mij gebeurd dat mijn eigen vrienden ook zo gewoon zo de keuze maken, dus ik ben het zat om met iedereen rekening te moeten houden. Vanaf nu ga ik gewoon voor mijn eigen geluk en ik vind dat jij dat ook moet doen. Dan maar egoïstisch.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    StJimmy schreef:
    Om eerlijk te zijn, zou ik mijn hart volgen. Jij vind hem leuk, hij jouw. Daar kunnen jullie niks aan doen. Hij vind jouw vriendin niet leuk dus zij 'heeft niks' aan hem.
    Je moet niet alleen aan andere denken, ook aan jezelf. Maar praat wel met haar.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als hij jou leuk vindt en hij jou ook, wat is er mis dan? Gewoon er voor gaan! Maar, wat je wel van tevoren moet doen is het even met je vriendin bespreken, dan zal ze het heus wel begrijpen en dat is beter dan dat je zomaar met die jongen er vandoor zou gaan en jullie dan ruzie krijgen. Praten dus en er voor gaan, je mag ook gewoon wel eens aan jezelf denken, veel geluk! =D


    “Love is a contradiction.”

    StJimmy schreef:
    Om eerlijk te zijn, zou ik mijn hart volgen. Jij vind hem leuk, hij jouw. Daar kunnen jullie niks aan doen. Hij vind jouw vriendin niet leuk dus zij 'heeft niks' aan hem.
    Je moet niet alleen aan andere denken, ook aan jezelf. Maar praat wel met haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    laat merken dat je hem leuk vind. aangezien je vertelde dat hij jou ook leuk vind. en je laat het merken, zal hij misschien de eerste stap nemen. Ook zou ik even met je vriendin praten.

    Sorry dubbel post.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 18:25 ]