• Who we are
    Flashback:
    Ik was al een paar dagen op weg, Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet waar ik naartoe ga. Ik loop een kroeg binnen om even bij te komen. Iedereen is relaxt en een paar mannen zijn aan het darten. Ik voel me alleen, ik had dagen rondgezwerfd en niemand gehad om mee te praten. Mijn eigen keus, ik had geen zin om me bezig te houden met mensen om mij heen.
    Ik neem plaats naast een man die naar het opgehangen televisie scherm kijkt. Ze onderbreken de uitzending voor een nieuwsbericht van de president. Al een paar dagen geleden werd ze levend gevonden door een groepje mensen.
    'Is het niet zielig voor die meid?' vraagt de man.
    'Wat?' zeg ik quasi geintereseerd.
    'Dat al die tijd de president in leven was en ze achter dat arme mens aan zatten die uiteindelijk onschuldig was.'
    Dat mens heette Nikita. Ze was beschuldigt voor de moord op de president. Nog maar een paar dagen geleden troffen een groep spionen haar levend aan.
    'Ja dat is het zeker, maar ik denk dat ze zo hun redens hadden haar te verdenken, wat deed ze in het Witte Huis die dag?'
    'Het normale volk zal er nooit achterkomen,' de man lacht even. 'Ik ben Matthew trouwens. Matthew Thompson.'.


    Ik dacht laat ik maar eens proberen wat te schrijven. En dit is wat er ontstond. Ik hoop dat er een paar Nikita fans zijn ;)
    Dit begint na seizoen 3.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 14:57 ]

    Klinkt erg leuk :) (even één tip, probeer in dezelfde tijd te schrijven. Dus niet met verleden tijd en tegenwoordige tijd in één stuk tekst)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Anduril schreef:
    Klinkt erg leuk :) (even één tip, probeer in dezelfde tijd te schrijven. Dus niet met verleden tijd en tegenwoordige tijd in één stuk tekst)

    Thanks voor de tip! Wel erg lastig in dit verhaal want de hoofdpersonen hebben vaak flashbacks.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Thanks voor de tip! Wel erg lastig in dit verhaal want de hoofdpersonen hebben vaak flashbacks.

    Anders doe je de flashbacks in de verleden tijd en het nu in de tegenwoordige tijd? Ik heb pas een boek gelezen waarbij deze techniek toegepast werd en het werkt goed (is wel lastig omdat je iedere keer moet wisselen :x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.