• Omg. Ik moest voor Engels een beschrijving geven van een half a4tje, en ik deed 't over een fictief kind. Vet m'n best op gedaan.. En op Q gezet. Toen zei vanochtend m'n lerares dat ze even met me wilde praten terwijl we naar 't lokaal liepen. Ze keek blij ofzo, dus ik dacht, ok da's dan positief. Later in de klas begon ze er niet meer over, maar begon ze wel een verhaaltje van ja een iemand in de klas heeft alles gewoon van internet gewoon gekopieerd, diegene weet dat van zichzelf en als die het morgen zelfgeschreven inlevert krijgt ie alsnog een punt, maar wel heel veel lager. Toen had ik dus nogal het idee dat ze 't over mij had, wss heeft ze mijn ding op Q gevonden. Ik lever morgen gewoon niks in, als ze ernaar vraagt bewijs ik wel dat het gewoon van mij is, want het slaat echt nergens op. Jullie ook van die kutleraren? ;s

    Edit: Ze is erachter gekomen dat ik het wel zelf heb geschreven gelukkig.. Heb nu een 9 (:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 15:53 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ghehe plagiaat op je eigen...

    maar nee.. zulke leraren heb ik nog niet meegemaakt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wow, dat is echt stom!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ja ik heb het wel eens mee gemaakt, ik had toen het ergens in een stand alone geplaatst, maar kreeg toen te horen dat ik het gewoon gekopieerd had.


    They fell in love, didn't they?

    Laat gewoon zien dat je zelf inlogt op Q, en dit topic. Wat een dom wijf "=.=


    Alis volat propriis

    Maar da's toch logisch? :') Zij weet niet dat jij bent op Q. En bovendien kan je je gewoon inloggen en het bewijzen! Al is het wel lullig, natuurlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    Maar da's toch logisch? :') Zij weet niet dat jij bent op Q. En bovendien kan je je gewoon inloggen en het bewijzen! Al is het wel lullig, natuurlijk.


    Nja, mijn naam staat op mn profiel. Wss heeft ze gewoon even snel gekeken, maarja, ik vind wel dat ze beter had mogen kijken en dan pas oordelen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Zo iets heb ik ook gehad,was met een enquête. Als jij het bent moet je het haar gewoon even uitleggen,dat zal ze wel begrijpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hebt bewijs dat je kan inloggen op Quizlet. Maak je geen zorgen, ze kan niets beginnen. ^-^
    En misschien had ze het niet eens op jou? Als er op jouw profiel je echte naam en leeftijd staat en die leerkracht ziet het, dan lijkt het mij wel duidelijk dat jijzelf dat op het internet hebt geplaatst en niet gekopieerd hebt. Tenzij ze zo dom is om niet verder te gaan kijken en ervan uitgaat dat leerlingen niets op het internet posten van school. :x

    En ik heb in het tweede eens een leraar gehad die een jongen ervan beschuldigde dat hij zijn boekverslag niet zelf had gemaakt. Hij is toen naar de directeur gemoeten, maar uiteindelijk had hij het wel degelijk zelf geschreven. Daar is echt een hele hoop zever rond geweest.


    Let the Night embrace you

    meis, heb je hem in een topic gezet of wat?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 16:35 ]


    <3

    expletive schreef:
    meis, heb je hem in een topic gezet of wat?


    Nee, tussen m'n stand alones.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Nee, tussen m'n stand alones.


    Oh okay, maar als je hem volgens mij in een topic zet komen ze er niet achter.


    <3

    expletive schreef:
    (...)

    Oh okay, maar als je hem volgens mij in een topic zet komen ze er niet achter.


    Nja, maakt mij niet uit, ik heb het zelf geschreven klaar. Als ik het op internet wil zetten dan doe ik dat. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het is ook niet zo slim om het op internet te zetten vóór je het inlevert. Met de slimme plagiaatcontrole van tegenwoordig hebben ze dat zo te pakken, ook als je het in een topic zet.
    Ik zou er morgen even heen gaan en het uitleggen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Het is ook niet zo slim om het op internet te zetten vóór je het inlevert. Met de slimme plagiaatcontrole van tegenwoordig hebben ze dat zo te pakken, ook als je het in een topic zet.
    Ik zou er morgen even heen gaan en het uitleggen.


    Ja idd. Bij mijn nichtje op school hebben ze een speciaal programma die de tekst scant en zo site's geeft waar he top staat.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Dan log je in en bewijs het?


    Some angels have no wings.