• Hoe zorg je ervoor dat mensen met een abo op je story geen bericht krijgen bij elk nieuwe hoofdstuk?

    Ik vind het zelf namelijk ook hindelijk telkens die mailtjes.


    When love is not madness, it is not love

    Dat kan niet?
    Of ik heb iets gemist..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geen abo nemen? Dat is het hele idee van een abo...


    Alis volat propriis

    Dat kan niet?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is een beetje raar, als je geen mailjes wilt, kun je beter een bladwijzer zetten (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    een bladwijzer neer zetten of de story toevoegen aan je favoriete kan ook.

    Een abo is er om op de hoogte gehouden te worden

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 22:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er staan altijd van die berichtjes bij stories. "Ik waarschuw niet" En van sommige krijg ik ook geen mailtjes dus het kan wel.

    Ik wil het gewoon weten.


    When love is not madness, it is not love

    xDaydreamer schreef:
    Er staan altijd van die berichtjes bij stories. "Ik waarschuw niet" En van sommige krijg ik ook geen mailtjes dus het kan wel.

    Ik wil het gewoon weten.
    Dan bedoelen ze dat ze geen gb-berichten versturen om te laten weten dat ze een nieuw hoofdstuk hebben en mensen dus een abbo moeten nemen om de story te volgen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Iwanna schreef:
    een bladwijzer neer zetten of de story toevoegen aan je favoriete kan ook.

    Een abo is er om op de hoogte te houden te worden (rare zin i know)

    Het is ook: Een abo is er om op de hoogte gehouden te worden.

    En je abo's geeft ook weer hoeveel mensen je story echt volgen.


    When love is not madness, it is not love

    xDaydreamer schreef:
    Er staan altijd van die berichtjes bij stories. "Ik waarschuw niet" En van sommige krijg ik ook geen mailtjes dus het kan wel.

    Ik wil het gewoon weten.


    Het kan niet. Dan kan er een fout zijn ofzo.
    En met ik waarschuw niet bedoelen ze: Neem een abo want ik ga niet tegen je vertellen dat ik een nieuwe hoofdstuk heb geschreven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omniscience schreef:
    (...)Dan bedoelen ze dat ze geen gb-berichten versturen om te laten weten dat ze een nieuw hoofdstuk hebben en mensen dus een abbo moeten nemen om de story te volgen (:


    Hoe kan het dan dat ik soms die mailtjes niet krijg? :S Daarbij waar slaat het op om al je mensen die je story volgen een gb bericht te sturen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 22:48 ]


    When love is not madness, it is not love

    xDaydreamer schreef:
    (...)

    Hoe kan het dan dat ik soms die mailtjes niet krijg? :S Daarbij waar slaat het op om al je mensen die je story volgen een gb bericht te sturen.
    Dat gebeurde vooral vroeger nogal, toen er nog series [en zelfs daarvoor verhalen in quizvorm] waren en er nog geen abbo's mogelijk waren. En blijkbaar zijn er nog steeds een paar mensen die een abbo nemen te veel werk vinden en dan om een verwittiging via gb vragen.
    En bedoel je dat je soms geen mailtjes krijgt terwijl je wel een abbo op dat verhaal hebt?

    > Ik ga deze btw naar 'Vragen' verplaatsen


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    (...)Dat gebeurde vooral vroeger nogal, toen er nog series [en zelfs daarvoor verhalen in quizvorm] waren en er nog geen abbo's mogelijk waren. En blijkbaar zijn er nog steeds een paar mensen die een abbo nemen te veel werk vinden en dan om een verwittiging via gb vragen.
    En bedoel je dat je soms geen mailtjes krijgt terwijl je wel een abbo op dat verhaal hebt?

    > Ik ga deze btw naar 'Vragen' verplaatsen


    Ja, niet van stories waar ik nu een abo van heb, maar eerst wel. Jammer dat je geen knop "folowers" hebt ofzo, want dan weet je wel hoeveel mensen langdurig je verhaal volgen zonder dat mailtjes gedoe. Ik krijg op een dag zoveel mail en ik heb geen zin om al die notificaties er ook nog tussen uit te moeten zoeken.


    When love is not madness, it is not love

    Mensen nemen net een abo om daarvan op de hoogte te worden gebracht, dus je kan dat nogal moeilijk uitschakelen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iwanna schreef:
    een bladwijzer neer zetten of de story toevoegen aan je favoriete kan ook.

    Een abo is er om op de hoogte gehouden te worden


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right