• Er is een storie. De co-auteur had volgens mij een hoofdstuk geplaatst maar ik kon hem niet openen omdat de 'hoofd'-auteur is geband.

    Ooit heb ik iets gezien waar je kan kijken wie en hoe lang iemand is geband.

    Ik ben gaan zoeken maar kan het niet meer vinden... Weten jullie waar ik dat kan zien?


    Treat People With Kindness

    In het bandmeldtopic, dat staat in het subforum 'Nieuws'. Je vindt het wel, want het is een sticky.

    Link

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 21:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    In het bandmeldtopic, dat staat in het subforum 'Nieuws'. Je vindt het wel, want het is een sticky.

    Link


    Bedankt. :)


    Treat People With Kindness

    Metamorphoses schreef:
    In het bandmeldtopic, dat staat in het subforum 'Nieuws'. Je vindt het wel, want het is een sticky.

    Link

    Dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien een beetje random maar dat er nog zoveel mensen geband worden op een dag damn..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Misschien een beetje random maar dat er nog zoveel mensen geband worden op een dag damn..

    Ja, dat viel mij ook op. Als je wil weten hoelang en waarom iemand geband is, moet je al echt dagen terug gaan zoeken soms en dat is serieus wat zoekwerk.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Philip schreef:
    Misschien een beetje random maar dat er nog zoveel mensen geband worden op een dag damn..


    Nou, zoals jullie zijn staat er "Spambot" bij. Dat wil zeggen dat het geen gewone users zijn, maar gewoon bedrijven die reclame komen maken hier.


    Queer zijn is gewoon alles

    deze topic was ik kwijt, nu heb ik dat van Rutger weer !!!
    dank aan Paardenvriend ;)
    leuk om bij te houden hihi


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    -> Slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.