• Een vriendin zegt dat je 7 spinnen in heel je leven opeet
    Want 's nachts slapen sommige mensen met hun mond open en dan denken de spinnen dat dat een soort grot is. het eerst wat je 's morgens doet is slikken.

    Ik geloof er niet echt in

    En jullie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Volgens mij was het nog veel meer?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geen idee. Als ik dat al doe, dan merk ik er in ieder geval nooit iets van :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het kan wel gebeuren


    They fell in love, didn't they?

    Het zou best kunnen, ik maak me er niet zo druk om eigenlijk ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Niet echt.
    Sommige mensen slapen met hun mond open, maar sommige ook niet. Dus ja, sommige zullen vast in hun leven spinnen hebben opgegeten in hun slaap en anderen niet :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Volgens mij waren het 16 spinnen.
    Kan best, er zijn ook van die ienimini spinnetjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoorde een keer van een vriendin dat zij iemand kende die een grote bult op haar wang had. En hij groeide en groeide. En toen ging hij open en kwamen er allemaal babyspinnetjes uit. :Y) Ik weet niet wat ik er van moet geloven en ook niet van jouw bewering.


    wth.

    Volgens mij was het 2 spinnen per jaar :')
    Zou best kunnen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Quixotic schreef:
    Ik hoorde een keer van een vriendin dat zij iemand kende die een grote bult op haar wang had. En hij groeide en groeide. En toen ging hij open en kwamen er allemaal babyspinnetjes uit. :Y) Ik weet niet wat ik er van moet geloven en ook niet van jouw bewering.
    Hahahahhaa, dat heb ik in een film gezien :'DDD weet alleen even niet meer welke (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, zo'n dude uit het reptielenhuis zei van niet. Hij was degene die met spinnen omging enseuw


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quixotic schreef:
    Ik hoorde een keer van een vriendin dat zij iemand kende die een grote bult op haar wang had. En hij groeide en groeide. En toen ging hij open en kwamen er allemaal babyspinnetjes uit. :Y) Ik weet niet wat ik er van moet geloven en ook niet van jouw bewering.

    Ik denk dat dat niet waar kan zijn.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    7 Spinnen per jaar als ik het goed heb?


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ik hoorde dat het helemaal niet waar is. Omdat spinnen niet graag in de buurt van mensen komen omdat wij een hogere lichaamstemperatuur hebben, ook uit ons mond en als ze daar te dicht bij komen word het te heet/warm voor hun. Dus ze blijven uit je buurt.. Ofzo.


    Sometimes it's best not to care.