• Een vriendin zegt dat je 7 spinnen in heel je leven opeet
    Want 's nachts slapen sommige mensen met hun mond open en dan denken de spinnen dat dat een soort grot is. het eerst wat je 's morgens doet is slikken.

    Ik geloof er niet echt in

    En jullie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mh. Geloven doe je in de kerk. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope, wrm zou je? xD okal slaap je.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik geloof het eigenlijk wel, want volgens mij washet bewezen en ik lees/zie/hoor het heel vaak.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik geloof daar echt niet in. Dat voel je echt wel hoor. Ik zou dat tenminste voelen. x]


    Smile and live.

    Sensei schreef:
    7 Spinnen per jaar als ik het goed heb?

    Volgensmij, zoals Sensei al zei, inderdaad 7 spinnen per jaar.
    Maargoed, daar denk ik gewoon liever niet aan. D:


    Opgeven is geen optie.

    Ik dacht ook dat het meer was, maar waren het dan niet van die kleine spinnetjes?

    Ik dacht dat het 5 spinnen waren (;


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?


    ja, dat dacht ik ook. Ik dacht dat je ieder jaar wel 3 insecten in je hele leven op at in je slaap?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    onzin, spinnen gaan opzoek naar coole droge plekken. En in je mond zit speeksel dus dat is niet droog, ik denk niet dat je spinnen eet.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mensen eten per jaar 500 gram insecten (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Inanimate schreef:
    Ik hoorde dat het helemaal niet waar is. Omdat spinnen niet graag in de buurt van mensen komen omdat wij een hogere lichaamstemperatuur hebben, ook uit ons mond en als ze daar te dicht bij komen word het te heet/warm voor hun. Dus ze blijven uit je buurt.. Ofzo.


    Klopt, hebbe ze serieus onderzocht. Halloooooo mensen, kijken jullie geen Echt Waar?!

    xSummerRain schreef:
    Mensen eten per jaar 500 gram insecten (:


    Ik denk wel iets meer, want in zo'n hulpstof, E120, zit rode bladluis. En die hulpstof zit in zo'n beetje alles wat rood / roze is (denk aan roze koeken, snoepjes, rode slushpuppy's...)

    Omniscience schreef:
    Volgens mij was het 2 spinnen per jaar :')
    Zou best kunnen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nee want je moet toch slikken wil je iets naar binnen krijgen? XD en trouwens, je lichaamstemperatuur is iets van 37 graden ufzeuh. als een spin zijn poot daar op zet trekt die m gelijk weg.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.