• Een vriendin zegt dat je 7 spinnen in heel je leven opeet
    Want 's nachts slapen sommige mensen met hun mond open en dan denken de spinnen dat dat een soort grot is. het eerst wat je 's morgens doet is slikken.

    Ik geloof er niet echt in

    En jullie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb een vies gevoel nu ik dit weet. :3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    StJimmy schreef:
    Tuurlijk klopt dat niet. Waar zitten spinnen,juist in kelders. En waarom omdat het daar koud en vochtig is. Je mond is wel vochtig maar echt niet koud.
    Het zou best kunnen dat je iets opeet maar het is erg onwaarschijnlijk. Daarbij dat heb je toch door.

    Jouw uitleg klopt niet echt hoor, spinnen komen overal in je huis voor, niet enkel in kelders. De spin komt voor, daar waar je het meeste insecten hebt.
    En ik heb ook ergens gelezen (ik weet niet zeker of het klopt) dat een spin het liefste leeft tussen de 20 en 28 graden.
    En natuurlijk heb je niet door als er een klein spinnetje in je mond kruipt. Er zijn mensen die ook in hun slaap slikken hoor, dan merk je toch niet dat je een spin aan het inslikken bent?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!



    the aweful truth.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waren het er niet 8?


    Happy Birthday my Potter!

    Grizzly schreef:


    the aweful truth.


    Hahaha


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Don't know, don't care eigenlijk..


    No growth of the heart is ever a waste

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Quixotic schreef:
    Ik hoorde een keer van een vriendin dat zij iemand kende die een grote bult op haar wang had. En hij groeide en groeide. En toen ging hij open en kwamen er allemaal babyspinnetjes uit. :Y) Ik weet niet wat ik er van moet geloven en ook niet van jouw bewering.

    Dat bestaat, mijn leerkracht kende een vrouw en die had een dikke bult op haar bil, en op een tijd na kneep ze die uit en kwamen er allemaal spinnetjes na, maar dat kan niet in belgie komen, alleen in afrika enzo.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Volgens mij was het 3 spinnen per nacht? Dat vond ik pas veel. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Herbie schreef:
    (...)

    Hahaha

    strijk gaan


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ehm dat is bewezen, tijdens je slaap ja dus :') Maar het zijn dan van die kleine stofspinnen zeg maar


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Zijn het er niet véél meer? Want ik weet dat dat waar is, maar ik weet niet hoeveel het er zijn :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?

    Bij Echt Waar?! zeiden ze dat dat onzin was


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Volgens mij was het inmiddels al bewezen dat het niet waar was?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.