• Ik wil heel erg graag emo/scene hair (de stijl) ik ben geen emo of scene maar ik vind het haar MEGA GAAF! ik heb het geprobeerd maar dit was het resultaat:
    http://nicky-ik-dus.hyves.nl/fotos/1325064104/0/4UV0/?ga_campaign=profileOwner_Picture_ProfileBoxLeft
    (ja make-up is uitgelopen)

    maar wat is graag wil is dit:
    http://1.bp.blogspot.com/-iWybNROjxC8/TZg42R_de8I/AAAAAAAAAB8/0q_WHpsHt1Q/s1600/emo-hair-styles-for-girls-with-long-hair-a.jpg
    (niet precies maar zo iets)

    ik heb op youtube gezocht naar filmpjes van andere maar het wil niet!! (huil) nu is mijn vraag dus heeft iemand enig idee hoe ik het nog verder omhoog kan krijgen?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:11 ]

    in heel veel laagjes laten knippen??
    boven op meer haar dan onder!
    dat deed t bij mij m


    So Wrong, It's Right <3

    Je haar aan de onderkant laten uitdunnen, bovenin laagjes laten knippen, bovenkant touperen met veel haarlak, en dan extensions in.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heel veel haarlak en touperen.
    Ja het is moeilijk uit te leggen maar je moet gewoon proberen hetzelfde model te krijgen.
    Ga anders voor de spiegel staan en plak die foto op je spiegel zodat je een voorbeeld hebt.

    Courtesan schreef:
    Je haar aan de onderkant laten uitdunnen, bovenin laagjes laten knippen, bovenkant touperen en dan extensions in.


    ben k mee eens, en daarna veeel haarlak. (A)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Naar de kapper met die foto.

    Maar heel veel mensen vergissen zich daar lelijk in; bij zo'n model staat alles mooi; ze is megaslank, heeft tonnen make-up op en bijpassende kleding. Het kan goedzijn dat het er bij jou straks echt heel anders uit ziet.


    ars moriendi

    Alles wat hierboven staat en vergeet het stijlen niet...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I wouldn't do it, maargoed.
    Als je dat echt wilt, dan moet je het bij de kapper zo laten knippen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Courtesan schreef:
    Je haar aan de onderkant laten uitdunnen, bovenin laagjes laten knippen, bovenkant touperen met veel haarlak, en dan extensions in.


    Laten knippen tot op je schouders, heel je haar lagen, onderkant uitdunnen, en extensions erin.


    Food.

    ok mega tnx voor alle reacties maar waar kan ik goedkope extensions halen?? (ik woon in de Noordoostpolder das het bovenste deel van Flevoland)

    o ja ik heb al 1 laag in mijn haar XD laat het denk ik nog even groeien en dan nog een paar erbij

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 18:42 ]

    Naar de kapper gaan : 'D


    Let it come and let it be

    Wat ben ik jaloers dat jouw haar naar beneden valt ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Goedkope extensions zijn echt lelijk. Tegenwoordig hebben heel veel meisjes op mijn school extensions van 70-80 euro en je ziet echt dat het nep is. Het haar is zo kapot en vaak de verkeerde kleur dus als je wilt dat het niet opvalt moet je echt extensions kopen (en dus laten inbranden) en die kosten al snel 300 euro.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik kan je wel vertellen hoe je dit, doet in 5 minuten zónder extansions : 'D
    Klik1 & Klik2


    Let it come and let it be

    Ik heb ooit een filmpje gezien van Christina Grimmie die uitlegde hoe ze haar haren deed,
    zij heeft toch zo'n haarstijl?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zoiets?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~