• Maar eik is ze best wel aardig. Het jammere is dat onze vriendengroep erdoor kapot gaat.. De hele klas mag haar niet.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 maart 2010 - 17:27 ]


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.


    Life is hard and then we die

    juist.
    gefeliciteerd.


    I'd rather go naked than wear fur.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.
    _O_


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.


    dat was ook niet moeilijk, ze is het onpopulairste meisje van de klas. En een vriendlozen magneet

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 16:46 ]


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.

    Wees er trots op meid. ><

    Gaan jullie haar nu ook wegpesten?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Temerarious schreef:
    juist.
    gefeliciteerd.

    xOhxMyxLordx schreef:
    (...)

    dat was ook niet moeilijk, ze is het onpopulairste meisje van de klas. En een vriendlozen magneet

    En daat ben je blij om? Sorry hoor maar dat vind ik belaggelijk. Geloof me het is niet leuk als je geen vrienden in je klas heb en niemand je mag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zetpil schreef:
    Wees er trots op meid. ><

    Gaan jullie haar nu ook wegpesten?


    dream, dare, fly!

    xOhxMyxLordx schreef:
    (...)

    dat was ook niet moeilijk, ze is het onpopulairste meisje van de klas. En een vriendlozen magneet
    Goedzo meid, en jij hebt het net nog even erger gemaakt ;)


    Life is hard and then we die

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 21:00 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, hoera meid, je hebt het voor elkaar gekregen dat iedereen jou aardiger vind dan haar. Woehoe, wat een overwinning.

    ^ Beginpost aangepast, schelden is verboden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.