• Een vriendin zegt dat je 7 spinnen in heel je leven opeet
    Want 's nachts slapen sommige mensen met hun mond open en dan denken de spinnen dat dat een soort grot is. het eerst wat je 's morgens doet is slikken.

    Ik geloof er niet echt in

    En jullie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik weet niet, merk er niets van..

    Je word in de ochtend wakker, he ik heb iets tussen me tanden, je haalt het eruit he is dat een spinnenpoot? xD


    What is youre favo scary movie?

    Het zou best eens waar kunnen zijn, maar daar wil ik serieus niet over nadenken D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is een

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:43 ]


    ars moriendi

    RESURGAM schreef:
    Volgens mij was het nog veel meer?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hmm, weet je...
    Het is bewezen dat je meerdere spinnen per jaar binnenkrijgt wanneer je slaapt, omdat ze naar een warme vochtige plek zoeken. Maar don't worry, het zijn geen langpoten of zo. Eerder gewoon hele kleine spinnetjes.


    Numbers.

    Ik maak me er niet echt druk om. Ik eet sowieso al een vlieg per week als ik op de fiets zit. (nerd)

    Submission schreef:
    Nee, zo'n dude uit het reptielenhuis zei van niet. Hij was degene die met spinnen omging enseuw


    Pfieuww.. :)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Kuyt schreef:
    Dat is een


    Haha! Zalige reactie :'D
    En jongens, google it?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja, dat geloof ik wel. Maar het was toch gemiddeld 7 insecten waarvan er twee of drie spinnen waren? De rest vliegen en torren en weet ik veel wat. Echt wel een smerig idee, maar ja, op zich wel logisch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Volgens mij is het nog wel meer.
    Sommige spinnen zijn zo klein, dat je het niet eens zal merken, ze zouden geloof ik ook zo in je eten kunnen zitten, die héle kleine dan, dat je het niet eens merkt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik las op een site dat er gemiddeld maar 3 spinnen in je mond kruipen, en zelfs dat moet je relativeren.
    Maar het is wel zo dat er kleine spinnetjes boven je bed eitjes kunnen leggen, en deze eitjes kunnen in je mond vallen. Deze komen op je longen terecht, maar als je de volgende dag hoest, zijn die alweer weg!

    Maar dat heb ik natuurlijk ook maar gewoon van internet :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Tuurlijk klopt dat niet. Waar zitten spinnen,juist in kelders. En waarom omdat het daar koud en vochtig is. Je mond is wel vochtig maar echt niet koud.
    Het zou best kunnen dat je iets opeet maar het is erg onwaarschijnlijk. Daarbij dat heb je toch door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sensei schreef:
    7 Spinnen per jaar als ik het goed heb?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zit vol eiwitten :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gelukkig heb ik er nog nooit iets van gemerkt x)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.