• Hey!
    Gisteren hadden ik en een vriendin een leuke ingeving.
    Namelijk: ons haren kleuren.
    Ik heb mediumdonker bruin haar, en ik wou het wat bruiner met een zacht rode gloed over. Nu, alles bleek goed te gaan..
    maar nu ben ik helemaal Bordeaux-rood gekleurt!
    Ik weet echt niet wat te doen hiermee.. Velen zeggen om het te wassen met anti-roos shampoo, zodat het rode wat vervaagt
    maar ik weet het niet, ik heb schrik dat mijn haar dan nog feller rood zou uitslaan. Weten jullie hier raad mee?

    Ja dat helpt wel, rood vervaagt snel.


    Your make-up is terrible

    Wassen helpt wel, heb ik ook gehoord. Ik geloof niet dat het daar nog feller van kan worden. Je kan het altijd proberen toch?
    En anders moet je naar de kapper gaan en het professioneel over laten verven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kan het beste wachten tot het rood vervaagd.
    na een paar keer wassen word het rood altijd wel minder,
    dat is bij mij altijd nog wel geweest.
    als je echt niet kan wachten, dan kan je ervoor kiezen
    je haar donkerder te maken?
    ik zou het niet gaan ontkleuren, want je loopt zo het risico dat
    het nog roder/oranje word.

    Na een paar keer wassen vervaagd het vaak wel redelijk, als 't dan nog te rood blijft, zou ik naar een echte kapper gaan en het laten oververven.
    Maar ik weet niet hoe het rood je staat? Wie weet is 't helemaal niet zo lelijk?


    “Love is a contradiction.”

    wel, het staat me wel om eerlijk te zijn, en ik heb over het algemeen heel goede reactie's over de kleur. Maar ik ben er helemaal niet blij om, omdat ik het niet in zo'n intens rode kleur wou.. Ik heb het nu al enkele keren gespoeld met warm water en een keertje gewassen met head and shoulders, en er kwam iedere keer wat rood/bruin water vanaf, maar m'n haar is nog steeds fel van kleur. Ik hoop echt dat het snel gaat vervagen..

    Ik beeld me in dat je er nu uitziet als Charlie McDonnell van Charlieissocoollike


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lampone schreef:
    wel, het staat me wel om eerlijk te zijn, en ik heb over het algemeen heel goede reactie's over de kleur. Maar ik ben er helemaal niet blij om, omdat ik het niet in zo'n intens rode kleur wou.. Ik heb het nu al enkele keren gespoeld met warm water en een keertje gewassen met head and shoulders, en er kwam iedere keer wat rood/bruin water vanaf, maar m'n haar is nog steeds fel van kleur. Ik hoop echt dat het snel gaat vervagen..


    dat gaat ook niet zo snel.
    wss zie je de vervaging pas echt na een paar weken.

    Cockney schreef:
    Ik beeld me in dat je er nu uitziet als Charlie McDonnell van Charlieissocoollike


    hehe neen, zo is het niet. Het is nog iets donkerder, naar het bordeaux toe

    Is wel vaker zo, na enkele keren wassen neemt het rood af.


    Has no one told you she's not breathing?