• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Eh, Justin liet zijn haar toch knippen voor het goede doel? (':

    Het goede doel heeft haar nodig van minstens 10cm. Geen eindjes van het haar van Justin Bieber.


    Where there is a sea there are pirates...

    Selene heeft Justin helemaal veranderd,
    nu haat ik ze alle twee (A)

    Rooftops schreef:
    (...)

    Eh, Justin liet zijn haar toch knippen voor het goede doel? (':

    Nadat Selana zei dat ze zijn haar niet leuk vond --'

    Clairvoyant schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Save me from myself.

    Aria schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik vond het gemeen dat hij echt zo schreeuwde van ''NEVER SAY NEVER'' en dan keihard in lachen uitbarsten. Daalijk stond daar zn fan achter en dan zit die echt van o_o


    Trust me. I'm the doctor

    Misschien veranderen zijn fans wel, precies zoals hij eerder al een keer beweerde in een interview. Ik bedoel zijn stem verandert, daar kan hij niets aan doen, en zowat al zijn fans willen zijn oude stem terug. Net zoals zijn oude haar en alles. Maar als wij opgroeien, veranderen wij toch ook?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Doe eens allemaal fucking normaal --' Als je vindt dat hij 'zo veranderd' is, wees dan geen fan. Dan zullen we eindelijk eens zien wie de echte zijn en hem zullen blijven steunen. Hij verdiend wel wàt privacy. Selena is denk ik één van de liefste mensen die hij kent, dus steek het niet op haar.

    GUSS schreef:
    Ik vind dat Selena nogal arrogant doet..


    I´m nothing special.

    Are ya guys in a relationship?
    Justin: Never say never, Never saay neveeeeer. --

    Achja, ik weet niet wat ik moet denken. Mij boeit het eigenlijk niet echt veel. :')


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Eh hoe zou jij het vinen als je overal wordt gevolgd door fans?
    Ik denk dat iedereen dan wel arrogant zou worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aria schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    They fell in love, didn't they?

    Ooit gedacht aan: dat 15 jarige jongetje is nu 17 en volwassen. 0_0 iedereen groeit op.

    Hij was vijftien of zestien toen hij beroemd werd. Dat is echt jong, en dan kan je dat niet allemaal bevatten. Wanneer je zestien bent, en dat komt allemaal zo op je af, dan is het logisch dat je jezelf als bijzonder ziet. Hoeveel zestienjarigen maken dat mee?
    Je kan er natuurlijk op verschillende manieren mee omgaan, maar hij is er waarschijnlijk arrogant door geworden of zo. Dat lijkt mij de meest logische verklaring (nerd)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Jezus christus, ik zou diegene die filmt echt een flinke mep willen geven als ik in hun plaats zat. Gelukkig maar dat ik geen 500 miljoen hits heb op youtube, that's the price you pay when you're famous.


    No growth of the heart is ever a waste