• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Selena heeft hem totaal niet veranderd. Selena is denk ik niet zo iemand, misschien is hij wel veranderd door haar maar ik vind het niet op een slechte manier. Hij is gelukkig, en ja op dit filmpje vind je hem misschien arrogant doen, maar hij probeert even met z'n vriendin op een date te gaan. Leave the kid alone, hij doet genoeg voor z'n fans.

    ILOVELUNA schreef:
    Selena heeft hem totaal niet veranderd. Selena is denk ik niet zo iemand, misschien is hij wel veranderd door haar maar ik vind het niet op een slechte manier. Hij is gelukkig, en ja op dit filmpje vind je hem misschien arrogant doen, maar hij probeert even met z'n vriendin op een date te gaan. Leave the kid alone, hij doet genoeg voor z'n fans.
    :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Voor al het geld dat die verdient mag die ook wel een beetje opofferen, vind ik. Hij heeft er toch zelf voor gekozen om beroemd te zijn? En Selena doet hier echt zo kinderachtig, vreselijk gewoon. Ze stelt volgens mij echt niks voor, ze kan niet zingen en acteren ook al niet, de enige kop die ze kan trekken is een arrogante.
    En ik vind het echt vreselijk storend dat ze constant 'never say never' lopen te zeggen. Het is echt afgezaagd.
    Sorry hoor, mannen, maar dit zijn geen echte artiesten, maar gewoon kleine kwallen die denken dat ze heel wat zijn.
    Als je echte artiesten wil zien, kijk dan naar diegene die iets te zeggen hebben tegen de wereld en niet diegene die alles alleen doen voor de flashing lights.
    What happened to their personality?


    Where there is a sea there are pirates...

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    ik ben het met je eens (; en ik ben een fan ;D
    stop gewoon met selena haten, echt zij kan hier ook niets aan doen...


    My biggest fear is oblivion.

    Don't stand in my way, men (nerd)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Nosferatu schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    never say neveeerrr xD

    ahah go jb xD


    I solemny swear i am up to no good

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    w8 hij heeft een mickey mouse shirt aan o.O
    -died- x'D


    Shoganai i ne~

    Ik vind ´t laag om Selena de schuld te geven. En ik zou ook gek worden van zulke lui, en ook niet altijd zin hebben om met ze op de foto te gaan...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik haat selena niet!

    Captain schreef:
    Voor al het geld dat die verdient mag die ook wel een beetje opofferen, vind ik. Hij heeft er toch zelf voor gekozen om beroemd te zijn? En Selena doet hier echt zo kinderachtig, vreselijk gewoon. Ze stelt volgens mij echt niks voor, ze kan niet zingen en acteren ook al niet, de enige kop die ze kan trekken is een arrogante.
    En ik vind het echt vreselijk storend dat ze constant 'never say never' lopen te zeggen. Het is echt afgezaagd.
    Sorry hoor, mannen, maar dit zijn geen echte artiesten, maar gewoon kleine kwallen die denken dat ze heel wat zijn.
    Als je echte artiesten wil zien, kijk dan naar diegene die iets te zeggen hebben tegen de wereld en niet diegene die alles alleen doen voor de flashing lights.

    Niks aan toe te voegen. _O_


    ars moriendi

    ILOVELUNA schreef:
    Selena heeft hem totaal niet veranderd. Selena is denk ik niet zo iemand, misschien is hij wel veranderd door haar maar ik vind het niet op een slechte manier. Hij is gelukkig, en ja op dit filmpje vind je hem misschien arrogant doen, maar hij probeert even met z'n vriendin op een date te gaan. Leave the kid alone, hij doet genoeg voor z'n fans.


    <3

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kuyt schreef:
    Schat, hij is niet verandert. Al vanaf dag 1 is het al een klein kwalletje. :W

    Dat ja.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.