• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    fkin stalkers.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hoe irritant moet het zijn als de paparazzi en fans je heel de tijd volgen en je geen privacy meer hebt?

    Ik vind dus ook dat ie' is verandert. Maar kom op, die gozer is net 17. Natuurlijk verandert ie. Maar sinds Selena is hij inderdaad verandert (: Selena is gewoon een bitch (:


    To infinity and beyond •

    vezz schreef:
    Hoe irritant moet het zijn als de paparazzi en fans je heel de tijd volgen en je geen privacy meer hebt?

    Daar kiest hij zelf voor.


    ars moriendi

    Ik had sowieso al geen respect of wat dan ook meer voor Justin?

    & Selena Gomez is ook niet echt mijn favo celeb (:

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:01 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.

    Precies,alleen omdat je fan ben van bieber,moet je niet een ander de schuld gaan geven van zijn gedrag.
    Ergens begrijp ik hem wel,maar ja,hij heeft er zelf voor gekozen he.
    Eigen schuld dikke bult!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nosferatu schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Daar kiest hij zelf voor.

    Dat zou ik niet zo zeggen!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Precies,alleen omdat je fan ben van bieber,moet je niet een ander de schuld gaan geven van zijn gedrag.
    Ergens begrijp ik hem wel,maar ja,hij heeft er zelf voor gekozen he.
    Eigen schuld dikke bult!


    Toen hij met Jasmine had deed hij ook gwn normaal.(al duurde die relatie niet lang omdat ze achter zijn money aanzat). enja ik weet dat hij zijn prive wil en ik accepteer dat,maar kan hij echt niet twee minuten tijd vrijmaken om wat handtekingen en fotos uit te delen.

    Ik vind het nog wel meevallen hoor
    + als ik zoveel aandacht zou krijgen, zou ik ook zo arrogant worden hoor, misschien nog wel erger lol :')


    As travars

    vezz schreef:
    (...)
    Dat zou ik niet zo zeggen!

    Natuurlijk wel. Het was dat kind zn droom toch om een superster te worden? Hij verdiend miljoenen, treed op voor volle zalen en leeft zijn droom.
    Dan mag je de negatieve kanten van het sterzijn er maar mooi bijnemen, en dan heb ik dus echt geen medelijden met zo iemand.


    ars moriendi

    raplove schreef:
    (...)

    Toen hij met Jasmine had deed hij ook gwn normaal.(al duurde die relatie niet lang omdat ze achter zijn money aanzat). enja ik weet dat hij zijn prive wil en ik accepteer dat,maar kan hij echt niet twee minuten tijd vrijmaken om wat handtekingen en fotos uit te delen.

    Zet even die roze bril af,toen was hij ook zo,alleen viel het je niet op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kuyt schreef:
    (...)
    Natuurlijk wel. Het was dat kind zn droom toch om een superster te worden? Hij verdiend miljoenen, treed op voor volle zalen en leeft zijn droom.
    Dan mag je de negatieve kanten van het sterzijn er maar mooi bijnemen, en dan heb ik dus echt geen medelijden met zo iemand.

    De paparazzi maakt mensen levens kapot. Hij wou mss bekend worden maar dat is de droom van ieder kind, zeker als je in een situatie zat zoals Justin vroeger zat! De paparazzi heeft Michael Jackson ook kapot gekregen he!

    wat boeit het nou, iedereen is toch wel eens arrogant?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zet even die roze bril af,toen was hij ook zo,alleen viel het je niet op.


    nee,hoe was hij veranderd dan?. Hij maakte temmiste nog tijd voor zijn fans vrij. Nu lijkt het verdorie of wij niet meer bestaan. Alleen Selena Selena en nog eens Selena!