• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Nouja het lijkt mij ook wel irritant die paparazzi enzeuw maar ik mag selena gomez niet zo, haar liedjes zijn wel leuk enzo maar kom op als ze niet met justin had intereseerde niemand zich in haar, nu bijv staat ze overal op int. Omdat ze in het ziekenhuis ligt met hoofdpijn en misselijkheid, anders had het er echt niet vol mee gestaan en dachten mensen 'selena gomez? Oh die b actice van disney huppelepup' en over dat het niet zo lekker meer loopt tussen hun, dat hadden we wel kunnen verwachten want ze heeft der aandacht weer. Op naar de volgende!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 0:46 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Btw ik vind het echt grappig hoe die mensen die het niet met de fans eens zijn zich zo druk maken en zo lelijk doen , verdoe dan onze en je eigen tijd niet met reageren!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Clairvoyant schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x

    En als hij dat niet meer zou kunnen dan weet ik nog een paar leuke namen te noemen: Elvis Presley, Kurt Cobain, Jimi Hendrix...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.