• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Wie wil er nou wel tijd vrijmaken voor een stel krijsende meiden, dat is ook niet goed voor je oren. Ze moeten het maar bij youtube video's of foto's houden die er al zijn, en hem nu even lekker met rust laten :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nosferatu schreef:
    guys, hij is VERLIEFD.


    Ja dat weetik. maar moet hij ons dan aan de kant schuiven omdat meneer verliefd is...?

    raplove schreef:
    (...)

    Ja dat weetik. maar moet hij ons dan aan de kant schuiven omdat meneer verliefd is...?

    Waarom? Wat Rickjuh zegt.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    raplove schreef:
    (...)

    Ja dat weetik. maar moet hij ons dan aan de kant schuiven omdat meneer verliefd is...?

    Maar even,als jij verlief bent heb je toch ook bijna alleen maar oog voor je geliefde? Dat is normaal.
    En omdat hij nu minder voor zijn fans doet,dan schuift hij jullie toch niet aan de kant. Hij wilt gewoon rust.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Serieus, ik lig hier te schudden van de lach XD
    Waar slaat deze discussie op? ;D


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    Serieus, ik lig hier te schudden van de lach XD
    Waar slaat deze discussie op? ;D


    Het draait er gewoon om dat sommige hier een tikkeltje jaloers zijn op Selena, denk ik. Guys, get over it, Justin zal jou nooit zien staan, want hij kent je immers niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar even,als jij verlief bent heb je toch ook bijna alleen maar oog voor je geliefde? Dat is normaal.
    En omdat hij nu minder voor zijn fans doet,dan schuift hij jullie toch niet aan de kant. Hij wilt gewoon rust.


    En en die gun ik hem,ik wil niet dat hij eindigd zoals Michael. Maar ook niet dat hij zichzelf niet blijft want dan loopt het helemaal verkeerd...

    Devonne schreef:
    (...)

    Het draait er gewoon om dat sommige hier een tikkeltje jaloers zijn op Selena, denk ik. Guys, get over it, Justin zal jou nooit zien staan, want hij kent je immers niet.


    even voor de duidelijkheid ik ben niet jaloers. Ik wil dat mijn idool gelukkig is. Dat hij zichzelf blijft,en niet dat zijn hele ik veranderd door de roem en de faam,en ja die kant begint het op te gaan.

    Nosferatu schreef:
    Serieus, ik lig hier te schudden van de lach XD
    Waar slaat deze discussie op? ;D


    Shoganai i ne~

    Geloof me, dat ligt niet alleen aan Selena. Als fan weet je vast wel over dat incident in Jeruzalem... Ik kan hem wel begrijpen. Ondanks dat zijn fans zoveel om hem geven en hij om hun, ze kunnen vreselijk irritant zijn.


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Prettylittle schreef:
    Geloof me, dat ligt niet alleen aan Selena. Als fan weet je vast wel over dat incident in Jeruzalem... Ik kan hem wel begrijpen. Ondanks dat zijn fans zoveel om hem geven en hij om hun, ze kunnen vreselijk irritant zijn.

    Incident in Jeruzalem ben ook niet echt een fan maar kom XD voor mij doet Justin wat hij niet laten kan ik vind alleen dat Selena niet echt de geschikte is voor hem ik heb het gevoel dat ze spelletjes met hem speelt!

    vezz schreef:
    (...)
    Incident in Jeruzalem ben ook niet echt een fan maar kom XD voor mij doet Justin wat hij niet laten kan ik vind alleen dat Selena niet echt de geschikte is voor hem ik heb het gevoel dat ze spelletjes met hem speelt!

    Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn maar om eerlijk te zijn denk ik dat Justin dat vast wel zou merken dan. Daarbij begint hij niet zómaar een relatie met iemand. Hij weet hoe al die meiden daarop reageren. Ik weet haast zeker dat hij écht verliefd is op Selena. Daarbij heeft Selena hem in eerste instantie afgewezen, ondanks dat Bieber het volgens mij wel zag zitten met der..


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Ik zou precies hetzelfde doen als ik geen moment van privacy meer heb.
    En ik zou ook arrogant worden als ik van de ene op de andere dag ineens 10000000 meisjes (of jongens) voor me heb staan de op me geilen.

    En ik snap ook niet waarom iedereen zo zeikt dat Selena niet goed voor m is. Laat ze dat lekker zelf uitzoeken, iedereen heeft/had wel eens een relatie die achteraf niet goed scheen te zijn voor je. Daar ben je toch jong voor?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:34 ]

    Prettylittle schreef:
    (...)
    Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn maar om eerlijk te zijn denk ik dat Justin dat vast wel zou merken dan. Daarbij begint hij niet zómaar een relatie met iemand. Hij weet hoe al die meiden daarop reageren. Ik weet haast zeker dat hij écht verliefd is op Selena. Daarbij heeft Selena hem in eerste instantie afgewezen, ondanks dat Bieber het volgens mij wel zag zitten met der..

    Mja maar er bestaat een theorie xD mss speelt ze geen spelletjes mss ook wel, Bieber houdt echt van der dat weet ik dat zie je ook. En die jongen verdient het. Ook zij is een fantastische actrice en ik hoop gwoon dat ze geen spelletjes speelt met hem!
    x

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    Inderdaad, helemaal gelijk. Hij heeft een waardeloos leven, waarin hij constant gestalkt wordt, gun hem ook even zijn rust.

    Is het jullie trouwens opgevallen dat hij echt niet kan lopen?


    Have you ever been alone in a crowded room?