• Hellow,

    Vele mensjes kenne mij als de schrijfster van (k ga nu eve overdrijve xD) HET Jonas Brother verhaal. klikje voor het verhaal En dit verhaal is jammer genoeg bijna ten einde. Nu wil ik weer een awesome verhaal gaan schrijven weer over de Jonas Brothers. Ik heb één probleempje. Ik wil een originele story en heb al aan allerlei dingen gedacht, maar ik heb wat hulp nodig van jullie!
    Heb je een schitterend idee? Laat het dan hier weten :)

    Dikke kus

    ?

    ze gaan op vakantie en er gebeurd iets met hen?
    bent niet orgineel xd

    Dat was dus best wel arrogant om te zeggen van hét Jonas Brother verhaal.. haha

    ILOVELUNA schreef:
    Dat was dus best wel arrogant om te zeggen van hét Jonas Brother verhaal.. haha

    hehe weet ik

    vezz schreef:
    (...)
    hehe weet ik

    En dat is ook niet echt iets om trots op te zijn, je arrogant gedragen O.o

    ILOVELUNA schreef:
    (...)
    En dat is ook niet echt iets om trots op te zijn, je arrogant gedragen O.o

    Dat weet ik ook maar wat staat er naast dat ik overdrijf met een smiley er achter dat was dus eigenlijk sarcastisch bedoelt dus neit arrogant eig

    Ik weet eerlijk gezegd niet om welk verhaal het gaat en om wie precies maar misschien is dit een idee..

    Joe, Nick en Kevin Jonas zijn dé popband van 2009. Maar nu het 2011 is, krijgen ze problemen. De band valt uit elkaar, concerten worden afgelast vanwege te weinig verkoop van kaarten. De jongens zijn radeloos en merken dat ze steeds meer fans kwijt raken. Ze willen er alles aan doen om weer back in the spotlight te komen. Ze verzinnen alledrie een ander persoonlijkheid. Joe; Screamo rockster (Je snap wel xd) Nick; Hippie (Het zijn maar voorbeelden hoor.. haha!) En Kevin: De huisman (Ghehe xd). Maar inplaats van goede publiciteit krijgen ze alleen maar slechte publiciteit en geven alles op. Ze raken en de drugs, alcohol enz. Daardoor ontmoeten ze een meisje, een meisje dat ervoor kan zorgen dat al hun problemen verdwijnen. Althans, dat zegt ze.


    Ik ben Jolene en ik ben fabelachtig

    Prettylittle schreef:
    Ik weet eerlijk gezegd niet om welk verhaal het gaat en om wie precies maar misschien is dit een idee..

    Joe, Nick en Kevin Jonas zijn dé popband van 2009. Maar nu het 2011 is, krijgen ze problemen. De band valt uit elkaar, concerten worden afgelast vanwege te weinig verkoop van kaarten. De jongens zijn radeloos en merken dat ze steeds meer fans kwijt raken. Ze willen er alles aan doen om weer back in the spotlight te komen. Ze verzinnen alledrie een ander persoonlijkheid. Joe; Screamo rockster (Je snap wel xd) Nick; Hippie (Het zijn maar voorbeelden hoor.. haha!) En Kevin: De huisman (Ghehe xd). Maar inplaats van goede publiciteit krijgen ze alleen maar slechte publiciteit en geven alles op. Ze raken en de drugs, alcohol enz. Daardoor ontmoeten ze een meisje, een meisje dat ervoor kan zorgen dat al hun problemen verdwijnen. Althans, dat zegt ze.

    Eindelijk iets waarom ik vraag.
    Het is al een richting waar naar ik op zoek ga ik ga wachten op meer ideeën uit de hoop dat er een mooie samensmelting bestaat :)
    Bedankt

    Creatieve en originele ideeën komen van jezelf, niet van een ander. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Creatieve en originele ideeën komen van jezelf, niet van een ander. (bloos)

    Ook al ;p

    ILOVELUNA schreef:
    (...)
    Ook al ;p

    ja meestal ben ik heel creatief maar ik heb gwoon een aanzetje nodig

    vezz schreef:
    (...)
    ja meestal ben ik heel creatief maar ik heb gwoon een aanzetje nodig


    Moet je toch zelf op zoek gaan, op andere ideeën teren brengt je niet veel verder. Is niet rot bedoelt, maar dat moet je toch zelf doen als je echt iets wilt schrijven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.