• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    vezz schreef:
    (...)
    De paparazzi maakt mensen levens kapot. Hij wou mss bekend worden maar dat is de droom van ieder kind, zeker als je in een situatie zat zoals Justin vroeger zat! De paparazzi heeft Michael Jackson ook kapot gekregen he!

    *Heeft een hekel aan Michael Jackson* :')
    I know. Maar Michael Jackson spoorde ook niet helemaal hè? :')
    Ach, ik vind het onzin, je bent famous en dat wilde je, dan moet je ook de negatieve kanten ervan maar onder ogen zien. Het is niet allemaal maar leuk en geweldig. En dat is maar goed ook.

    En daarbij, er zijn ook zat artiesten en bands die er wel gewoon goed mee om konden gaan.


    ars moriendi

    vezz schreef:
    (...)
    De paparazzi maakt mensen levens kapot. Hij wou mss bekend worden maar dat is de droom van ieder kind, zeker als je in een situatie zat zoals Justin vroeger zat! De paparazzi heeft Michael Jackson ook kapot gekregen he!

    JA,dus hij kon het weten.
    Of hij is wel heel erg dom.
    Iedereen weet dat als je beroemd bent,je 9/10 last heb van gillende fans en paparazzi als je ergens na toe gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    raplove schreef:
    (...)

    nee,hoe was hij veranderd dan?. Hij maakte temmiste nog tijd voor zijn fans vrij. Nu lijkt het verdorie of wij niet meer bestaan. Alleen Selena Selena en nog eens Selena!

    Maar tussen hem en Selena draait het niet meer lekker en trouwens ik heb niets tegen Selena maar ze speelt spelletjes

    vezz schreef:
    (...)
    De paparazzi maakt mensen levens kapot. Hij wou mss bekend worden maar dat is de droom van ieder kind, zeker als je in een situatie zat zoals Justin vroeger zat! De paparazzi heeft Michael Jackson ook kapot gekregen he!


    ja zijn kindertijd was inderdaad niet perfect en ik ben blij dat hij zijn droom leeft,hij maakt me compleet met zijn lach. maar hij moet zichzelf wel blijven hoe lastig dat ook is.

    StJimmy schreef:
    (...)
    JA,dus hij kon het weten.
    Of hij is wel heel erg dom.
    Iedereen weet dat als je beroemd bent,je 9/10 last heb van gillende fans en paparazzi als je ergens na toe gaat.

    Precies, daar KIES je voor.


    ars moriendi

    raplove schreef:
    (...)

    nee,hoe was hij veranderd dan?. Hij maakte temmiste nog tijd voor zijn fans vrij. Nu lijkt het verdorie of wij niet meer bestaan. Alleen Selena Selena en nog eens Selena!

    Weet ik vil,ik heb hem altijd al arrogant gevonden.Jij zegt dat hij verandert is,niet ik.Ik zeg dat je het toen niet zag.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik moet echt lachen om deze discussie ;d


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    StJimmy schreef:
    (...)
    Weet ik vil,ik heb hem altijd al arrogant gevonden.Jij zegt dat hij verandert is,niet ik.Ik zeg dat je het toen niet zag.


    ok.

    Nosferatu schreef:
    ik moet echt lachen om deze discussie ;d

    _O_


    ars moriendi

    Ja, steek het maar op Selena. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Help me liever met inspiratie geven dan te discussieren!

    Wishful schreef:
    Ja, steek het maar op Selena. (cat)


    ik steek het niet op selena. Maar sinds hij met haar heeft maakt hij geen tijd meer voor zijn fans wat hij normaal wel deed als hij ergens werd gespot met Chaz of Ryan. hij vind haar gewoon belangrijker zo gevoel heb ik.

    vezz schreef:
    Help me liever met inspiratie geven dan te discussieren!


    voor wat? en wrm in mijn topic?

    guys, hij is VERLIEFD.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    raplove schreef:
    (...)

    voor wat? en wrm in mijn topic?

    een verhaal gwoon omdat ik inspiratie nodig heb