• ik weet hoe lieff Justin kan zijn dat heeft hij me zo vaak bewezen,maar ik vind hem op dit flimpje echt arrogant doen.



    die fans duizend keer smeken om een foto en uiteindelijk doet hij het met tegenzin. En die selena trouwens ook ik heb niks tegen haar,maar ze voelt zich heel wat nu ze met Justin loopt. En hoor hem op 0:33. Ik herken hem niet zo. Serieus ik hou van hem maae selena heeft hem veranderd.

    Ik snap hem echt heel goed. Hij heeft ook een leven, al z'n privacy is weg. Maar dat heb je wel met zo'n leven he. Ik vind hem geweldig, en dat zal hij altijd blijven.

    Trouwens, hij doet het helemaal niet met tegenzin. Hij praat gewoon hele tijd tegen die camera enzo.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 20:40 ]


    Smile and live.

    horen jullie hoe fake selena's lach is 1:08 - 1:12?

    Nosferatu schreef:
    Misschien wil hij wel genieten van een gezellige avond zónder irritante fans.. :x


    Dat dacht ik ook.
    Ik ben absoluut geen fan van hem, maar hij blijft een mens én een jongere en die willen zeker als ze een relatie hebben gewoon eens even rustig zijn enz, en dan versta ik wel dat hij arrogant doet tegen fotografen enz.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.


    ik vind hem raar.


    Believe in yourself, change the world.

    Dus, jij wilt zeggen dat als je met je vriend over straat loopt je naar iedereen lacht en graag foto's neemt met overobsessed meisjes die al huilen als je een vinger naar ze uit steekt? Kom op zeg, laat die jongen met rust.

    -Nee, geen fan.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    1968 schreef:
    Ik vind dat Selena nogal arrogant doet..


    I´m nothing special.

    PedoBear schreef:
    Dus, jij wilt zeggen dat als je met je vriend over straat loopt je naar iedereen lacht en graag foto's neemt met overobsessed meisjes die al huilen als je een vinger naar ze uit steekt? Kom op zeg, laat die jongen met rust.

    -Nee, geen fan.


    We accept the love we think we deserve.

    Devonne schreef:
    Selena heeft hem echt niet veranderd hoor, hij doet het allemaal zelf. (: Ik ben het echt zat dat mensen Selena de schuld gaan geven, omdat Justin zijn haar heeft geknipt, snor wil laten staan, even niet op de foto wilt. Kom op zeg, mogen ze dan niet héel even alleen worden gelaten?

    - En nee, ik ben geen fan.

    Ik ben het eens met je, ik bedoel maar stel dat jij even lekker met je vriendje/vriendinnetje weg wilt en een heleboel mensen zitten je te volgen. Ik zou er ook wel irritant van worden. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Remembered schreef:
    Selena doet een beetje arrogant, maar zo erg doet Justin hier nou ook weer niet... Mijn mening

    -En ja, fan


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    SunnySideUp schreef:
    horen jullie hoe fake selena's lach is 1:08 - 1:12?

    Verschrikkelijk he? Ik vind haar goed acteren redelijk zingen haar liedjes opgenomen toch want live is ze :X maar pff soms is ze zo fake!

    Jeez, waarom maak je je druk over iemand die je niet eens kent!?


    Life's a journey, not a destination

    selena heeft hem idd heel erg erg erg veranderd!!!
    Hij heeft ook zijn haren geknipt door haar!!!
    En hij is opeens heel erg kapsones en alles, en hij is heel down, en de meeste dingen is omdat hij heel ergverliefd is op Selena mar zij vlgesn mij niet zoveel opahar fzow!
    Just my opinion

    Hoe weet jij nou of hij veranderd is? Al ben je zijn grootste fan, nog steeds weet je dan niet hoe hij is. En doe nou niet alsof hij geen tijd meer aan jullie geeft. Hij doet elke dag nog steeds zijn best voor jullie. Als hij niet om jullie gaf, was hij allang gestopt met concerten geven en interviews houden, enzovoort. Dus hou eens op met zeuren en wees eens blij voor de jongen dat hij een vriendin heeft. Mensen kunnen zo egoistisch zijn. De jongen verdient ook een avond zonder irritante fans die zeiken om een foto.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 16:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ben ik de enige die het geweldig vind hoe Justin en Selena daar doen? (': In ya face stalkers. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bayla schreef:
    selena heeft hem idd heel erg erg erg veranderd!!!
    Hij heeft ook zijn haren geknipt door haar!!!
    En hij is opeens heel erg kapsones en alles, en hij is heel down, en de meeste dingen is omdat hij heel ergverliefd is op Selena mar zij vlgesn mij niet zoveel opahar fzow!
    Just my opinion


    Eh, Justin liet zijn haar toch knippen voor het goede doel? (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson