• Nummer 1
    Nummer 2


    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ace - Piraat.

    Ik kijk een beetje bedroefd naar de laatste twe druppels rum die in de fles zitten en staar wat voor me uit. Jammer dat die flessen zo akelig snel leeg gaan. Ze zouden gewoon permanent moeten worden aangevuld.
    "Hey maat, waar kan ik de kapitein of een officier vinden?" Ik draai me om. 'Officier? We zitten niet bij de verdomde marine. Wie mag jij wezen trouwens?' vraag ik. 'De kapitein is overi-' Eén van de vrouwen is me voor. Het is dat wijffie van Felix.
    'Ja, daar moet je wezen,' zeg ik tegen de nieuweling en wijs richting de hut waar Felix staat. 'Toevallig een fles rum gezien? Ik ben uitgedroogd,' zeg ik tegen de nieuweling.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tristan
    Pas wanneer ze weg is, dringt het tot me door dat dat Felix meisje was. Ik kijk haar verbaasd na - in die steeg was ze een pak minder zelfzeker. Ach ja, vrouwen. Waarom zitten die trouwens zo talrijk op deze boot? Felix Wanneer de piraat nog wat zegt, draai ik me terug naar hem. Hij wijst naar dezelfde hut als het meisje – die waar Felix voor staat- en ik begin me af te vragen of mijn vraag aan de kapitein wel zo belangrijk is. Wie weet is hij met iets belangrijk bezig en stoor ik hem. En wat voor mens moet je zijn om een bende piraten aan te voeren? Ik heb geen zin om te worden gekielhaald ofzo. De piraat meldt me dat hij dorst heeft en of ik nog rum heb. Ik schudt mijn hoofd.
    'Ik ook, en nee dus, ik heb jammer genoeg geen druppel rum gezien.'
    En anders zou ik het met hem niet delen, want die gast ziet eruit alsof hij ze uit je handen zou rukken voor je zelf iets gehad hebt.
    Ik loop naar de hut en zeg tegen Felix: 'Ga jij maar eerst, het is niet dringend.'


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Felix - Piraat

    Godverdomme, dat was een misstap... Dan zegt de havenmeester dat ik eerst mag. Right. Snel steek ik mijn hoofd in de kamer van de kapitein. Hij moet het toch weten en van Maxime zou 't blijkbaar niet komen. 'Ja eh, Kapitein? Eén van de meisjes zegt dat Kenneth opgehangen is en ze hebben Abby opgepakt. Now if you will excuse me...' roep ik snel, waarna ik achter Maxime aanren. Ik kan nu niet riskeren dat ze het met iemand anders aanpapt. 'Maxime? Je hebt gelijk, ik kan het je ook uit leggen,' zeg ik als ik voor haar sta en ik haar mooie, maar geïrriteerde gezicht kijk. 'Maar ik dacht dat... je misschien bang van me zou worden,' beken in met een zielig gezicht, terwijl ik mijn blik afwendt, voor het effect.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Oh verdomme, nu voel ik me ook nog schuldig. 'Waarom zou ik bang worden? Nu wil ik al helemaal een verklaring,' zeg ik met een flauwe glimlach. Ik kan niet boos blijven op Felix, niet op hem. En al helemaal niet als hij zo zielig kijkt.
    Maar hij heeft me wel ontzettend nieuwsgierig gemaakt. En er is dus geen schijn van kans dat hij nu nog weg kan komen, voor hij mij antwoord heeft gegeven.


    everything, in time

    Felix - Piraat

    Ik glimlach inwendig als ik haar gezicht zie verzachten. Desondanks ben ik ongerust. Nu we nog aan de steiger liggen, is het helemaal niet moeilijk om van de boot af te komen. Maar als ik nu lieg en ze komt er achter - wat helemaal niet onlogisch lijkt- dan ben ik haar vertrouwen kwijt. 'Ik...we...' Ik slik kort, kijk haar even aan en wend mijn blik opnieuw af. Lichaamstaal beïnvloed anderen enorm, dus als ik het goed speel... 'Wij zijn piraten, Maxime,' weet ik uiteindelijk zacht over mijn lippen te krijg, waarna ik afwezig naar het vuile havenwater staar. 'We bevaren de zeeën en we pakken wat we maar in handen kunnen krijgen,' ga ik verder, terwijl ik de illusie van een krop in mijn keel creëer. Ik ben gewoon té goed hierin.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tristan
    Felix komt na 5 seconden weer naar buiten rennen, recht naar zijn meisje en ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat kan er aan de hand zijn? Hij is blijkbaar niet van plan om direct terug te komen, dus stap ik maar binnen.
    'Ja, eh, sorry voor het storen, kapitein, maar ik ,eh, vroeg me af hoe het zat met de kajuiten?' Oh, ik wil hier echt zo snel mogelijk weer buiten, aangezien ik merk dat de kapitein zich voor het moment niet echt met nieuwelingen bezig wil houden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Maxime - Dame.

    Oh, kom op, spit it out, ik heb geen geduld meer. "Ik...we... We zijn piraten, Maxime.' Oh god, van alles, niet dit.
    'Maar piraten zijn gevaarlijk, toch?' Slimme opmerking, ja. De andere vrouwen en ik moeten hier weg. Mijn ouders spraken niet veel tegen me, maar ze hebben me altijd gewaarschuwd voor piraten. Ze zijn absoluut niet te vertrouwen.
    Ik probeer zo onopvallend mogelijk achter Felix te kunnen kijken, wie weet kan ik de andere dames vinden en dan zo de loopplank afrennen. Met de hele groep weten we onszelf vast wel te redden. Adem halen, Maxime. Felix heeft je nog niets aangedaan, maar wel gered, daarbij lijkt het wel of hij het helemaal niet leuk vind. 'Ben je soms gedwongen of zo?'


    everything, in time

    Maxime - Piraat

    'Ben je soms gedwongen?' vraagt ze me dan, waarna ze me met die reeënogen aankijkt. Zacht schud ik mijn hoofd. 'Ik ben geen rijke man Maxime, en ik zocht een manier om in Amerika te geraken. Dit was de goedkoopste weg,' Het was zelfs niet helemaal gelogen. Alleen waren we de afgelopen twee jaar nog niet langs een Amerikaanse haven gepasseerd en dusver zijn de zeeën en de boot altijd veilig voor me geweest, dus er is geen haast bij. En het is ook nog eens een makkelijke manier om geld te sparen. Zorgvuldig vermijd ik haar blik. 'Please... Wees niet bang voor me?' piep ik dan bijna, met een nogal schorre stem. Wat ben ik toch geniaal. Ik moet hier gewoon een prijs voor krijgen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Maxime - Dame.

    Ah, wat blijft het eigenlijk toch een schatje. 'Hé,' fluister ik terwijl ik voorzichtig zijn gezicht tussen mijn handen neem en het mijn kant op draai. 'Natuurlijk ben ik niet bang voor je, je hebt mijn leven gered, dan kan ik toch niet bang voor je zijn, gekkie!' Het enige wat ik me afvraag, is of de andere piraten ook wel zo te vertrouwen zijn. Maar wie weet worden we nog gevonden door onze families uit Engeland, dan neem ik Felix gewoon mee, dan krijgt hij zijn eigen schip en kan hij doorvaren naar Amerika. Hij verdient dat piratenleven niet, dat past gewoon niet bij hem.


    everything, in time

    Ze moest eens weten :Y) Ugh, ik wil nog reageren, maar ik moet gaan :/ Tot morgen!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Felix maakt misbruik van haar goedgelovigheid!

    Is prima joh, slaap lekker!:3


    everything, in time

    Ben ik weer ^-^ Even teruglezen en dan posten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudes, varen ze nog niet? :'D Dan wacht ik even met Abby terug laten keren, anders is 't wel apart.. na 1 dag is ze dan al terug ofzo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Welcome back! Hoe was 't?

    Ze varen nog niet nee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wacht dan lekker met abby terug laten keren :'D
    Man, ben kapot. Welke idiote school plant er nou 2 dagen sporten?
    Ben keihard getackled bij rugby o-o En heb veeeel gedaan en weinig geslapen.
    We hadden prachtig weer joh Ö En ik ging 's nachts elke keer naar andere
    kamers sneaken als James Bond ofzo :'D Het was echt awesome. Ben wel kapot moe.
    Sliep elke ancht maar 6 uurtjes (alsnog veel), maar ben 9 uur slaap gewend ;p
    + Alles wat we elke dag deden was dat zwaaar ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.