• Nummer 1
    Nummer 2

[url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

SOUNDTRTACK

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

May
    O dear Lord,he did the honey. Ik kijk hem aan met een zucht. "Ten eerste,noem me nog één keer schatje en ik hang je kop tussen je benen,capice? En ten tweede,dat ga ik eens lekker niet aan je neus hangen. zeg ik geïrriteerd. Het is niet omdat ik een meisje ben dat iedereen me maar schatje mag noemen,mensen! Als er één ding is,waar ik niet tegenkan,is als gasten me schatje noemen. Ik kijk hem even vanonder mijn wimpers aan en schud mijn hoofd. "Zie het als een vriendschappelijke waarschuwing." Ik glimlach even poeslief. "Lieverd." voeg ik er met een venijnige ondertoon aan toe.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Tristan

Ik kan er niets aan doen, maar ik moet lachen. Wie denkt dat grietje dat ze is? 'Ach zo. Wel, miss independend, ik zal je eens wat vertellen: piraten zijn piraten. Als je verwacht dat het allemaal goudeerlijke lieverdjes zijn, dan kan je je maar beter voorbereiden op een grote schok. See you around, sch- iets anders dan schatje maar wat ook begint met sch!'
    Ik knipoog en loop dan weg. Geen idee naar waar, maar dat kan me niet schelen ook niet, als het maar weg is van die bemoeizieke del. Ik heb niets tegen onafhankelijke vrouwen, maar wel iets tegen de exemplaren die zich ongevraagd met mijn zaken moeien.

Home is now behind you. The world is ahead!

May
    Ik kijk hem even na,waarna ik in een oncontroleerbare lachbui schoot. Oh,dit was zo hilarisch! Ik ga me hier zo hard amuseren op dit schip!

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Ace - Piraat.

Ik wandel naar beneden, op zoek naar wat te roken. Boven wordt het me allemaal veel te hectisch. Deze piraat heeft behoefte aan rust, helemaal te bedenken dat die idioten op Tortuga nog steeds achter me aan zitten. Natuurlijk had ik graag inkopen willen doen om de komende tijd mee door te kunnen, maar dat is m'n reinste zelfmoord. Ineens valt mijn oog in het ruim op een verlaten fles rum. Er zit weinig meer in, maar het volstaat. Alcohol. Dat heb ik een verdomd lange tijd niet gehad. Ik pak de fles, gooi een paar slokken achterover en wrijf tevreden langs mijn mond. Ah, geweldig. Met fles en al loop ik weer naar boven. Wat in godsnaam doen al die nieuwelingen hier? Zolang ze maar van mijn rum af blijven. Ik kijk naar boven, naar het kraaiennest. Waar hangt die jongen uit, Kenneth toch? Wat is er met hem gebeurd? Lang denk ik er niet over na en gooi opnieuw de fles rum achterover.

No growth of the heart is ever a waste

Josephine
    Voordat Ace antwoord kan geven komt de man met de littekens binnengelopen. Ik sta op en kijk nog even naar Ace. "Ik ga even.. een luchtje scheppen." zeg ik zacht en ik loop naar buiten. De zon schijnt en er waait een licht briesje. Ik loop van de boot af en haal diep adem. Met de soldaten is het misschien niet heel slim om ver van de boot af te gaan, dus kan ik het beste hier in de buurt blijven. Ik kijk naar het glinsterende water en vraag me af of ik Ace echt kan vertrouwen.

Olivier
    Ik loop terug naar mijn hut en word begroet door het vrolijke gekakel van Torrap. Ik glimlach en aai over zijn kop. Dan ga ik aan mijn bureau zitten en kijk naar de gestolen kaarten. Er is een handelsplaats in het oosten waar we nog steeds niet geweest zijn. Van kennisen heb ik gehoord dat ze er mooie kleden en speciale kruiden hebben. Misschien is dat een goede nieuwe bestemming. Piekerend zit ik aan mijn bureau als er ineens zacht op de deur wordt geklopt. "Binnen." zeg ik terwijl ik opkijk van de kaarten.

Tristan
    Ik ben blij dat er een onbekende jongen op het dek is gekomen, want nu heb ik iemand om aan te vragen waar de kapitein is. Of een onderofficier ofzo, om te vragen waar ik mijn spullen kan dumpen - een paar hemden en een broek die ik onderweg nog snel gekocht heb - en kan slapen. Vooral dat laatste, ik ben kapot. Zou iedereen op dit schip een hut hebben of zou het een slaapzaal zijn? Ach, whatever, slapen kan ik overal. De jongen zet net een fles rum aan zijn lippen en ik krijg zelf ook wel dorst.
    'Hey, maat. Waar kan ik de kapitein of een officier vinden?'

Maxime - Dame.

Hij liegt, hij weet dondersgoed wat er aan de hand is. Maar hij geeft me geen kans te protesteren want hij klopt al op de deur. Zeg, ik ben tot nu toe lief geweest, maar ik heb ook een grens. Geïrriteerd kauw ik op mijn lip, ik kan het niet hebben als ik mijn zin niet krijg. Daarnaast ben ik ook doodmoe, ik heb de hele dag, en nacht, door dat klote Tortuga gelopen.
    'Ik ga niet,' zeg ik eigenwijs. 'Jij weet ook wat er is.' Tenslotte heb ik het hem verteld. En hoewel ik Olivier nog "binnen" hoor roepen, been ik van de deur weg. Misschien is er ergens een hangmat of iets anders waar ik kan slapen vrij, maar ik ga niet naar de kapitein voor ik weet wat er aan de hand is.
    "Hey maat, waar kan ik de kapitein of een officier vinden?' hoer ik diezelfde man vragen als die Felix en mij kwam helpen. Hij vraagt het aan Ace, maar ik kan het niet laten te antwoorden. Ik moet hem trouwens nog bedanken, maar dat doe ik wel als ik in een beter humeur ben. 'De kapitein zit in zijn hut, daar, bij de deur waar Felix ook staat.' Zo, dan ben ik daar vanaf. Want als hij bij de kapitein zit, kan ik er niet zijn. En nu een slaapplek zoeken.

everything, in time

Ace - Piraat.

Ik kijk een beetje bedroefd naar de laatste twe druppels rum die in de fles zitten en staar wat voor me uit. Jammer dat die flessen zo akelig snel leeg gaan. Ze zouden gewoon permanent moeten worden aangevuld.
    "Hey maat, waar kan ik de kapitein of een officier vinden?" Ik draai me om. 'Officier? We zitten niet bij de verdomde marine. Wie mag jij wezen trouwens?' vraag ik. 'De kapitein is overi-' Eén van de vrouwen is me voor. Het is dat wijffie van Felix.
    'Ja, daar moet je wezen,' zeg ik tegen de nieuweling en wijs richting de hut waar Felix staat. 'Toevallig een fles rum gezien? Ik ben uitgedroogd,' zeg ik tegen de nieuweling.

No growth of the heart is ever a waste

Tristan
    Pas wanneer ze weg is, dringt het tot me door dat dat Felix meisje was. Ik kijk haar verbaasd na - in die steeg was ze een pak minder zelfzeker. Ach ja, vrouwen. Waarom zitten die trouwens zo talrijk op deze boot? Felix Wanneer de piraat nog wat zegt, draai ik me terug naar hem. Hij wijst naar dezelfde hut als het meisje – die waar Felix voor staat- en ik begin me af te vragen of mijn vraag aan de kapitein wel zo belangrijk is. Wie weet is hij met iets belangrijk bezig en stoor ik hem. En wat voor mens moet je zijn om een bende piraten aan te voeren? Ik heb geen zin om te worden gekielhaald ofzo. De piraat meldt me dat hij dorst heeft en of ik nog rum heb. Ik schudt mijn hoofd.
    'Ik ook, en nee dus, ik heb jammer genoeg geen druppel rum gezien.'
    En anders zou ik het met hem niet delen, want die gast ziet eruit alsof hij ze uit je handen zou rukken voor je zelf iets gehad hebt.
    Ik loop naar de hut en zeg tegen Felix: 'Ga jij maar eerst, het is niet dringend.'

Maxime - Dame.

Oh verdomme, nu voel ik me ook nog schuldig. 'Waarom zou ik bang worden? Nu wil ik al helemaal een verklaring,' zeg ik met een flauwe glimlach. Ik kan niet boos blijven op Felix, niet op hem. En al helemaal niet als hij zo zielig kijkt.
    Maar hij heeft me wel ontzettend nieuwsgierig gemaakt. En er is dus geen schijn van kans dat hij nu nog weg kan komen, voor hij mij antwoord heeft gegeven.

everything, in time

Tristan
    Felix komt na 5 seconden weer naar buiten rennen, recht naar zijn meisje en ik trek mijn wenkbrauwen op. Wat kan er aan de hand zijn? Hij is blijkbaar niet van plan om direct terug te komen, dus stap ik maar binnen.
    'Ja, eh, sorry voor het storen, kapitein, maar ik ,eh, vroeg me af hoe het zat met de kajuiten?' Oh, ik wil hier echt zo snel mogelijk weer buiten, aangezien ik merk dat de kapitein zich voor het moment niet echt met nieuwelingen bezig wil houden.

Maxime - Dame.

Oh, kom op, spit it out, ik heb geen geduld meer. "Ik...we... We zijn piraten, Maxime.' Oh god, van alles, niet dit.
    'Maar piraten zijn gevaarlijk, toch?' Slimme opmerking, ja. De andere vrouwen en ik moeten hier weg. Mijn ouders spraken niet veel tegen me, maar ze hebben me altijd gewaarschuwd voor piraten. Ze zijn absoluut niet te vertrouwen.
    Ik probeer zo onopvallend mogelijk achter Felix te kunnen kijken, wie weet kan ik de andere dames vinden en dan zo de loopplank afrennen. Met de hele groep weten we onszelf vast wel te redden. Adem halen, Maxime. Felix heeft je nog niets aangedaan, maar wel gered, daarbij lijkt het wel of hij het helemaal niet leuk vind. 'Ben je soms gedwongen of zo?'

everything, in time

Maxime - Dame.

Ah, wat blijft het eigenlijk toch een schatje. 'Hé,' fluister ik terwijl ik voorzichtig zijn gezicht tussen mijn handen neem en het mijn kant op draai. 'Natuurlijk ben ik niet bang voor je, je hebt mijn leven gered, dan kan ik toch niet bang voor je zijn, gekkie!' Het enige wat ik me afvraag, is of de andere piraten ook wel zo te vertrouwen zijn. Maar wie weet worden we nog gevonden door onze families uit Engeland, dan neem ik Felix gewoon mee, dan krijgt hij zijn eigen schip en kan hij doorvaren naar Amerika. Hij verdient dat piratenleven niet, dat past gewoon niet bij hem.

everything, in time

Felix maakt misbruik van haar goedgelovigheid!

Is prima joh, slaap lekker!:3

everything, in time

Ben ik weer ^-^ Even teruglezen en dan posten.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.