• Nummer 1
    Nummer 2

[url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

(p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

SOUNDTRTACK

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Tristan
    Zo onopvallend mogelijk loop ik het dek van de herdoopte De Eenhoorn op, het is nu De Rode Lelie, las ik op de boeg. Dat ik het tot hier al gemaakt heb, geeft me een opgewonden gevoel. Maar nu komt het moeilijkste. Op mijn tenen sluip ik door het ruim naar mijn passagierskajuit. Ik wil absoluut niet dat iemand me opmerkt, want als Haugh de bemanning inderdaad heeft omgekocht, dan waag ik me in het hol van de leeuw. Iemand komt aangewandeld, dronken, zo te horen. Ik hoor een fles vallen en een scheldtirade die zelfs de duivel zou doen blozen. Al vloekend komt de man dichterbij en ik verstop me achter de trap, om de man een klap met mijn rapier te geven als hij passeert. Zonder fles en nog steeds vloekend, komt de dronkaard voorbij en ik sla hem zonder problemen buiten westen, alsof ik dit alle dagen doe. Ik gluur nog even naar zijn gezicht voor ik verderloop. Het is Jabril, die me met kaarten een beetje rijker had gemaakt. Ik had valsgespeeld, maar wat dan nog.
    In mijn kajuit laadt ik mijn kleine fortuin in een kistje, samen met een beetje papier, ganzenveren en inkt. Je weet maar nooit. Mijn stiletto steek ik in mijn laars en dan verdwijn ik weer van het schip, in de richting van een geldwisselaar. Die hebben doorgaans altijd wel een kluis te huur. Op straat wijzen ze me door naar Bill Hart en wanneer ik zijn winkel, of hoe je dat ook noemt, gevonden heb, ga ik zonder kloppen binnen
    Het is vrij licht in de kamer, wat me aangenaam verrast. Een man komt uit een ander vertrek binnengelopen. Zijn zwarte haar plakt tegen zijn voorhoofd en zijn gelaatsuitdrukking is als die van een dode vis, maar onder zijn afgescheurde hemd is hij even gespierd als een stier. Iemand waar niet mee te sollen vanlt. Wanneer hij mij ziet met mijn kistje en mooie jas flitsen zijn mondhoeken even omhoog in een glimlach. 'Ik wissel alleen geen pesos vandaag, die zijn allemaal weg.'
    'Daar kom ik niet voor. Ik wil een kluis huren.' Ik geef een paar klopjes op de kist onder mijn arm. De man wenkt me en sloft een andere kamer binnen en gaat dan via een trap de kelder in, die schamel verlicht is met twee of drie kaarsen, maar wel een stuk of vijftien kluizen bevat. Overal liggen plassen van een onbestemde beige vloeistof. Bill trekt de sleutel van nummer 7 en geeft die aan mij. Het ding weegt minder dan ik dacht en is nog in vrij goede staat, wat me ook aangenaam verrast. Handig ook dat er een koortje aan is.
    'Hoe weet ik dat dit de enige sleutel is?' vraag ik hem. De man haalt zijn schouders op.
    'Als ik een bedrieger was, zou ik dan zoveel kluizen nodig hebben?'
    Oké, daar zit wat in. En als ze hem op straat kennen, zal hij wel min of meer bertrouwbaar zijn.
    'De huurprijs is 1 goudstuk per maand, een goede prijs.'
    Ik knik, dat weet ik. 'Ik kan wel een tijdje wegzijn...'
    'Dan betaal je 6 maanden en mocht het meer zijn, betaal je me dat achteraf bij,' onderbreekt Billy me verveelt. Hij steekt zijn hand uit en ik deponeer er 6 goudstukken in. Dan laat hij me alleen. Natuurlijk heb ik een van de onderste kluizen, waardoor ik bijna op mijn buik moet gaan liggen. En natuurlijk ligt er een gigantische plas voor. Met een zucht stap ik er in en begin ik mijn kistje over te laten. Éen vierde van de inhoud steek ik extra in mijn beurs in mijn jaszak. Daar kan ik gemakkelijk een tijdje mee rondkomen en als ik piraat wordt, zal ik nog wel genoeg bijverdienen, als anderen dat voor hun beroep doen... Eventjes twijfel ik of ik mijn jas er ook nog bij zou proppen, maar aangezien het op zee best koud kan zijn doe ik dat maar niet. Ik draai de kluis op slot en hang de sleutel aan het koortje rond mijn nek. Vervolgens neem ik snel afscheid van Bill en loop terug naar de boot. Halverwege botst een koppeltje tegen me op. Wanneer we rechtkrabbelen, komt er een troep woeste mannen op ons afgestormd. Oh, help, wat heb ik nu weer gedaan?
    Onmiddelijk trek ik mijn rapier om hen te helpen, ontsnappen is nu toch geen optie meer en daar heb ik voor gezorgd.

[ bericht aangepast op 21 april 2011 - 18:06 ]

Home is now behind you. The world is ahead!

Felix - Piraat

Net wil ik Maxime een steegje in trekken, als er plots van uit het niets een jonge man opduikt en ons allebei tegen de grond kegelt. Ik herken hem van eerder op de boot. Toen was ik er vanuit gegaan dat hij een havenmeester of iets dergelijks was, aan zijn chique kleren te zien. Nu de bandieten ons ingehaald hebben, is er geen ontsnappen meer aan mogelijk en dat lijkt ook de havenmeester te weten, want hij trekt zijn degen. 'Blijf achter ons en als één van ons valt dan loop je zo snel mogelijk naar de winkelstraat en probeer je daar een vrouw te vinden die je naar de haven wil brengen, begrepen? Desnoods betaal je haar. En steek je mooie gezichtje weg, daar komen ze op af als vliegen op stroop,' fluister ik snel terwijl ik haar overeind help. Ik betwijfel eerlijk gezegd of dat laatste er iets toe doen, aangezien de piraten hier praktisch alles neuken, als het maar een rok aan heeft. Dan duw ik haar voorzichtig achter me en haal mijn blikkerende degen tevoorschijn. 'Bedankt maat,' zeg ik nog tegen de nieuwe voor de mannen ons tegemoet komen. Enig ander -waaronder ikzelf- zou gewoon verder gelopen zijn en ons aan ons lot overgelaten hebben. Ik moet toegeven dat ik dat toch op prijs stel. Eigenlijk ligt het helemaal niet in mijn karakter om iemand zomaar te bedanken, laat staan te vertrouwen, maar het feit dat hij ons helpt duidt denk ik wel aan dat hij een man is waar op te rekenen valt. Wat van mij gelukkig niet gezegd kan worden trouwens, een eer is zo moeilijk te onderhouden. Maar enfin.
    Het groepje lapswanzen heeft ons uiteindelijk weten te bereiken en veel van hen zwaaien in het rond met degens en verschillende sabels. Die sabels zouden nog wel eens een probleem kunnen vormen, aangezien ze zwaarder zijn dan mijn rapier, maar met wat techniek en stijl zou het moeten lukken.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Tristan

'Bedankt maat.' zegt de man, wat ik ten zeerste apprecieer, hoewel ik me er nog schuldiger door ga voelen. Misschien waren ze zonder mij wel gewoon ontsnapt. Ik krijg niet meer de tijd om iets te antwoorden, want de eerste idioot stort zich al op mij. Grijnzend pareer ik zijn aanval en maak hem in een kort gevecht zijn sabel afhandig. Met een klop van het vest van mijn rapier sla ik hem buiten westen en raap ik zijn degen op. Leuk, nu heb ik er twee. Eigenlijk zijn ze minder gevaarlijk dan ze eruit zien. Ze zijn dronken en dat maakt hen een pak minder geconcentreerd en voor ons makkelijke tegenstanders. Ik steek een dikzak die de man van het koppel in de rug wilde aanvallen, in zijn arm en terwijl hij brullend van de pijn op de grond valt, ben ik al weer met een andere bezig. We zijn best een goed team, de man en ik.

Oké, nu moet ik wel door (met een vriendin naar zee), maar morgenavond (geen idee hoe laat), ben ik er zeker weer! (:

[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:57 ]

Veel plezier aan zee !

Felix - Piraat

Met enkele vlugge bewegingen weet ik een van de mannen tegen de muur te dwingen, waardoor ik de kans krijg om hem bij zijn vettige haar te grijpen en hem bewusteloos te slaan tegen de harde bakstenen. Dan hoor ik een vaag gebrul achter me waardoor ik me vliegensvlug omdraai en oog in oog sta met een dikke man die het blijkbaar in zijn hoofd heeft gehaald om me in mijn rug aan te vallen. De havenmeester heeft daar echter een stokje voor gestoken, waarvoor ik hem een tik tegen mijn denkbeeldige hoed geef. Hij is lang zo slecht nog niet. Heel handig met zijn degen. Desondanks merk ik dat hij systematisch niet doodt, waardoor ik besluit dat ik dat zelf beter ook niet doe. Voor je het weet heeft hij banden met de politie of iets dergelijks. Moest ik dan iemand doden, zou daar een hoop narigheid van komen. Waarschijnlijk zou ik vrijgesproken worden voor zelfverdediging, maar het scherpe feitje dat ik een piraat ben zou nogal wat problemen kunnen kosten, dus ik besluit om maar uit te kijken. Daarop valt nog één van de mannen me aan, maar ik weet hem makkelijk uit te schakelijken door de zijkant van mijn wapen als zweep te gebruiken en bezorg hem een rode striem in zijn gezicht. Doordat hij afgeleid is van de pijn heb ik het niet moeilijk om het handvat hard op zijn slapen te slaan en hem zo een ticketje naar dromeland te bezorgen.

[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:04 ]

Maxime - Dame.

Ineens bots ik nogmaals tegen iemand op, ik gil maar voel hoe ik opgevangen wordt. 'Bedankt,' zeg ik voorzichtig en kijk omhoog. Pfoeh, deze man ziet er ook niet slecht uit. Heel anders dan Felix, maar zijn wilde haren zijn fascinerend, die heb ik altijd al mooi gevonden, juist omdat mijn ouders daarop tegen waren. De mannen halen ons makkelijk in en de paniek slaat weer toe. Zowel de nieuwe man als Felix gaan voor me staan en ik knik dat ik Felix begrijp, hoewel ik niet weet hoe ik mijn gezicht kan verbergen, daarom hang ik er maar wat plukjes haar voor.
    Voor ik het goed en wel besef, is iedereen al in een groot gevecht gewikkeld. Het is verschrikkelijk om te zien, maar ik moet toegeven dat ze het goed doen, Felix en die ander. Desondanks kan ik het niet laten af en toe te gillen, totdat mijn gegil ineens gesmoord wordt. Vanwege de drukte is het één van de mannen blijkbaar gelukt achterlangs te glippen en nu voel ik zijn vieze, stinkende hand op mijn mond. Ik probeer te gillen, tevergeefs natuurlijk en spartel met mijn benen, die de grond niet eens meer raken.

everything, in time

May
    Snel loop ik de stad in,om het opsporingsbericht enkele keren te laten kopiëren door een vriend. Ik stop de papieren veilig weg in mijn buidel onder mijn corset-bh-ding. Daarna loop ik terug naar het schip. Onderweg hoor ik het rumoer van een gevecht. Nieuwsgierig sluip ik dichterbij. In de woelende massa onderscheid ik Felix en een meisje. Ze wordt vasgegrepen door een vieze,gluiperige man met het vettigste haar dat ik ooit gezien heb. Haastig meng ik me in het gevecht,mijn dolk in de aanslag. Met een klap boor ik het geval in de zij van de man en duw hem ruw tegen de muur. Het mooie meisje,duidelijk van adel,kijkt me verrast aan. "May Carter,aangenaam." zeg ik vrolijk en grijp haar bij de hand. "Tijd om te vertrekken." meld ik erbij als ik drie mannen op ons af zie stormen. Felix is nog steeds verwikkeld in een gevecht met zijn aanvallers. Ik grijns even als ik zijn stomverbaasde gezicht zie als hij me opmerkt. Daardoor krijgt een aanvaller de kans om hem een klap te geven,recht tegen de zijkant van zijn hoofd. Hij wankelt en zakt op één knie. Ik twijfel even,maar mijn eergevoel wringt en een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik hem niet kan achterlaten. Ik draai me met een ruk naar het meisje. "Ren alsof de duivel je op de hielen zit." zeg ik haar dwingend. Na haar streng aangekeken te hebben,meng ik me weer in het gevecht. Ik grijp een man bij zijn hoofd die Felix wil aanvallen en draai dat enkele graden naar rechts. Hij zakt als een lappenpop in elkaar. Felix kijkt verbaasd aan. "Niet dood,bewusteloos voor een halfuur. Abandon ship,denk je ook niet?" grinnik ik tevreden als ik hem mijn hand aanbied om hem recht te helpen.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Tristan

Wanneer ik er nog een bij zijn kraag neem en -gezichte eerst- tegen de muur smijt, mengt er zich ineens een meisje in ons gevecht. Het eerste wat er door mijn hoofd schiet is dat ze echt een enorme gans moet zijn en dit beter aan volwassen mannen kan overlaten. Scar, zoals ik de man van het koppeltje in mijn hoofd ben gaan noemen, lijkt er hetzelfde over te denken want hij kijkt haar ongelovig aan. Ik grimas even wanneer een of andere boer hem op dat moment een harde klap tegen zijn hoofd verkoopt. Helaas kan ik hem niet gaan helpen, er zijn 2 mosselkoppen die mijn aandacht eisen, maar dat is blijkbaar niet nodig ook, het blondje draait handig de nek van Scar's tegenstander om laat hem neervallen op de straatkeien. Ik moet mijn mening herzien: ze kan zich best redden, en daar is ze trots op ook aan haar gezicht te zien. Of ze geniet ervan dat ze Scar kan helpen, want ze lijken elkaar te kennen. Vrouwen...
    "Niet dood,bewusteloos voor een halfuur. Abandon ship,denk je ook niet?"
    Ze steekt haar hand uit naar Scar nu duidelijk verbaasd. Het valt me ook op dat Scars meisje is gaan lopen en het lijt-kt me het beste om achter haar aan te gaan, zo'n mooi kind alleen op Tortuga is om problemen vragen. Het verbaast me dat hij niet zorgzamer met zijn meisje is. Er zijn nog een paar dronkelappen over, die ons duidelijk iets berekender willen aanvallen, en dan krijg ik een idee. 'Op drie lopen we achter je meisje aan!' roep ik over mijn schouder naar Scar en het blondje. Ik spring op een kratje, zwier het met vaatjes volgestouwde net dat ik een ogenblik geleden heb zien hangen, in de richting van de lomperikken die nog niet zijn gaan lopen en hak dan met één houw van Jane het touw waarmee het net wordt dichtgestropt en omhooggehouden door. De tonnen vallen kletterend naar beneden en beginnen met een halsbrekende vaart te rollen, in de richting waarin het straatje naar beneden afloopt en ook de richting waar onze lamlendige tegenstanders staan. Door de kracht van de zwaai van het net zijn er sommige vaten al op en tussen hen neergekomen en nu komt er ook nog een lawine van hout op de dronken zeeschuimers af. 'Drie!' brul ik terwijl ik van het kistje spring. Er moet er maar eens één niet plat of afgeschrikt zijn.

[ bericht aangepast op 20 april 2011 - 13:04 ]

Felix - Piraat

Godverdegodver- Waar komt dat wijf nou weer vandaan? Even ben ik afgeleid door woede en verbazing, een kans die één van die klootzakken met zijn beide handen vastgrijpt. Met volle kracht ramt hij zijn vuist tegen mijn slaap, waardoor ik zwarte plekken zie dansen en mijn evenwicht verlies. Mijn tegenstander haalt opnieuw uit, maar hij had niet gerekend op Blondie, die hem met een woeste beweging de nek omdraait. Ze mompelt iets wat ik niet volledig opvang doordat ik nog steeds een beetje in de war ben en dan steekt ze met die arrogante grijns van haar een hand uit om me omhoog te helpen. Ik grom zacht en krabbel op mijn eigen houtje overeind. Het was haar schuld dat ik op de grond lag, in the first place. De havenmeester en ik redden ons prima zonder haar. Snel kijk ik even naar Maxime om te kijken of alles in orde is. Ze is weg! Godverdomme, mijn geld is er vandoor. Ze mocht alleen weglopen als ik dood was. De havenmeester lijkt mijn frustratie op te merken en roept me toe dat we op drie achter haar aan gaan. Drie m'n hoela! Nu! Maar waar was ze naartoe gegaan. De havenmeester wist het... Jakkes, moest ik toch op hem wachten. En dan ging dat kruidje-roer-me-niet van een May waarschijnlijk ook mee...'Waar heb je haar heen gestuurd,' blaf ik boos tegen May. 'Ze kent de weg hier niet, verdomme, daarom moest ik haar al komen helpen in de eerste plek...' Mijn degen draait vervaarlijk om en om in mijn hand terwijl ik mijn woede afreageer op nog twee piraten -waar bleven ze vandaan komen?- door mijn hiel hard in hun onderbuik te stampen. Ondertussen begint de havenmeester aan één of ander woest manoevre waar ik maar van hoop dat het goed afloopt. Als de tonnen echter het hoopje schorem verderop omver kegelen, grijns ik breed. Niet slecht. Helemaal niet slecht. Vaag hoor ik het woordje 'drie' vallen, waarna ik als een bezetene achter hem aandraaf. 'Goeie zet,' roep ik bewonderend als ik naast hem loop, waarna ik hem een appreciërende tik tegen zijn schouder geef. Nu Maxime vinden. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat haar niks over komen is. Want dan is al mijn moeite voor niks geweest.
    Waar May is, kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Zij moet haar plan maar trekken, ze heeft het mijne toch verpest.

May
    Met een lage grom bal ik mijn vuisten en ren weg van het hoopje ongeregeld dat op en over elkaar ligt te bekomen van de klappen die ze gekregen hebben. Eens ik terug in de hoofdstraat ben,steek ik nonchalant mijn handen in mijn zakken en begin te kuieren. Die Felix had me nu wel aangekeken met een woeste blik en me de huid vol geschreeuwd,maar eens we op volle zee zaten,zou daar verandering in komen. Peter Noah Zachary,prepare to go down. Way down! Ik kan het niet laten om even geamuseerd te grinniken. Ik ben zo vrolijk dat ik mezelf besluit te trakteren en ik stap de eerste de beste kroeg in. Nu alleen zien dat ik mijn geheim,Peter's geheim,Felix's geheim...ah,nevermind,niet verraad.

Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

Sorry dat ik zo weinig bij de rpg betrokken ben maar ik ben nogal druk met school dat ik geen tijd vrij kan maken voor Quizlet, ik hoop dat ik nog wel mee kan doen, maar dan weten jullie waarom ik niet vaak reageer !

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Maxime - Dame.

Nog een ander iemand, die ik niet ken, komt me redden van de man die me bruut vast had gegrepen. "Ren alsof de duivel je op de hielen zit." Hoewel ik het meisje niet ken, besluit ik haar advies toch maar aan te nemen. Ik draai me om en ren zo hard ik kan, ook al heb ik geen idee welke kant ik op moet rennen. Als ik echter niet meer kan, ren ik een steegje in en besluit daar te wachten. Ik hijg en probeer op adem te komen, tja, ik ben nu eenmaal niet gewend om zoveel te moeten rennen.
    Wanneer ik voetstappen hoor word ik bang, dadelijk hebben ze me gevonden en dan bedoel ik de mannen, niet Felix, die andere man en het meisje. Toch zie ik dat het wel zij zijn die voorbij rennen. 'Felix! Hierzo!' roep ik opgelucht. Het gevecht zal dan ook wel voorbij zijn.

everything, in time

Tristan
    'Goede zet!' zegt Scar en wanneer hij me een tik tegen mijn schouders geef, begin ik te grijnzen:'Bedankt!'.
    Door dit complimentje en het feit dat hij me de huid niet volscheld omdat ik hem tegen de grond flikkerde, besluit ik dat hij best aardig is. Pas wanneer we zijn meisje vinden, ga ik me weer helemaal gerust voelen. We lopen zij aan zij verder - het grietje is verdwenen, ik snap helemaal niet wat ze zich kwam mengen in ons gevecht - en bij elke stap die ik zet, raak ik meer en meer opgelucht dat ik Scar na vanavond nooit meer hoef te zien; ik ben bang om hem té aardig te gaan vinden. Ik heb geen behoefte aan vrienden. Ik sla een steegje in waarvan ik zeker ben dat Scars meisje het heeft genomen, omdat ze anders langs een drukke kroeg zou moeten, Scar volgt me, en het volgende moment horen we een meisjesstem 'Felix! Hierzo!' roepen. Scar stopt met lopen en ik concludeer dat hij dus Felix heet. Geluk. Ondanks de littekens lijkt het wel bij hem te passen. Het meisje ziet er ongedeerd en opgelucht uit, wat hetgene wat nog restte van mijn schuldgevoel als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.

Felix - Piraat

'Felix! Hierzo!' hoor ik plots ergens van uit een steegje komen, waarna ik naar voor schiet en de Havenmeester even negeer. 'Maxime! Je bent er nog! Gaat alles goed? Heb je pijn? Heeft er iemand je wat aangedaan?' ratel ik, half naar waarheid half geacteerd. Eigenlijk vraag ik me gewoon af of niemand haar beroofd had of iets dergelijks. Snel loop ik naar haar toe en veeg enkele losgesprongen haartjes uit haar gezicht en neem voorzichtig haar kin vast. 'Het spijt me, Maxime. Gaat alles goed?' Ik twijfel of ik haar vast moet nemen en haar moet knuffelen, maar ik ga er vanuit dat dat ongepast is. 'Laten we terug gaan naar de boot,'

Maxime - Dame.

Ik lach om de vele vragen en knik voorzichtig, omdat zijn hand mijn kin ondersteunt. 'Het is allang goed, maak je niet druk. Met mij is alles goed,' zeg ik, terwijl een naar gevoel me bekruipt; nu moet ik het slechte nieuws vertellen. Net als ik wil beginnen, stelt Felix voor om naar de boot te gaan. 'Wacht. Ik moet nog wat naars vertellen. Abby en ik hebben gezien hoe de jongen van het kraaiennest is geëxecuteerd, Abby is daarna door een hele groep mannen ontvoerd. Ik wilde ze stoppen, echt, maar ik werd compleet genegeerd. Het spijt me, Felix.' Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom die arme jongen is opgehangen, wat is het probleem? Het was maar een matroos, tenslotte. Iets klopt er niet.

everything, in time

May
    Na enkele gratis biertjes van enkele zatlappen versierd te hebben,slenter ik terug naar het schip. Ik zet me even apart,waar ik snel een stuk papier volkrabbel met wat ik ontdekt heb. Daar steek ik een kopie van het opsporingsbericht bij. Snel stop ik die weg. Die brief moet ik aan iemand geven die ik vertrouw. Mmh,wie? Dat zal ik later wel zien,eerst moet ik de andere opsporingsberichten op verschillende plekken verstoppen. Ik verspreid ze over het schip,op plekken waar niemand ze vind maar waar ik wel snel bijkan. Uiteindelijk hou ik er één over in mijn corset. Perfect. Oh,wat zou ik me amuseren de komende weken.