• Nummer 1
    Nummer 2


    [url][/url]Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…
    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine,Rosalie Noa,Maxime,Clarabella, May
    Piraten:
    Olivier (Captain),Abby/Jack (Piraat),Peter/Felix(Piraat),Ace (Piraat),Kenneth (Kraaiennest Dude), Tristan
    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Souleater, het idee om piraatjes te gebruiken door mij :p)

    SOUNDTRTACK



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:37 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, slim (: Of laat 'm overboord flikkeren met een storm ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May
    Terwijl hij wegrent,kijk ik hem woedend na. Oh,wat zou ik die klootzak graag kielhalen! Kwaad krabbel ik overeind en trek mijn bloes weer over mijn hoofd. Ik bind mijn riem rond mijn middel en stop mijn pistolen er weer achter. Tijd om de kapitein van deze schuit te gaan zoeken.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holy! Ik zie deze nu pas. Ah faal. Even lezen.

    Trouwens, Simone, beterschap!
    En Sanne is bezig met die ene RPG. (:


    everything, in time

    Nooez, dan moet ik laat insrpingen aangezien ik wegga :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is wel een goede ja :']
    Dan moet Abby nog wel even over straat lopen.. En Kenneth kan inderdaad wel uit het kraaiennest vallen of vermoord worden of zoiets :']

    Josephine
    Voordat Ace antwoord kan geven komt de man met de littekens binnengelopen. Ik sta op en kijk nog even naar Ace. "Ik ga even.. een luchtje scheppen." zeg ik zacht en ik loop naar buiten. De zon schijnt en er waait een licht briesje. Ik loop van de boot af en haal diep adem. Met de soldaten is het misschien niet heel slim om ver van de boot af te gaan, dus kan ik het beste hier in de buurt blijven. Ik kijk naar het glinsterende water en vraag me af of ik Ace echt kan vertrouwen.

    Olivier
    "Waarschijnlijk alleen als ik iemand wil verleiden." Ik grinnik. Zou ze al iemand in gedachten hebben? De jurk staat haar goed, dus moeilijk is het voor haar waarschijnlijk niet. Ik steek mijn hand op als ze weg loopt, en kijk over het dek. De meeste piraten zijn al weer terug en tillen vers eten en buskruit aan boord. Ineens valt mijn oog op een meisje dat bij de reling haar haren staat te fatsoeneren. Ze heeft een broek aan, maar aan haar bovenlichaam is duidelijk te zien dat ze een vrouw is. Verbaasd loop ik naar haar toe. "Hallo jongedame, kan ik u ergens mee helpen? Ik ben Olivier, de kapitein van dit schip."

    Ofofofofof je doet dat Kenneth is ontmaskert als vampier damn, ik bedoel als piraat en dat hij dan opgehangen wordt, vrijwel direct waardoor de rest van de bemanning het dus niet door had. Maar dan gebeurt dat midden in de stad, dat deden ze vroeger: iedereen moest zien wat er gebeurd met zulke mensen. (':


    everything, in time

    Omfg, dat zou zo vet zijn :'D En dan zien ze hem hangen en dan gaan hun kijken en dan worden ze gesnapt en Abby ook en dei wordt dus dan 'ontvoerd' lol en dan is dat ook opgelost =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik Maxime dan met Abby mee laten lopen? Want die is achter gelaten door Felix haha.:'D
    En anders is ze lonelyyy.


    everything, in time

    Sure thing x'd Lol en dan komt Abby later terug in der roeibootje en kan ik weer joinen :Y) allemaal iets té toevallig, maarja, we kunnen haar moeilijk in coma laten. :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar maar ;o Ze wilde winkelen ;3 En Feel wil z'n heethoofdkant niet aan haar laten zien. maar dat zou wel handig zijn, want dan kan Maxime eventueel de anderen waarschuwen dat Kenneth geëxecuteerd wordt of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Geëxecuteerd, ja, dat zocht ik, danku!:'D

    Eh haha ja, maar dat kan toch? Ik ben vergeten waar Abby nu is, maar anders kunnen die twee samen winkelen en dat ze dat dan zien/horen I dunno.D:


    everything, in time

    Op 't schip xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May
    Ik schrik op en smijt mijn vlecht over mijn schouder. Al snel herpak ik me en glimlach vriendelijk. "May Carter." stel ik me voor. Trots recht ik mijn rug en keek de kapitein recht in de ogen. "Ik wil me aanmelden als nieuw bemanningslid,kapitein." Even zie ik een blik van verbazing in zijn ogen. Oh,hier kan ik dus echt niet tegen. "Ik heb een halfjaar meegevaren op The Black Abbey en heb hier een halfjaar vastgezeten. Ik kan me perfect verdedigen en ben niet vies van zware en gevaarlijke karweitjes." zeg ik met een venijniger ondertoon dan ik bedoeld had. "Vraag maar aan Felix,hij heeft al mogen ondervinden dat ik niet echt een softie ben."

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 19:35 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    I knew that.D:
    Hoe gaan we die twee weer bij elkaar brengen?:"D
    Mss lukt het ons nog om te kunnen schrijven dat Abby dus idd ontvoerd wordt, dan is het niet erg als jij een week weg bent. Hebben wij de tijd jou te zoeken en in de tussentijd wordt Abby gemarteld of zo.:'D


    everything, in time

    Oooowh, dat martelen klinkt genius. Ookal zat ik eraan te denken dat het soldaatjes van het thuisfront waren die haar dus naar huis wilden brengen met het schip en dat ze toen wist te ontsnappen tijdens storm met tirest roeibootje ;']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.