• Man steekt zichzelf in brand.


    Hij deed het pal voor het Nationaal Monument, onder het toeziend oog van veel mensen.
    Volgens ooggetuigen heeft de man, die naar het ziekenhuis is gebracht, zichzelf in brand gestoken en ging het om een bewuste actie. De NOS meldt dat de man ruzie kreeg met Engelstalige toeristen en daarna omstanders waarschuwde bij hem uit de buurt te blijven. De man is inmiddels zwaargewond afgevoerd.
    Omstanders probeerden het vuur te doven, onder meer met jassen. Zij zijn opgevangen door de politie. AT5 heeft de beelden. De man op de Dam sprak Nederlands met een buitenlands accent en maakte een verwarde indruk.
    Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een poging tot zelfdoding. De man is voor de politie niet aanspreekbaar. Op de Dam is de bewuste plek, vlak voor het Nationale Monument op de Dam, afgezet. Omdat het een poging tot zelfdoding betreft, is de politie terughoudend in het verstrekken van informatie
    BRON

    Ik schrok me echt dood toen ik dit zag!


    Everything is worse without music.

    Creepy.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Was dit vandaag? OMG..


    Life is hard and then we die

    Lekker dan. :l


    your eyes are like stars in the night.

    Omg o.o


    Me so good.

    Omfg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    O.o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    PUKKELxDING schreef:
    Was dit vandaag? OMG..

    Ja mijn vader zei het ineens, de update was wo 06 apr 2011, 12:26 dus lijkt me wel ;O!


    Everything is worse without music.

    Omg die man is gek!! Wie steekt ze nou zichzelf in brand? 0_0

    Creepy


    What is youre favo scary movie?

    Hush schreef:
    Creepy.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ieuw ;x


    effort never betrays you

    Fucken. Creepy.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wtf o_o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OMG
    Dan ben je ook goed gek,om deze reden.

    En ik maar denken dat dit alleen in Vietnam gebeurd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik word er gewoon serieus misselijk van..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Respect voor de mensen die dat vuur probeerden te doven, ik zou gewoon weglopen van schrik an afschuw, denk ik.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.