• Man steekt zichzelf in brand.

Hij deed het pal voor het Nationaal Monument, onder het toeziend oog van veel mensen.
    Volgens ooggetuigen heeft de man, die naar het ziekenhuis is gebracht, zichzelf in brand gestoken en ging het om een bewuste actie. De NOS meldt dat de man ruzie kreeg met Engelstalige toeristen en daarna omstanders waarschuwde bij hem uit de buurt te blijven. De man is inmiddels zwaargewond afgevoerd.
    Omstanders probeerden het vuur te doven, onder meer met jassen. Zij zijn opgevangen door de politie. AT5 heeft de beelden. De man op de Dam sprak Nederlands met een buitenlands accent en maakte een verwarde indruk.
    Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een poging tot zelfdoding. De man is voor de politie niet aanspreekbaar. Op de Dam is de bewuste plek, vlak voor het Nationale Monument op de Dam, afgezet. Omdat het een poging tot zelfdoding betreft, is de politie terughoudend in het verstrekken van informatie
    BRON

Ik schrok me echt dood toen ik dit zag!

Everything is worse without music.

Ja, ik had het gelezen. Ik vind die reacties van al die mensen wel begrijpelijk, maar ook dom. Die vent steekt zichzelf in de fik, dan zal die daar wel een reden voor hebben, hè? Als ie graag gered wil worden dan zou ie dat toch niet doen. Lekker laten branden? ;x

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Soundeffect schreef:
    Ja, ik had het gelezen. Ik vind die reacties van al die mensen wel begrijpelijk, maar ook dom. Die vent steekt zichzelf in de fik, dan zal die daar wel een reden voor hebben, hè? Als ie graag gered wil worden dan zou ie dat toch niet doen. Lekker laten branden? ;x

Je laat toch een man niet branden midden op de Dam in Amsterdam, gewoon ziekelijk als iemand dat doet..

Linyola schreef:
    (...)
    Je laat toch een man niet branden midden op de Dam in Amsterdam, gewoon ziekelijk als iemand dat doet..

Hij wíl graag in de fik staan, toch? Hij wil dood. Nou ja, dat had ie wel even op een andere manier mogen doen, maar laat hem dan ook, anders wordt ie alleen maar ongelukkig. Nu hebben wij hem gered, omdat we het niet aan kunnen zien, maar het ging niet om die vent zelf hoor. Gewoon van: "Aah, een man in de fik, o god, er gebeurt iets engs hier, wat is dit, o help dit is eng, oke, blussen dan maar dan is het weg en dan is het niet eng meer."
    Maar goed, ik zal wel de enige zijn die zo denkt :'D

Oke..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

omg!

Soundeffect schreef:

En als je hem laat branden zonder iets te doen, dan wordt je zelf vervolgd, aangezien het je taak is iets te doen. Geloof me, dat gebeurt.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Courtesan schreef:
    (...)

En als je hem laat branden zonder iets te doen, dan wordt je zelf vervolgd, aangezien het je taak is iets te doen. Geloof me, dat gebeurt.

Serieus? O_O
    Oh my lord.

Heeft die man aansacht te kort?Seriues wie doet nu zo iets?

Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

Canibal schreef:

Ik denk niet dat het aandacht te kort is. Hij heeft niet voor niks een zelfmoord poging gedaan. Alleen de locatie is wat vreemd.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Omijngod ;o

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Canibal schreef:

Als je, jezelf in de fik zet denk ik niet dat het eerste wat je denkt. 'oeh yes, ik krijg nu aandacht.' lijkt mij haha.

ik vind wel écht dat die mensen super reageren!
    maar zoals al in het filmpje werd gezegd: wat een psychopaat..
    :8

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Sick

I solemny swear i am up to no good

Qlimax schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het aandacht te kort is. Hij heeft niet voor niks een zelfmoord poging gedaan. Alleen de locatie is wat vreemd.

Ik vind, áls je zelfmoord pleegt, doe het dan op een plaats waar niemand last van je heeft, want dit kan echt traumatisch zijn voor andere mensen ook nog :o

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Oh mijn god, wat vreselijk. :x

wth.