• hey allemaal,
    Ik zit te denken om te beginnen aan de serie boeken van Pretty Little Liars.
    Ik vraag me alleen af of het wel iets voor me is.
    Kunnen jullie me misschien meer vertellen over deze serie boeken?
    en wat vinden jullie er zelf van?

    xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Jij, log uit en ga lezen. Ik dwing je daartoe. GA LEZEN, NUUUUU.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Jij, log uit en ga lezen. Ik dwing je daartoe. GA LEZEN, NUUUUU.


    Hahaha dat is wat ik noem een duidelijke reactie (Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 14:15 ]


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb alleen het eerste boek gelezen en ik vond het leuk. (:


    •*• Lululu •*•

    Amaray schreef:
    Ik heb alleen het eerste boek gelezen en ik vond het leuk. (:

    + Ik heb het tweede boek al besteld. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb het eerste en het 2e boek en ik vind ze zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig .^^

    Ik heb de boeken die uit zijn gelezen, vond ze echt gaaf! <3


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    De boeken zijn niet wow en soms is het wat langdradig, maar het is gezellig lectuur als je je wat wil ontspannen en lichte lectuur wilt lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    De boeken zijn niet wow en soms is het wat langdradig, maar het is gezellig lectuur als je je wat wil ontspannen en lichte lectuur wilt lezen.


    To infinity and beyond •

    Ik heb er al een paar uitgelezen. En echt awesome!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb de eerste 8 delen in het Nederlands gelezen, maar ik moet nu overstappen naar het Engels aangezien ze boek 9 niet meer hebben in het Nederlands. Voor mij geen probleem, aangezien mijn Engels nog redelijk goed is. Pretty Little Liars is echt aan te raden!

    Ik zag laatst de eerste in de bieb en twijfelde ook heel erg, is het niet heel anders dan de serie op tv?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kenway schreef:
    Ik zag laatst de eerste in de bieb en twijfelde ook heel erg, is het niet heel anders dan de serie op tv?

    Melissa heeft blond haar en Emily heeft een zus, hahahaha. Maar verder valt het wel mee, I guess.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oke, even een update.
    Ik ben nadat ik dit topic aanmaakte begonnen met deel 1
    Nu heb ik die uit en begin aan deel 2
    Ik vind het echt geweldig :)


    He like girls how eat carrots!

    Hetzelfde hier heb deel 1 op vakantie gelezen en ga straks naar bieb om de rest van de serie te halen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik lees alleen giga snel en ik ben bang dat ik er dan achter kom wie A is, en dat wil ik eigenlijk nog niet haha. Misschien dat ik ga lezen als de serie afgelopen is (krul) Hoewel als ik geen andere boeken voor in mijn vakantie kan vinden ik toch maar ga beginnen aan de eerste delen, kan geen kwaad.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind