• Okay, ik heb morgen een spreek examen van Nederlands.
    Nu moet ik een presentator op de radio spelen.
    Dat bestaat uit twee delen.
    Voor het eerste deel heb ik tips nodig voor wat ik kan doen. Bv, het nieuws doen of het weer, zo'n dingen.
    En voor het tweede heb ik een top drie nodig van liedjes.

    Dank jullie wel voor jullie hulp.

    Een spreek examen moet je zelf maken, net zoals een opstel zouden velen hier kort af zeggen. Maar ik zal wel even nadenken voor je (:


    Only losers can act the way you do

    Daarbij kan ik je niet helpen, aangezien ik maar een 8.5/15 heb voor mn mondeling, terwijl de leerkracht zei dat het "goed" was.
    /pissed off.


    I'll keep you a daydream away.

    Zoals je zelf al zei kun je het weer of nieuws doen, je kan ook een verkeersverslag doen of hoe je het ook wilt noemen. Verder heb ik echt niet veel inspiratie voor het eerste deel

    Voor het tweede deel;
    Neem drie liedjes die jíj goed vind of zo, misschien kun je eens op het internet kijken, dat van mij gaat momenteel sloom en nog veel succes met mijn hulp dat nergens op trekt (:


    Only losers can act the way you do

    Shameless schreef:
    Daarbij kan ik je niet helpen, aangezien ik maar een 8.5/15 heb voor mn mondeling, terwijl de leerkracht zei dat het "goed" was.
    /pissed off.

    Vaag getal 8.5/15??


    Als je maar een ananas hebt..

    Edit;
    Ik vraag dus wel niet of jullie het willen maken, he. Ik vraag gewoon of jullie weten wat ik kan doen. That's all.
    En waarom ik jullie top drie vraag; wel, niemand maar dan ook echt niemand van mijn klas luisterd naar de muziek die ik luister.

    VoodooDoll schreef:
    (...)
    Vaag getal 8.5/15??

    Wat is daar nu vaag? 8,5 op 15.
    Ik kreeg wel eens 7.1/10

    Nou, vertellen waar de flitspalen staan?
    'k luister eigenlijk nooit naar de radio :X.

    Maar voor die top drie, 'k zou zeggen laat Aloha from hell horen :Y)
    óf Taylor Swift (obsessed).
    Maar goed, dat andere niet naar jouw muziek luisteren maakt toch niet uit? 't is niet dat je een radio moet maken voor een bepaalde doelgroep zodat je typische 'pop'muziek ofz moet laten hoor, of wel soms?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Nou, vertellen waar de flitspalen staan?
    'k luister eigenlijk nooit naar de radio :X.

    Maar voor die top drie, 'k zou zeggen laat Aloha from hell horen :Y)
    óf Taylor Swift (obsessed).
    Maar goed, dat andere niet naar jouw muziek luisteren maakt toch niet uit? 't is niet dat je een radio moet maken voor een bepaalde doelgroep zodat je typische 'pop'muziek ofz moet laten hoor, of wel soms?

    Nee, het is niet gericht naar een bepaalde muziekgroep.
    En goed dat ik weet wara de flitspalen staan. xD

    vraag het rickjuhg hijs DJ :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Voor die top 3; Flo Rida - Right Round, Agnes - Release Me, Britney Spears - If You Seek Amy? Ik weet niet goed, sorry.


    Only losers can act the way you do