• Man steekt zichzelf in brand.


    Hij deed het pal voor het Nationaal Monument, onder het toeziend oog van veel mensen.
    Volgens ooggetuigen heeft de man, die naar het ziekenhuis is gebracht, zichzelf in brand gestoken en ging het om een bewuste actie. De NOS meldt dat de man ruzie kreeg met Engelstalige toeristen en daarna omstanders waarschuwde bij hem uit de buurt te blijven. De man is inmiddels zwaargewond afgevoerd.
    Omstanders probeerden het vuur te doven, onder meer met jassen. Zij zijn opgevangen door de politie. AT5 heeft de beelden. De man op de Dam sprak Nederlands met een buitenlands accent en maakte een verwarde indruk.
    Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een poging tot zelfdoding. De man is voor de politie niet aanspreekbaar. Op de Dam is de bewuste plek, vlak voor het Nationale Monument op de Dam, afgezet. Omdat het een poging tot zelfdoding betreft, is de politie terughoudend in het verstrekken van informatie
    BRON

    Ik schrok me echt dood toen ik dit zag!


    Everything is worse without music.

    Hij is aan zijn verwondingen overleden.

    Bron


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Bah, waarom doe je nu zoiets. :x


    Let the Night embrace you

    Hush schreef:
    Creepy.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het ziet er eigenlijk best maf uit. Ze staan daar met jassen te slaan op een brandende man 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Hanoena schreef:
    Hij is aan zijn verwondingen overleden.

    Bron


    Echt heftig allemaal.
    Niemand zal weten wat de aanleiding er toe was.


    "Don't look back, you're not going that way."