• Hey mensjes
    Ik ben sinds kort helemaal verslaafd aan allemaal soorten horrorgames.
    Ik heb al slenderman, grey, amnesia en elementary.
    Ik hou totaal niet van schietspellen dus echt alleen van die horrodingen waarbij je rondloopt en niet hoeft te schieten, steken, moorden, whatever.
    Weet er iemand nog een paar leuke horrorgames voor mij?

    oh en zijn hier trouwens nog meer horrorgamefans onder de quizletters? zo ja, wie speelt er nog meer slender (eve. ook elementary) en wie heeft het aleens uitgespeeld?
    oh en ik heb amnesia nog nooit gespeeld, alleen nog maar gedownload, is er hier iemand die het speelt? is het echt zo eng als men zegt dat het is? want er werd van slender ook gezegd dat het de engste game ooit was maar slender is totaal niet eng.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik speel geen horrorgames, maar ik speel wel een spel dat ik best 'eng' vind. Maar dat interesseert je waarschijnlijk toch niet omdat het gebaseerd is op een anime :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    10 Really Scary PC Games That Will Scare the Pants Off You!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amnesia is wel eng! het is echt een zenuwspel hahaxD The grudge op de wii is volgens mij wel echt een dieing spel echt de clips die ik heb gezien zijn echt kapot engxD

    CyberLord schreef:
    10 Really Scary PC Games That Will Scare the Pants Off You!


    dankje ^^

    ooh fear staan daar ook bij.. die heb ik bij een vriendin wel is gespeeld dat is episch :)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ben echt een schijtlaars van hier tot Tokio en weer terug. Bij Slender blijf ik altijd hangen op drie blaadjes en wekenlange nachtmerries.(no_chears)


    everything, in time

    Catoodle schreef:
    Amnesia is wel eng! het is echt een zenuwspel hahaxD The grudge op de wii is volgens mij wel echt een dieing spel echt de clips die ik heb gezien zijn echt kapot engxD


    ja de grudge heb ik van pewdiepie (weet niet of je hem kent, tis zon youtuber) gezien maar dat is voor de wii en er bestaat geen pc versie van en ik heb dus een soort van geen wii... :X


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    I love them. :9~

    Ga Penumbra spelen.

    Oh en amnesia is best scary ja, ik schrok me echt dood soms. :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:00 ]

    Ik speel af en toe Amnesia, maar ik zit nog niet zo ver en heb voorlopig niks engs meegemaakt.

    Silverlance schreef:
    I love them. :9~

    Ga Penumbra spelen.

    Oh en amnesia is best scary ja, ik schrok me echt dood soms. :'D


    Penumbra en Amnesia zijn aweome. Beiden zijn nu op 75% sale op steam (5 euro ieder geloof ik)
    Sowieso is er een haloween sale nu, dus ik zou es een kijkje nemen op steam als je horror games zoekt ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Maeva schreef:
    Ik speel af en toe Amnesia, maar ik zit nog niet zo ver en heb voorlopig niks engs meegemaakt.

    Waar ben je nu dan? c:

    Silverlance schreef:
    (...)
    Waar ben je nu dan? c:


    Ik heb net mijn eerste monster gezien, zo bij heel wat kleine kamers en een balkon en trappen lol. In the dark descent wel te verstaan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 23:10 ]

    Maeva schreef:
    (...)

    Ik heb net mijn eerste monster gezien, zo bij heel wat kleine kamers en een balkon en trappen lol. In the dark descent wel te verstaan.

    Ah, dan ben je nog in de grote hal neem ik aan.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Ah, dan ben je nog in de grote hal neem ik aan.


    Ja juist, the great hall!

    F.E.A.R & Bioshock vinden sommigen ook eng, alhoewel ik dat niet zo vind..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik vond F.E.A.R. altijd doodeng haha.


    Your make-up is terrible