• Man steekt zichzelf in brand.


    Hij deed het pal voor het Nationaal Monument, onder het toeziend oog van veel mensen.
    Volgens ooggetuigen heeft de man, die naar het ziekenhuis is gebracht, zichzelf in brand gestoken en ging het om een bewuste actie. De NOS meldt dat de man ruzie kreeg met Engelstalige toeristen en daarna omstanders waarschuwde bij hem uit de buurt te blijven. De man is inmiddels zwaargewond afgevoerd.
    Omstanders probeerden het vuur te doven, onder meer met jassen. Zij zijn opgevangen door de politie. AT5 heeft de beelden. De man op de Dam sprak Nederlands met een buitenlands accent en maakte een verwarde indruk.
    Volgens een woordvoerder van de politie gaat het om een poging tot zelfdoding. De man is voor de politie niet aanspreekbaar. Op de Dam is de bewuste plek, vlak voor het Nationale Monument op de Dam, afgezet. Omdat het een poging tot zelfdoding betreft, is de politie terughoudend in het verstrekken van informatie
    BRON

    Ik schrok me echt dood toen ik dit zag!


    Everything is worse without music.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    En andere mensen zijn daarin tegen gewoon laf en kansloos. Er zijn genoeg mensen die bewust kiezen niets te doen. Dat is gewoon echt zo, en dat vind ik erg. Maar, gelukkig waren er wel genoeg mensen die de man wel hielpen, ook al wilde hij dat waarschijnlijk niet.

    maarja je kan niet altijd helpen dat gaat gewoon niet en somige mensen zijn van meteen actie en somiige dus niet die staan meer van :|:O


    Shoganai i ne~

    Brunhilde schreef:
    (...)
    En andere mensen zijn daarin tegen gewoon laf en kansloos. Er zijn genoeg mensen die bewust kiezen niets te doen. Dat is gewoon echt zo, en dat vind ik erg. Maar, gelukkig waren er wel genoeg mensen die de man wel hielpen, ook al wilde hij dat waarschijnlijk niet.
    Die man wilt toch zichzelf laten fikken?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik vraag me af waarom mensen zoiets filmen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Canibal schreef:
    (...)Sommige mensen zijn waarschijnlijk ook in schok en weten niet wat te doen...


    Natuurlijk, joh, ik zou zelf waarschijnlijk zo geschrokken zijn dat ik niks meer kan -tenminste dat verwacht ik-, maar dan komt het er alsnog op neer dat de mensen die dat niet hebben en wel snel kunnen handelen, dat je aan die mensen wat hebt. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Shit, die jongen uit mijn klas meende het serieus! Ö

    We zaten bij godsdienst, zei hij opeens: 'Meneer, ik kijk nu een filmpje van een man die zich in de fik zet op de Dam.' wij geloofden hem allemaal niet D:


    Destroy what destroys you.

    Wat verschrikkelijk :0
    Wel goed dat er mensen zijn die hem proberen te helpen..

    wat n mongol jonge.


    I live for the applause, you will die for it.

    Brunhilde schreef:
    Heeft iemand trouwens nog iets gehoord of gezien dat de man nog leeft? Kan me voorstellen dat je na zo'n ernstige verwondingen al snel genoeg komt te overlijden :/

    Daar heb ik verder niets over gehoord, maar ik heb wel gehoord dat de man kwaad om zijn kinderen had geschreeuwd omdat hij die niet meer mocht zien? Ik weet niet of het waar is verder..


    Everything is worse without music.

    Respect voor de mensen die het vuur probeerden te doven, en wtf man.. o.O


    Opgeven is geen optie.

    Ramsey schreef:
    OMG o.O
    Dit doet me denken aan die monniken in Vietnam.

    Ja he, dacht ik ook al aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    270311 schreef:
    Respect voor de mensen die het vuur probeerden te doven, en wtf man.. o.O


    Idd! Ze konden hem ook laten uitbranden, maar dat doen ze niet!

    Hij is wel gek! Zoiets zou ik nooit doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wajow, het word steeds gekker in Nederland.
    Eerst dat 12 jarige meisje, en nu dit.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 11:51 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    RESURGAM schreef:
    Respect voor de mensen die dat vuur probeerden te doven, ik zou gewoon weglopen van schrik an afschuw, denk ik.


    ind,.. O.o
    die man is echt creepy..;s


    Only those who listen can hear

    Ik vind het eng ;$$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John