• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adeline schreef:
    Inderdaad, best wel zielig voor 'm. Hij moet echt de hele tijd touren, hij heeft echt geen rust meer..


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xXcynthXx schreef:
    (...)\

    ook als hij er mee stopt blijft zijn leven raar, hij kan zoieso nooit meer normaal over straatlopen enzo

    Ik heb het over het touren.En uiteindelijk word het minder.
    Hij heeft er voor gekozen,dan moet hij er ook maar mee leven. Je kan niet alleen de deugden hebben zonder de lasten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ben echt geen fan van die jongen maar teveel is teveel. Je lichaam zegt een keer stop (Oké, dat klinkt heel verneukt). Maar hij had het ook kunnen verdachten toen die beroemd wou worden.


    We all die one day, don't fear living.