• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nerveus schreef:
    Ik ken een jongen die het veel zwaarder heeft dan dat mannetje dat denk dat hij alles is en te veel hooi op de vork neemt. Eigen schuld, dikke bult.

    Oh my god, hier kan ik zo slecht tegen he, en het is kinderachtig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:28 ]

    Acceptance schreef:
    (...)
    Oh my god, hier kan ik zo slecht tegen he


    -

    Ergens vind ik het wel grappig, maar dat is enkel omdat ik het niet voor die kerel heb. Afgezien van dat vind ik het best zielig.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 20:30 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Ergens vind ik het wel grappig, maar dat is enkel omdat ik het niet voor die kerel heb. Afgezien van dat vind ik het best zielig.

    HAHAHAHAHH HILARISCH ALS IEMAND OP HET PUNT STAAT OM IN TE STORTEN. HHAHAHAHAH. Zo grappig he, echt gewoon niet normaal.

    Dat joch moet een carrièrepauze nemen. Eerst zijn school afmaken en in de tussentijd alleen af en toe een nummer uitbrengen.
    Ik snap zowiezo niet waarom hij zo populair is, ik bedoel: het is een 17 jarig joch dat er als een 12 jarige uitziet en niet eens zo geweldig kan zingen.
    Eigenlijk vind ik het vooral stom van die ouders. Welke ouder is ooit zo stom om dit toe te laten?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Acceptance schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHH HILARISCH ALS IEMAND OP HET PUNT STAAT OM IN TE STORTEN. HHAHAHAHAH. Zo grappig he, echt gewoon niet normaal.

    Ik lich ook al hélemaal dubbel >.<


    Me so good.

    Acceptance schreef:
    HAHAHAHAHH HILARISCH ALS IEMAND OP HET PUNT STAAT OM IN TE STORTEN. HHAHAHAHAH. Zo grappig he, echt gewoon niet normaal.


    Lees mijn reactie nog eens opnieuw en denk dan na over je antwoord. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Lees mijn reactie nog eens opnieuw en denk dan na over je antwoord. (:

    Zo bedoelde ze het ook niet he. xd


    -

    Het is zo zielig voor hem. Ik maak me echt zorgen om hem, die tour is gewoon te veel.


    <3

    Hingucker schreef:
    (...)

    Lees mijn reactie nog eens opnieuw en denk dan na over je antwoord. (:

    Ik heb hem al 3 keer gelezen en die laatste zin maakt het die zin van daarvoor niet goed, als dat je bedoeling was met deze reactie.

    Hij zag er in Rotterdam ook niet bepaald goed uit..


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Hij zag er in Rotterdam ook niet bepaald goed uit..

    Inderdaad, het is echt niet normaal meer.

    Het is een keuze die eigenlijk voor hem gemaakt is.
    In het begin likt het allemaal geweldig, maar nu is er geen weg meer terug en hij was hier niet klaar voor. Wie zou er nou niet gek worden van gillende tiener meisjes die alles van alles van hem willen en verwachten.
    Hij is wel extreem bekend, daar ligt ook een extreme druk bij en die is gewoon te hoog voor een zeventienjarige in z'n eentje.


    Fuck the world, I don't care.

    Laeh schreef:
    Het is een keuze die eigenlijk voor hem gemaakt is.
    In het begin likt het allemaal geweldig, maar nu is er geen weg meer terug en hij was hier niet klaar voor. Wie zou er nou niet gek worden van gillende tiener meisjes die alles van alles van hem willen en verwachten.
    Hij is wel extreem bekend, daar ligt ook een extreme druk bij en die is gewoon te hoog voor een zeventienjarige in z'n eentje.

    Helemaal mee eens!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Acceptance schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHH HILARISCH ALS IEMAND OP HET PUNT STAAT OM IN TE STORTEN. HHAHAHAHAH. Zo grappig he, echt gewoon niet normaal.

    Ergens voel ik hier een Beaver adicted persoon.


    They fell in love, didn't they?