• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Houston schreef:
    (...)
    Hij doet het wel, dus hij moet niet klagen vind ik dan persoonlijk, en dat doet hij ook niet toch? Nou ja kan me ook niet zo heel veel schelen, hij is niet de enige artiest die het moeilijk heeft, en zo jong is. Dat is het leventje nou eenmaal, en misschien gaat hij eraan onderdoor maar hij heeft er zelf voor gekozen.


    hij kiest er niet voor om eraan onderdoor te gaan, daar kiest niemand voor, hij wist zelf ook niet dat het zo zwaar zou worden dusja

    Adeline schreef:
    Inderdaad, best wel zielig voor 'm. Hij moet echt de hele tijd touren, hij heeft echt geen rust meer..


    Hope goes lost but never dies.

    Tja hij heeft er zelf voor gekozen,hij kan ook nee zeggen.
    Hier heb ik nooit medelijden mee,eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 16:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Tja hij heeft er zelf voor gekozen,hij kan ook nee zeggen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Suusijsje schreef:
    Stelletje kleuters, serieus.:'D

    Ik vind het zielig voor hem. Ik ben geen fan en vind dat hij er zelf voor heeft gekozen, maar hij kon inderdaad niet weten dat het zo zou uitlopen. Vergeet niet dat hij ook nog maar een tiener is, als je leven dan in zo'n klap verandert zou ik ook zo reageren.

    Precies

    Ik ben wel fan lol

    xXcynthXx schreef:
    (...)

    hij kiest er niet voor om eraan onderdoor te gaan, daar kiest niemand voor, hij wist zelf ook niet dat het zo zwaar zou worden dusja

    Dat zeg ik niet... Hij kiest voor dit beroep en hij kiest er voor in de spotlight te staan, daar gaan vele mensen aan onderdoor, ik zeg niet dat hem dat zal gaan gebeuren, ik zeg alleen het zou kunnen! Never mind, ik vind het niet zielig ..hij heeft zelf voor dit leventje gekozen, hij wist wel waar hij in terrecht zou komen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet... Hij kiest voor dit beroep en hij kiest er voor in de spotlight te staan, daar gaan vele mensen aan onderdoor, ik zeg niet dat hem dat zal gaan gebeuren, ik zeg alleen het zou kunnen! Never mind, ik vind het niet zielig ..hij heeft zelf voor dit leventje gekozen, hij wist wel waar hij in terrecht zou komen.


    ja dat snap ik ook wel maar hij had het nog niet kunnen weten op het begin van zijn carriëre, als hij het al wel geweten had had hij er niet voor gekozen, dat geloof ik niet.
    achja tis gewoon kei zielig voor m

    xXcynthXx schreef:
    (...)

    ja dat snap ik ook wel maar hij had het nog niet kunnen weten op het begin van zijn carriëre, als hij het al wel geweten had had hij er niet voor gekozen, dat geloof ik niet.
    achja tis gewoon kei zielig voor m

    Come on IEDEREEN weet hoe zwaar het is .. hij wou dit gewoon... punt.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    StJimmy schreef:
    Tja hij heeft er zelf voor gekozen,hij kan ook nee zeggen.
    Hier heb ik nooit medelijden mee,eigen schuld.
    \

    ook als hij er mee stopt blijft zijn leven raar, hij kan zoieso nooit meer normaal over straatlopen enzo

    Houston schreef:
    (...)
    Come on IEDEREEN weet hoe zwaar het is .. hij wou dit gewoon... punt.

    ja hij zal het ook wel geweten hebben maar niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan ;)

    xXcynthXx schreef:
    (...)
    ja hij zal het ook wel geweten hebben maar niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan ;)

    In het begin van je carriere kan het snel gaan.. dat weet ook iedereen


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    In het begin van je carriere kan het snel gaan.. dat weet ook iedereen

    iedereen weet dat het in het begin normaalgesproken juist niet zo snel gaat ;)

    Ik vind het wel sneu voor hem, maar wat doe je er aan he.


    -

    maar ik ben hier weg, ik heb gezegd wat ik wou zeggen en heb geen zin in ruzie dusja

    xXcynthXx schreef:
    (...)
    iedereen weet dat het in het begin normaalgesproken juist niet zo snel gaat ;)


    Nee joh dat gebeurd NIEMAND ...*sarcasm* ..Dat gebeurd juist heel vaak..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!