• Nou vandaag had ik zo tehoren gekregen van me moeder toen we onderweg waren naar NL, dat een oude man plaats van op zijn rem tedrukken op zijn gas drukte en hij reed gewoon zijn vrouw doodt. Ik schrok hier wel van en toen dacht ik derict van, ik vind dat je om een bepaald leeftijd je rijbewijs moet afnemen. Wie vind dat ook?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    Life is a beautiful struggle

    ik vind dat je rond je 70ste nog een x een examen moet afleggen en op hand van die uitslag wordt dan vastgesteld of je nog mag autorijden.

    IK zou het wel heel lullig vinden als je daarom je vrouw dood rijd. Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Zullen we er maar een mens in het nauw maakt rare sprongen van maken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Maar, oudere mensen moeten nu toch al examens doen als ze oud zijn. Halen ze het niet; goodbye rijbewijs.

    En ik denk idd niet dat dit door ouderdom komt maar door schrik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is leeftijdsdiscriminatie en dat mag niet. En kinderen van 18 kunnen ook fouten maken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uggs schreef:
    ik vind dat je rond je 70ste nog een x een examen moet afleggen en op hand van die uitslag wordt dan vastgesteld of je nog mag autorijden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat kan ik nou niet echt een ''ongelukje'' noemen. Ja sorry, ik reed per ongeluk mijn vrouw dood omdat ik het verkeerde pedaal indrukte. :|


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hm, dat is een lastig onderwerp. Want veel oude mensen rijden sowieso liever niet meer zelf, maar willen voor noodgevallen wel hun rijbewijs houden bijvoorbeeld. Bovendien kun je niet zeggen dat je vanaf een bepaalde leeftijd iedereen zijn rijbewijs afneemt, want sommige mensen zijn op hun 80ste nog heel fit en anderen hebben met 60 al veel gezondheidsproblemen. En verder worden de meeste ongelukken juist veroorzaakt door jongen mensen, dus eigenlijk ben ik het niet met je eens. Maar ik snap wat je bedoelt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, door de schrik kan je dat soort foute maken. Ik zelf heb die fout ook gemaakt op een scooter. Gelukkig reed ik alleen tegen een achterwiel van een fiets op en lag zelf uiteindelijk op de grond maar de persoon ging me uitschelden enzo maar dat boeide me niet want ik had hem tenminste niet geraakt.
    En ouderen hebben toch na een bepaalde leeftijd een test.
    Maar inderdaad ik zou dan bv. per 5 jaar die test wel herhalen naarmate ze ouder worden. Gewoon puur voor de zekerheid.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, ik vind niet dat dat zou mogen. Alleen als ze aan bepaalde tests niet voldoen. En misschien stond zijn vrouw voor of achter de auto, dat is ook niet bepaald slim (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind dat bij iedereen om de zoveel tijd een test moet worden afgelegd, al is het maar herhaling van de theorie. Ik weet alleen niet zeker of dat al zo is.


    To live would be an awfully big adventure

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.


    Food.

    Incognito schreef:
    Nou ik denk niet dat deze fout echt door de leeftijd kwam.. door schrik vergis je al gauw met dingen.

    Evengoe was het iemand jong geweest die dat deed.