• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lieve users, houden we het een beetje lief? Frustraties mag, net een schoolweek achter de rug met flink wat heisa, plus het is 1 april dus ook nog stress op school. Probeer het niet op elkaar af te reageren, daar wordt het ook niet leuker van ;)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Lieve users, houden we het een beetje lief? Frustraties mag, net een schoolweek achter de rug met flink wat heisa, plus het is 1 april dus ook nog stress op school. Probeer het niet op elkaar af te reageren, daar wordt het ook niet leuker van ;)

    Begrijp ik volkomen. (:


    They fell in love, didn't they?

    PUKKELxDING schreef:
    Lieve users, houden we het een beetje lief? Frustraties mag, net een schoolweek achter de rug met flink wat heisa, plus het is 1 april dus ook nog stress op school. Probeer het niet op elkaar af te reageren, daar wordt het ook niet leuker van ;)

    Soooorry dude.

    Huge schreef:
    (...)

    Ik doe niet kinderachtig, en ik doe niet debiel?
    Ja ik ben een hater, maar ik probeer hem niet belachelijk te maken ofso?
    En hoe weetje nou dat ik harteloos ben?
    jij hebt echt té veel voor oordelen, niet iedereen is "fan" van hem.

    Nee, maar andere mensen wel. Dat 'do i look like i give a fuck' was niet boos bedoeld? En ik heb nooit gezegt dat je harteloos bent, alleen gezegt dat het harteloos is.

    klik
    Die foto was in rotterdam, en daar kijkt hij ook niet echt blij );


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zoals PukkelXDing al zei, hou het wel een beetje rustig (: Niet te veel stressen om hem (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:16 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Awh, ik zag net de filmpje. Ik vond het wel zielig voor 'm :o

    zijn laatste 2 tweets waren ook:
    "How could you do this to me. im done"
    en
    "sorry to all of the people that were planning on coming to the world tour it has been canceled."

    ik heb echt medelijden met hem


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ijskoffie schreef:
    zijn laatste 2 tweets waren ook:
    "How could you do this to me. im done"
    en
    "sorry to all of the people that were planning on coming to the world tour it has been canceled."

    ik heb echt medelijden met hem
    Maar dat kan ook vanwege 1 april zijnn ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ahw, zielig!
    Ik heb medelijden. Het is ook moeilijk hoor.
    Je hebt een concert en dan die avond moet je weer verder gaan. Hij heeft inderdaad rust nodig.


    I love BTR and One Direction!

    ijskoffie schreef:
    zijn laatste 2 tweets waren ook:
    "How could you do this to me. im done"
    en
    "sorry to all of the people that were planning on coming to the world tour it has been canceled."

    ik heb echt medelijden met hem


    Het probleem is dat we nu weten dat het een 1 april grap is of niet. Ik maak me zoieso toch al zorgen om hem.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Het probleem is dat we nu weten dat het een 1 april grap is of niet. Ik maak me zoieso toch al zorgen om hem.
    Ja dat denk ik dus ook de hele tijd ! heel irritant x'd Ik hoop dat het 1 april is (x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik lich ook al hélemaal dubbel >.<

    HAHAHA ja ik ook,
    wie spelt lig nou met ch :'DD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hortons schreef:
    (...)

    Het probleem is dat we nu weten dat het een 1 april grap is of niet. Ik maak me zoieso toch al zorgen om hem.

    Hij heeft gewoon paar weken vrij nodig.. echt die jongen wilt echt zijn best doen maar hij kan het gewoon niet en dat weet hij ook maar toch wil hij het niet toegeven..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dit filmpje heeft hij als laatste getweet. Zijn show is niet gecanceld. OMB, ik lach me nu wel dubbel nog.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:34 ]


    <3

    hortons schreef:
    Dit filmpje heeft hij als laatste getweet. Zijn show is niet gecanceld. OMB, ik lach me nu wel dubbel nog.

    OHGOSSH SEXYY KEENNYYY! ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse