• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Arme stakker, ik denk eigenlijk niet dat die tweet "How could you do this to me. im done" iets met april fool te maken heeft? :33


    Alleen maar tranen van geluk

    Ja hoi, hij is gewoon veel te jong ._.
    Om zo'n 'wereldster' (OHELP, I SAID IT) op zo'n jonge leeftijd, ja, dat vergt nogal wat hoor. Logisch dat hij op instorten staat, hij neemt véél te veel hooi op zijn vork. Hij moet eens een pauze nemen, even rustig bijkomen en de afgelopen jaren goed laten bezinken. Vind ik dan toch.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    daar hadden ik en een vriendin het ook pas over, als hij zo verder gaat, stort hij gewoon in. Hij zou eens een week of meer vrij moeten nemen ..


    Save me from myself.

    Ach, hij heeft het nu druk, waarom moeten we dan ruzie maken om een jongen die er zelf voor heeft gekozen? Oke, ik snap het.. Hij heeft het moeilijk en já, ik heb ook medelijden. Niet aanvallen ofzo, maar stop er gewoon over. Jemig, als hij zijn World Tour wil afmaken, dan doet hij dat maar. Is toch zíjn keus of niet? 8)


    We accept the love we think we deserve.

    hij heeft hiervoor gekozen. als het hem niet bevalt doet die het toch allemaal niet? er zijn veel meer mensen op deze wereld die het wel 100x erger hebben dan hem. hij moet zich niet zo aanstellen.


    Believe in yourself, change the world.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Oh my god, hier kan ik zo slecht tegen he, en het is kinderachtig.


    Snel op je teentjes getrapt?

    Helaas is het de harde waarheid.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha, eigen schuld. (:
    Ik hoop niet dat hij zichzelf nu zielig vind, hij heeft inderdaad wat teveel van het goede gedaan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 22:57 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    ja idd, dat is echt zielig, hij heeft in zijn my world tour 86 optredens dus ik geloof echt niet dat hij dat aan kan, ik weet zekerdat hij binnekort instort

    Hij heeft er zelf voor gekozen.. Tja .. er zijn zo veel artiesten die het zwaar hebben, hij is niet de enige.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Murdoc schreef:
    Haha, eigen schuld. (:
    Ik hoop niet dat hij zichzelf nu zielig vind, hij heeft inderdaad wat teveel van het goede gedaan.


    waarom nou weer zijn eigen schuld, hij had toch niet kunnen weten dat het allemaal zo snel zou gaan en dat het zo zwaar zou zijn toen hij dat contract tekende -.-'

    nerveus schreef:
    (...)

    Snel op je teentjes getrapt?

    Helaas is het de harde waarheid.

    Ja, heel snel.

    xXcynthXx schreef:
    (...)

    waarom nou weer zijn eigen schuld, hij had toch niet kunnen weten dat het allemaal zo snel zou gaan en dat het zo zwaar zou zijn toen hij dat contract tekende -.-'


    Hij wou dit, hij heeft er voor gekozen, iedereen weet dat het zwaar is als artiest, maar je gaat me niet vertellen dat hij niet wist waar hij voor tekende, zo gaat het nou eenmaal, het is gewoon een zwaar beroep.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)

    Hij wou dit, hij heeft er voor gekozen, iedereen weet dat het zwaar is als artiest, maar je gaat me niet vertellen dat hij niet wist waar hij voor tekende, zo gaat het nou eenmaal, het is gewoon een zwaar beroep.


    hij zal best wel geweten hebben dat het zwaar zou worden maar niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan en dat het zo zwaar zou zijn, ook omdat hij nu ineens ook soms acteerd enzo, dat had niemand verwacht, ook hijzelf niet

    xXcynthXx schreef:
    (...)

    hij zal best wel geweten hebben dat het zwaar zou worden maar niemand had verwacht dat het zo snel zou gaan en dat het zo zwaar zou zijn, ook omdat hij nu ineens ook soms acteerd enzo, dat had niemand verwacht, ook hijzelf niet

    Hij doet het wel, dus hij moet niet klagen vind ik dan persoonlijk, en dat doet hij ook niet toch? Nou ja kan me ook niet zo heel veel schelen, hij is niet de enige artiest die het moeilijk heeft, en zo jong is. Dat is het leventje nou eenmaal, en misschien gaat hij eraan onderdoor maar hij heeft er zelf voor gekozen.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Stelletje kleuters, serieus.:'D

    Ik vind het zielig voor hem. Ik ben geen fan en vind dat hij er zelf voor heeft gekozen, maar hij kon inderdaad niet weten dat het zo zou uitlopen. Vergeet niet dat hij ook nog maar een tiener is, als je leven dan in zo'n klap verandert zou ik ook zo reageren.


    everything, in time